Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: powervrouwen met een Renault

12-06-2019 11:38 178 berichten
Ben jij een echte carrièretijger en rijd je in een Renault van bouwjaar 2014 of nieuwer? Dan zoekt VIVA jou.

Lijkt het jou wat om in VIVA te vertellen waarom jij een inspirerende carrière hebt? Grijp dan nu je kans en meld je aan. Wij kiezen iemand uit die wordt gefotografeerd met haar auto en wordt geïnterviewd voor in het tijdschrift.

Ben of ken jij degene die wij zoeken? Stuur een mail met een foto en wat informatie over je carrière en Renault naar redactie@viva.nl met als onderwerp ‘VIVA X Renault’.
Willen jullie een foto van mijn Fransoos of van mij?
Alle reacties Link kopieren
Stop een carrieretijgerin in je tank.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://femmefrontaal.nl/2014/08/13/oph ... n-renault/


Is het als tegenhanger voor deze reclame ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.autoblog.nl/nieuws/vrouw-ge ... stuk-90591
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
#alsofjelezersdebielzijn
Alle reacties Link kopieren
evaq schreef:
12-06-2019 15:28
Ben je niet in de war met Landrover aka LaRo? Dat zijn echte outdoor modderbakken.

En Range Rover van de laatste 20 jaar is een dure-mensen-straat-auto.
Alle modellen van Land Rover kunnen prima in het terrein, i.t.t. de SUV's van andere dure, premium merken. Dat ze tegenwoordig voornamelijk gekocht worden als PC Hooft-tractor doet daar verder niets aan af. ;)
We used to be friends...
Oja, ik liep er langs en even gekeken, wat moet je hier nou mee in een stad, Nederland, Europa?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
12-06-2019 16:03
Oh oh, heb ik een stomme fout gemaakt? Ik bedoelde deze:

Afbeelding
Da's een Range Rover (zoals je op de neus ziet) ... en die zie je vooral in de PC Hooft, Wassenaar, Aerdenhout. En niet in het bos of de woestijn.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
12-06-2019 17:48
Oja, ik liep er langs en even gekeken, wat moet je hier nou mee in een stad, Nederland, Europa?

Afbeelding

Kijk, een Landrover! Mooie modderbak voor in ruig terrein.
evaq schreef:
12-06-2019 17:56
Da's een Range Rover (zoals je op de neus ziet) ... en die zie je vooral in de PC Hooft, Wassenaar, Aerdenhout. En niet in het bos of de woestijn.
Wel.
evaq schreef:
12-06-2019 17:57
Kijk, een Landrover! Mooie modderbak voor in ruig terrein.
Alsof je hier ook maar ergens of the road kan met zo'n auto.
Haha, ik scrolde voorbij deze titel en las 'poldervrouwen met een renault' :rofl:
suzyqfive schreef:
12-06-2019 13:23
Oudere Renaults zijn er bijna niet te vinden. Die vallen namelijk gewoon uit elkaar. Of ze stoppen midden op de snelweg omdat er een sensor is die ineens bedenkt dat ie het niet meer doet.
Je bent dus een powervrouw als je het aandurft om in een Renault te gaan rijden.
Haha ja. Mijn Renault uit 2003 wordt daarom omgeruild voor een andere Renault uit 2004.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen Renault, sterker nog, we hebben helemaal geen auto. Maar ik wil best op de foto met een Renault. Als ik 'm daarna mag houden. :mrgreen:
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
12-06-2019 18:13
Alsof je hier ook maar ergens of the road kan met zo'n auto.
Ik heb toch heel wat door Drenthe gereden in zon ding hoor. Nu niet meer natuurlijk. Nu ben ik een vrouw. Met een carrière. En een Renault.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Viva wil reclame maken voor Renault en krijgt een topic vol met foto's van Land Rovers. :hihi:
Ik vind Range Rovers echt wel mooi. Maar als ik erin zou rijden zouden ze niet denken dat ik het vrouwtje van een rijke meneer ben. Ik denk dat ze zouden denken dat ik hem gejat had.
Alle reacties Link kopieren
Telt mijn Renault ook die met 60.000 op de teller op de snelweg geëxplodeerd is ook?
Alle reacties Link kopieren
anoniem_pje_x schreef:
12-06-2019 18:29
Telt mijn Renault ook die met 60.000 op de teller op de snelweg geëxplodeerd is ook?
:-o
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
anoniem_pje_x schreef:
12-06-2019 18:29
Telt mijn Renault ook die met 60.000 op de teller op de snelweg geëxplodeerd is ook?
Ja. Dubbel. Dan hoef jij niet eens een carrièretijger te zijn. Dan mag je zó in het blad, met een foto van een échte fotograaf.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-06-2019 18:21
Viva wil reclame maken voor Renault en krijgt een topic vol met foto's van Land Rovers. :hihi:

Doe ik even wat anders:

Lieve Viva, als carrièretijger kom ik graag voorrijden in mijn pump. Het is geen Renault, geloof ik, maar wat maakt dat nou uit?
Ik moet alleen nog even de cabriokap opzoeken, anders loopt ze vol tijdens deze regenbuien :blauwoog:

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ben geen carrièretijger. Ik rijd wel in een Renault. Aangezien ik de vele garagerekeningen helemaal selluf kan behappen en met regelmaat koplampen vervang of een breuk in de kabelboom weet te verhelpen, vind ik mijzelf een powervrouw. Dankzij Renault kan ik zo vijf mogelijke oorzaken benoemen, opsporen èn repareren als je kofferbak weigert open te gaan of juist steeds openvliegt bij snelheden hoger dan 110 km p/u.

Stuur maar een PB dan kunnen we onderhandelen over de compensatie voor de advertorial :-D
Nee heb je, ja kun je krijgen
RikM schreef:
12-06-2019 18:21
Viva wil reclame maken voor Renault en krijgt een topic vol met foto's van Land Rovers. :hihi:
Ja jee, dan vraag je toch even aan de plaatselijke garage of je er even een paar mag lenen?
Ik snap nog steeds de hele oproep niet.
Dat zeg ik ook steeds, heb langer dan 10 jaar meerdere Renaults gehad en mijn kennis over autokwalen is toch zeker significant gestegen. En als iets bij Renault het niet doet wacht dan even een uurtje.
Wat niet vanzelf overgaat zijn de ramen die in de deuren vallen.
RikM schreef:
12-06-2019 18:21
Viva wil reclame maken voor Renault en krijgt een topic vol met foto's van Land Rovers. :hihi:
Inderdaad :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven