Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: appartement Elst (Gelderland)

24-09-2018 12:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een appartement in Elst (Gelderland) het zou voor mij alleen zijn, ik heb geen kinderen en / of huisdieren. Ik ben voornamelijk aan het werk dus in verhouding weinig thuis. Daarnaast ben ik een rustig persoon en zullen buren geen last van mij hebben.

Mijn budget ligt niet erg hoog, max. € 650,00 per maand.

Wie oh wie kan mij hiermee helpen?
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin heeft haar woning via een lokale gevonden. Weet niet of je sat al geprobeerd hebt? Veel succes met zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Rilena schreef:
24-09-2018 12:31
Een vriendin heeft haar woning via een lokale gevonden. Weet niet of je sat al geprobeerd hebt? Veel succes met zoeken!
Ik heb wel al heel veel op internet rondgekeken voor particuliere verhuur, en mensen in mijn omgeving gevraagd goed hun oren en ogen open te houden :) dank je wel!
coolingdown. schreef:
24-09-2018 12:51
Ik heb wel al heel veel op internet rondgekeken voor particuliere verhuur

Het kan zinvol zijn om die verhuurmakelaars ook even te bellen. Soms hebben ze iets wat nog niet op de website staat en dan ben je er dus als eerste bij. Zo ben ik weleens aan een woning gekomen.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
24-09-2018 13:42
Het kan zinvol zijn om die verhuurmakelaars ook even te bellen. Soms hebben ze iets wat nog niet op de website staat en dan ben je er dus als eerste bij. Zo ben ik weleens aan een woning gekomen.
Dat is ook een goeie! Had ik nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Bedoelde lokale facebookpagina
Alle reacties Link kopieren
En daar een oproepje plaatsen. Wie weet weten lokale mensen wat.
Alle reacties Link kopieren
Rilena schreef:
24-09-2018 15:04
En daar een oproepje plaatsen. Wie weet weten lokale mensen wat.
Oh :P dat heb ik ook nog niet gedaan, ga ik ook meteen werk van maken! Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een PB gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven