Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: appartement Rotterdam

01-05-2018 21:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Ik ben opzoek naar een appartement in Rotterdam. De markt is krap, de prijzen zijn absurd hoog tegenwoordig en de grote aanbieders zijn vreselijk brutaal (lees: vragen om loonstroken of betalingen alvorens er een bezichtiging gepland kan worden).

Om mijn kansen te vergroten doe ik een oproep via dit forum. Wie weet heeft iemand een tip naar een 2 kamer (of meer) appartement in Rotterdam van max. 1300 euro per maand, beschikbaar per september (of eerder) voor een huishouden van 2 personen (met een kat). De buurt maakt niet zoveel uit (liefst niet in het zuiden).

Fingers crossed!
Alle reacties Link kopieren
1300 euro voor een 2 kamer appartement is echt schofterig!! Dan kan je beter kopen ( hoewel dat in rotterdam ook moeilijk is). met lage rente stand ben je dan goedkoper uit.
Alle reacties Link kopieren
als toevoeging: ik hoop dat je wat betaalbaars vind in rotterdam, het is een mooie stad om te wonen ;-)
Alle reacties Link kopieren
In het zuiden? Op zuid bedoel je... op zuid!
Alle reacties Link kopieren
Dankje Stofzuiger123! Heb je toevallig tips voor me hoe ik deze zoektocht het beste kan aanpakken?
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik kom duidelijk niet uit Rotterdam. Ik moet ook nog werken aan m’n natte t.
Alle reacties Link kopieren
:biggrin: Dat komt wel goed als je er eenmaal woont. Succes met zoeken, het is een gekkenhuis.
De omliggende plaatsen zijn ook niet perse verkeerd. Vanuit Schiedam bijvoorbeeld ben je met de tram, metro of trein zo in hartje Rotterdam.
Alle reacties Link kopieren
Moet je niet willen joh. Voor 1300 euro kan je in Zwijndrecht een 2 onder 1 kap huis kopen. 10 min. zit je in Rotterdam.
ik geef mn bek ook maar een douw
stofzuiger123 schreef:
01-05-2018 21:45
1300 euro voor een 2 kamer appartement is echt schofterig!! Dan kan je beter kopen ( hoewel dat in rotterdam ook moeilijk is). met lage rente stand ben je dan goedkoper uit.
Maar dan ben je totaal niet flexibel en kun je niet snel verhuizen. In een nieuwe plaats zou ik altijd eerst even aftasten wat voor buurt bij me past voor ik koop. Dat is het voordeel van huren.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op ikwilhuren.nl
Zo hebben wij ons huis gevonden. De verhuurder heet mvgm. Ze hebben heel fijne appartementen op Zuid!
En dan op de Kop van Zuid (Feijenoord), dat is echt een heel fijne buurt! Net als Katendrecht. Ga een keertje kijken bij de Fenix food factory en op de Wilhelminapier! Maar ook de Entrepothaven is leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven