Viva zoekt alle pijlers

Ijsmachine gezocht

04-07-2018 20:29 12 berichten
Voor een stel dat in Nederland woont zoek ik een ijsmachine. Ze zijn gek op crushed ijs. Nu wil ik graag een machine voor ze bestellen die ze gewoon op het water kunnen aansluiten en waar crushed ijs uit komt.

Ik kom niet verder als machines waar je ijsblokjes in moet doen, of ijsblokjesmachines. Maar dat bedoel ik niet.

Weet iemand waar ik zoiets kan bestellen?
Alle reacties Link kopieren
Waar zou je dat ding op water moeten aansluiten? De enige direkte wateraansluiting is waarschijnlijk de kraan. Niet te doen om daar iets op aan te sluiten.

Een Amerikaanse koelkast met ijsmachine kan ijs crushen en die is wel direkt op het water aangesloten. Niet veel mensen hebben hier plaats voor en zijn bereid om hier een waterleiding voor te laten trekken.

Lief idee dus maar niet haalbaar.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

https://www.cadeautjes.nl/slush-crushed-ijsmachine.html
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dat bedoelde ze precies niet, Nouschi :D
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
04-07-2018 21:14
Dat bedoelde ze precies niet, Nouschi :D
Niet? Ohw.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
04-07-2018 21:15
Niet? Ohw.
Uit de op: ''Ik kom niet verder als machines waar je ijsblokjes in moet doen, of ijsblokjesmachines. Maar dat bedoel ik niet.''

TO, ik vind ze wel. Maar vanaf 1000 euro, ongeveer.
Dank je, dat is niet echt wat ik zoek. Maar bedankt.

Misschien is het er gewoon niet in Nederland.

Ik denk dat ik er hier 1 moet kopen. E dan opsturen. Binnenkort ben ik weer terug. Als ik een kleintje vind dan neem ik hem mee.
Alle reacties Link kopieren
Is er niet eentje via Amazon te bestellen?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het ook kant en klaar bestellen, is dat geen idee als een machine te duur wordt? Bijvoorbeeld hier:
https://www.deijslijn.nl/product-categorie/crushed-ijs/

Verder zou ik ze aanraden te sparen voor een Amerikaanse koelkast. Die hebben vaak de crushed ice optie, en zijn als ik het zo zie goedkoper dan de speciale machines.
Alle reacties Link kopieren
Softijs lekker!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je hebt ze hier al voor 80 dollar. Alleen zit er dan een verkeerde stekker aan.

Ik ken iemand die dat wel kan veranderen. Dus als ik een kleine variant vindt neem ik hem misschien mee.

Bedankt voor het meedenken
Alle reacties Link kopieren
Let er dan wel op dat niet alleen de stekker, maar vaak ook de spanning (voltage) anders is!
Een US-apparaat op 110V doet het hier maar heel eventjes, om daarna vaak te gaan roken ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven