Viva zoekt alle pijlers

Festival maatje gezocht!

13-10-2018 13:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na lang rondvragen of iemand mee wilt naar een hardstyle feestje heb ik jammer genoeg nog niemand mee gekregen. Het lijkt mij super leuk om weer eens naar een feestje te gaan met iemand! Dus zit er wellicht hier iemand uit de regio Gelderland die wel van een feestje houdt :).
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik woon niet in de regio Gelderland maar wil toch met je in contact komen.

Ik en mijn vriend gaan graag naar hardstyle, hardcore feesten.
Dit jaar zijn we o.a. naar Masters of Hardcore, Defqon geweest en nog naar wat kleinere feesten zoals Rufneck in de 013 ( Tilburg), afgelopen zaterdag nog naar Radical Redemption in Breda.
Hebben in december Legends XL in 013 gepland staan.

Voor komend jaar hebben we wat meer feesten of ons lijstje staan.
Defqon is voor ons toch wel het feestje.

Wij zijn 41 & 44 jaar jong en wonen in Noord-Brabant

Lijkt het je wat om met ons in contact te komen dan horen we graag van je.

Groetjes,
Anne
Hey!

Ik heb je een prive bericht gestuurd!
Groetjes,
Angelien
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik woon in Arnhem en mijn feestvrienden houden helaas niet van hardstyle. (En degenen die het wel leuk vinden houden het bij 1 feestje per jaar haha) Mocht je interesse hebben, ik Vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen om naar een feestje te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elinnnz, ben je nog opzoek naar een hardstyle maatje? ik kom dan graag met je in contact! hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Hoii! Ik ben op zoek naar iemand om volgende week naar qlimax te gaan :) helaas heel last minute omdat mijn vriendin ziek is geworden. Het lijkt me super leuk om nieuwe mensen te leren kennen en misschien ook na qlimax vaker naar feestjes te gaan! Ik ben 20 en woon in de buurt van Arnhem. Dit topic is al iets ouder dus ik hoop dat iemand dit nog op tijd ziet 😄

Groetjes Sannemarije 😊
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames

Gezien de meeste van mijn oude festival maatjes kinderen hebben... en dus niet meer gaan, ben ik helaas ook niet vaak meer te vinden op een goed feestje. Ik ben wel eens alleen gegaan, maar daar heb ik niet altijd zin in. Ik ben 32 jaar omgeving rotterdam (maar maakt niet zoveel uit waar je vandaan komt vind ik). En mocht iemand zin in een Goed feestje (Rawhardstyle/ hardcore is mijn voorkeur) hebben let me know. Ik zag dit weekend in Groningen indicator (Maar is wel heel kortdag). Ik hoor t wel. Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven