Viva zoekt alle pijlers

Walibi, onbereikbare liefde/contact - zielsverwant

20-08-2018 01:13 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezer,

Op 12 augustus 2018 was ik in Walibi en ik stond aan het einde van de dag, tussen 17:00 - 19:00 uur bij de achtbaan 'speed of sound' #Speedofsound en aldaar, wachtend in de rij moest ik naar een vriend en vriendin toe. Ik vroeg aan 2 meisjes of ik er langs mocht omdat die vriend en vriendin dus al voorop liepen. Toen ik bij hen was gekomen, kwam er een leuke dame aanlopen met blauwige en/of groen-achtige ogen (de prachtigste ogen die ik ooit heb gezien!). Deze hoorde bij de 2 meisjes, Want later stonden zij naast mij (dus achteraan de rij). Uit het gesprekje van hen maakte ik op dat zij op de 2 meisjes aan het oppassen was, en één van de 2 meisjes had het over hun mama.

Ik voelde een enorme sterke connectie met de dame die zulke prachtige ogen heeft. Ze glimlachte en ik voelde direct een enorme klik en aantrekkingskracht. Ik merkte dat ze wel contact wilde en ik wilde dit ook, alleen ging dat moeilijk omdat mijn "vriendin" erbij stond (ingewikkeld om hier uit te leggen). Ik hoop dat de situatie haar niet heeft laten schrikken. Ik kon op dat moment geen contact maken helaas. Niet in woorden.

Ik denk al heel de week aan deze dame. Ik hoop haar ooit weer eens tegen te komen. Of dat ze dit berichtje ooit leest. Wellicht gebeurd dit niet maar ik kan het beter proberen dan helemaal niets doen. Want het lijkt mij enorm leuk haar weer tegen te komen en in contact te komen met haar.

Groetjes,
J

#walibi
#HARDGAAN
#LEKKERGAAN
#Speedofsound
Alle reacties Link kopieren
Hashtags doen hier niets, en HARDGAAN en LEKKERGAAN helpen je sowieso niet bij je zoektocht ;-)

Verder klink je erg romantisch. Het zou een mooi verhaal zijn als het je lukt. (Mogelijk schrikt het woord 'zielsverwant' wel enorm af trouwens; zou het met mij wel doen...) Succes in ieder geval! (Ps: Twitter en Facebook al wel geprobeerd?)
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
20-08-2018 09:11
Hashtags doen hier niets, en HARDGAAN en LEKKERGAAN helpen je sowieso niet bij je zoektocht
Dat zijn de slogans van walibi ;) ik ga er vanuit dat ze zo bedoeld worden haha
Alle reacties Link kopieren
balderdash schreef:
20-08-2018 09:14
Dat zijn de slogans van walibi ;) ik ga er vanuit dat ze zo bedoeld worden haha
Snapte ik :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Maar heb je nou wel of geen vriendin?
Is dit nog wat geworden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven