Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: powervrouwen met een Renault

12-06-2019 11:38 178 berichten
Ben jij een echte carrièretijger en rijd je in een Renault van bouwjaar 2014 of nieuwer? Dan zoekt VIVA jou.

Lijkt het jou wat om in VIVA te vertellen waarom jij een inspirerende carrière hebt? Grijp dan nu je kans en meld je aan. Wij kiezen iemand uit die wordt gefotografeerd met haar auto en wordt geïnterviewd voor in het tijdschrift.

Ben of ken jij degene die wij zoeken? Stuur een mail met een foto en wat informatie over je carrière en Renault naar redactie@viva.nl met als onderwerp ‘VIVA X Renault’.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
12-06-2019 13:23

Je bent dus een powervrouw als je het aandurft om in een Renault te gaan rijden.
Eindelijk erkenning van het forum.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
12-06-2019 13:20
Ze zoeken dus eigenlijk een infantiele narcistische idioot met een lullige auto Renault Clito die niet zou snappen dat ze misbruikt wordt voor reclamedoeleinden, tevens powervrouw en carrièretijger.

Nou .. ik ben benieuwd wanneer hun postvak vol is ..
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva, ik heb wel gevonden wat powerbirds met een Renault kunnen doen:

Afbeelding

groetjes van Zaza!
zazamaenade wijzigde dit bericht op 12-06-2019 13:33
7.61% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva! Wij hebben een rode clio uit 2015!
Ik denk alleen dat er geen kant meer is waar de auto geen schade heeft.
Mag het dan ook? :proud: :facepalm:
Stressed is just desserts spelled backwards
Serieus. :rofl:
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 12-06-2019 15:12
Reden: Provoceren
98.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ReginaMills schreef:
12-06-2019 12:14
Een echte powervrouw rijdt niet in een Renault. 💁🏻‍♀️
Franse roestbak...mijn opa reed Renault.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
evaq schreef:
12-06-2019 13:19
Mwoah ... een vrouw in een Porsche Cayenne ... dat is toch meestal een vrouw-van ... van een voetballer of andere rijke meneer? Vrouwen in Porsche Cayenne staan niet in de file; die rijden om 10:00 in hun Porsche naar de tennis.

Dat heb ik dan weer met Range Rovers.
Alle reacties Link kopieren
:shout: @Maya!!!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Star² schreef:
12-06-2019 13:56
Dat heb ik dan weer met Range Rovers.
Zo eentje woont er hier. Blond, uggs en dan een range rover, zo eentje waar ze echt mee door de jungle gaan, een halve tank dus. Totaal put of context.
Ik had een Renault Clio, maar was geen powervrouw. Nog steeds niet
Alle reacties Link kopieren
Internetredactie kunnen jullie iets met de input die hier op dit topic gegeven wordt? :whistle:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
12-06-2019 14:46
Internetredactie kunnen jullie iets met de input die hier op dit topic gegeven wordt? :whistle:

Ik ben ook wel benieuwd.
Misschien nemen de carrièretijgers van Viva even een powernap?
nounou
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
12-06-2019 13:56
Dat heb ik dan weer met Range Rovers.
Alleen kun je met een Range Rover tenminste wel écht terreinrijden i.t.t. die nep SUV's van Porsche, BMW, Mercedes en Audi... :P
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Huh? Wat een belachelijk topic :geek:
CourtneyTT schreef:
12-06-2019 14:52
Alleen kun je met een Range Rover tenminste wel écht terreinrijden i.t.t. die nep SUV's van Porsche, BMW, Mercedes en Audi... :P

Ook zoveel terrein in Blaricum :proud:
Star² schreef:
12-06-2019 13:56
Dat heb ik dan weer met Range Rovers.
Dat zijn toch die auto's die altijd alleen maar onder de modder zitten? Ik :heart: Range Rovers.

On topic: moet die vrouw met Renault per se een carrière hebben? Huismoekes tellen niet?
NYC schreef:
12-06-2019 14:58
Dat zijn toch die auto's die altijd alleen maar onder de modder zitten? Ik :heart: Range Rovers.

On topic: moet die vrouw met Renault per se een carrière hebben? Huismoekes tellen niet?

Oorspronkelijk ja :proud:
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
12-06-2019 14:58
Dat zijn toch die auto's die altijd alleen maar onder de modder zitten? Ik :heart: Range Rovers.

On topic: moet die vrouw met Renault per se een carrière hebben? Huismoekes tellen niet?
Daar zijn ze wel voor gemaakt, maar ze worden ook ingezet om knalglimmend mee door de PC hooftstraat en over het gooise matras te rijden
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
12-06-2019 14:58
Dat zijn toch die auto's die altijd alleen maar onder de modder zitten? Ik :heart: Range Rovers.
Afbeelding
We used to be friends...
Pinda-Kaas schreef:
12-06-2019 15:03
Daar zijn ze wel voor gemaakt, maar ze worden ook ingezet om knalglimmend mee door de PC hooftstraat en over het gooise matras te rijden
Haha, daar kom ik nooit. Ik zie ze hier ook wel ooit (Zuid-Limburg) en het lijkt me nou bij uitstek de auto die je ongegeneerd bij de wasstraat vandaan kan houden. Ik zie ze altijd alleen maar vol met zand- en moddervlekken. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
12-06-2019 15:10
Haha, daar kom ik nooit. Ik zie ze hier ook wel ooit (Zuid-Limburg) en het lijkt me nou bij uitstek de auto die je ongegeneerd bij de wasstraat vandaan kan houden. Ik zie ze altijd alleen maar vol met zand- en moddervlekken. Heerlijk.
Ben je niet in de war met Landrover aka LaRo? Dat zijn echte outdoor modderbakken.

En Range Rover van de laatste 20 jaar is een dure-mensen-straat-auto.
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
12-06-2019 15:10
Haha, daar kom ik nooit. Ik zie ze hier ook wel ooit (Zuid-Limburg) en het lijkt me nou bij uitstek de auto die je ongegeneerd bij de wasstraat vandaan kan houden. Ik zie ze altijd alleen maar vol met zand- en moddervlekken. Heerlijk.
Dan kan ik met mijn Renault ook.
Ik heb maar één keer echt naar de wasstraat gemoeten. Nou ja, omdat mijn carrière het mij mogelijk maakt niet zelf door de shit te vegen. Één aalscholver kan hetzelfde als die angrybirds van dat plaatje hier eerder.
Maar goed, ondanks het benoemen van Renault en carrière toch wel een beetje off-topic, omdat hier gevraagd wordt naar een blamage die toch wel wat verder gaat dan je te goed voelen om kak met een spons weg te vegen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
.
anoniem_117397 wijzigde dit bericht op 12-06-2019 16:05
Reden: Dubbel
99.53% gewijzigd
evaq schreef:
12-06-2019 15:28
Ben je niet in de war met Landrover aka LaRo? Dat zijn echte outdoor modderbakken.

En Range Rover van de laatste 20 jaar is een dure-mensen-straat-auto.
Oh oh, heb ik een stomme fout gemaakt? Ik bedoelde deze:

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven