Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: powervrouwen met een Renault

12-06-2019 11:38 178 berichten
Ben jij een echte carrièretijger en rijd je in een Renault van bouwjaar 2014 of nieuwer? Dan zoekt VIVA jou.

Lijkt het jou wat om in VIVA te vertellen waarom jij een inspirerende carrière hebt? Grijp dan nu je kans en meld je aan. Wij kiezen iemand uit die wordt gefotografeerd met haar auto en wordt geïnterviewd voor in het tijdschrift.

Ben of ken jij degene die wij zoeken? Stuur een mail met een foto en wat informatie over je carrière en Renault naar redactie@viva.nl met als onderwerp ‘VIVA X Renault’.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar nu moet ik echt denken aan een sketch van Guido Weijers...

Iets met Schoevers, oililysjaaltje en renault clio..
Ach, wat leuk. Dat wordt vast een mooie advertorial.
Alle reacties Link kopieren
En wie zou dat interessant moeten vinden om te lezen?
Alle reacties Link kopieren
Een echte powervrouw rijdt niet in een Renault. 💁🏻‍♀️
I told you walking was idiotic.
Met een BigMac in je hand zeker?
ReginaMills schreef:
12-06-2019 12:14
Een echte powervrouw rijdt niet in een Renault. 💁🏻‍♀️

:high5:
Alle reacties Link kopieren
Je moet wel héél diep gezonken zijn in je carrière als je je op deze manier zou lenen voor een renaultreckame

En als redactie ook, als je dit een goed idee vindt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een auto nodig en sta open voor een Peugeot.
Hello, can you hear me?
Waarom moet diegene ook echt in een Renault rijden, je kunt ze toch gewoon op de foto zetten met een Renault? Of denk ik nu te makkelijk?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-06-2019 12:19
Waarom moet diegene ook echt in een Renault rijden, je kunt ze toch gewoon op de foto zetten met een Renault? Of denk ik nu te makkelijk?
Dat is lieguh! En dat doen ze bij de redactie natuurlijk niet. Daarvoor legt Renault teveel centjes op tafel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Een powervrouw is iemand die een carrièretijger is? :sarcastic:
Weer wat geleerd...
Een 'powervrouw' en een Renault van 5 jaar oud :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: ???
Alle reacties Link kopieren
ReginaMills schreef:
12-06-2019 12:14
Een echte powervrouw rijdt niet in een Renault. 💁🏻‍♀️
:@
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Goh, en Renault is hun klantenbestand kwijt?
Oh wacht, daar staat natuurlijk geen vakje met 'bent u powervrouw ja/nee'.
Dom van me.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
en viva, je weet toggg. Het woord 'Powervrouw' komt alleen nog voor op Feestboek en diegene voor wie dat woord gebruikt wordt al daar zijn van alles, behalve 'power vrouw'.....
Alle reacties Link kopieren
:sick:
huisduif wijzigde dit bericht op 12-06-2019 13:29
Reden: uit elkaar gevallen renault
96.57% gewijzigd
Van iemand zonder carrière in een Renault heeft Renault toch ook gewoon zijn geld ontvangen? Of is ‘ie duurder voor powervrouwen?
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
12-06-2019 12:25
en viva, je weet toggg. Het woord 'Powervrouw' komt alleen nog voor op Feestboek en diegene voor wie dat woord gebruikt wordt al daar zijn van alles, behalve 'power vrouw'.....
Orangetree, je weet toggggggg. Viva wordt door steeds minder en minder mensen gelezen en daarom moeten ze zich opdringen met goedkope nietszeggende opdringerige leesookjes met beschamende ‘pakkende’ kopjes en hun blad nu kennelijk ook vullen met door merken gesponsorde ‘artikelen’. Omdat bij Viva werkelijk geen één vrouw met inhoud of power over is hebben ze ook echt geen idee wat dat zou kunnen zijn. Gênant, vermakelijk en treurig....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met een thuisblijfmoeder in een mintgroene Twingo uit '92?
Alle reacties Link kopieren
Huisduif, ik zal wel een zeikerd zijn maar ik vind je plaatje echt ongepast.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Pinda-Kaas schreef:
12-06-2019 12:32
Wat is er mis met een thuisblijfmoeder in een mintgroene Twingo uit '92?
Inderdaad. Pinda. Alleen dat ding al aan de praat houden maakt je voor mij tot powervrouw!!!
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
12-06-2019 12:34
Inderdaad. Pinda. Alleen dat ding al aan de praat houden maakt je voor mij tot powervrouw!!!
:rofl:
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
12-06-2019 12:28
Van iemand zonder carrière in een Renault heeft Renault toch ook gewoon zijn geld ontvangen? Of is ‘ie duurder voor powervrouwen?
Hoho, Renault is op zoek naar gratis vrouwen hè?
Het soort dat vereert is met een foto en een verhaaltje in een blad tussen de dikke pikken waar je erotische fantasie mee vult en “oelaalaahs” over trashtvprogramma’s.

Ik ben nog steeds niet over mijn weerzin tegen de KIA en het tempoteam heen nar de vorige fantastische reclameingeving van de internetredactie. En ik rijd een Renault, maar die heeft nu dus ook een extra minnetje achter de naam staan. Wát een blamage.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
12-06-2019 12:34
Huisduif, ik zal wel een zeikerd zijn maar ik vind je plaatje echt ongepast.
Ja! Helemaal mee eens werd er naar van. Waarschijnlijk is er een gruwelijk ongeluk geweest en mocht dit niet het geval zijn dan is die auto vernield. In beide gevallen niks om een grapje van te maken.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven