Viva zoekt alle pijlers

Kamer-studio-huis TIPS

08-10-2018 22:20 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi viva's

Ik heb in juli een topic geplaatst over mijn vervelende huisgenoot. Helaas verbeterd de situatie niet desondanks heel veel gesprekken en waarschuwingen van mijn huurbaas en andere huisgenoten, maar voor de rest word er ook niks aan gedaan.
Doordat ik gewoon NIET meer lekker in mijn eigen huis kan zitten door intimidaties en ruzie ben ik al 2 maanden wanhopig opzoek naar iets anders.. het lukt alleen NIET!
Het is nu zo erg dat ik overal maar her en der logeer zodat ik niet thuis hoef te zijn.
Ik heb al 15 hospiteer avonden gehad (waarbij ik ben uitgenodigd dmv een bericht op facebook) en heb abonnementen op verschillende huur sites... K hang briefjes op in studentencomplexen, maar heb nog geen aanbod gekregen
Toch vraag ik mij af of iemand hier toevallig nog een tip heeft waar ik kan kijken of welke instanties mij kunnen helpen.
Ik zoek een plekje in Utrecht (of iets daarbuiten) voor 500 euro max. Een kamer, hospita maakt niet uit. Ik ben een vrouw en 23 jaar, erg rustig en op mijzelf maar ben wel heel sociaal.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Misschien staat op Marktplaats nog iets. Verder ook niet echt tips.
Houd moed!! Je kunt het echt! Geef jezelf een peptalk voor elke hospiteeravond zodat je toch enigszins fris en als jezelf aanwezig bent. Doe niet alsof je schoonmaakkoningin if hertog biertapper bent (uiteraard moffel je de waarheid als je sloddervost wel een beetje weg) en laat meer authentieke jij zien.

Ik heb destijds als een bezetene stalker alle kamersites bespioneerd en gerefreshed. Ik moest en zou een kamer! Het is gelukt uiteindelijk!!
Helaas is het voor vele zoekenden zo dat ze tot het gaatje moeten gaan. Dus je bent geen uitzondering.
Alle reacties Link kopieren
joysjuhhh schreef:
08-10-2018 22:43
Houd moed!! Je kunt het echt! Geef jezelf een peptalk voor elke hospiteeravond zodat je toch enigszins fris en als jezelf aanwezig bent. Doe niet alsof je schoonmaakkoningin if hertog biertapper bent (uiteraard moffel je de waarheid als je sloddervost wel een beetje weg) en laat meer authentieke jij zien.

Ik heb destijds als een bezetene stalker alle kamersites bespioneerd en gerefreshed. Ik moest en zou een kamer! Het is gelukt uiteindelijk!!
Helaas is het voor vele zoekenden zo dat ze tot het gaatje moeten gaan. Dus je bent geen uitzondering.


Wat een lieve reactie, bedankt!
Ik kreeg gister een telefoontje dat ik het wel was geworden, maaar iemand anders had het harder nodig.. (omdat ik al een kamer heb hier)
Dat gaf wel een beetje moed.. op naar de volgende
Alle reacties Link kopieren
Makelaars hebben soms ook wat huur woningen. Verder misschien een oproepje in een buurt platform in de plaats waar je wil wonen? Of plaatselijke kranten in de gaten houden, velen zijn online!
Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven