Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: powervrouwen met een Renault

12-06-2019 11:38 178 berichten
Ben jij een echte carrièretijger en rijd je in een Renault van bouwjaar 2014 of nieuwer? Dan zoekt VIVA jou.

Lijkt het jou wat om in VIVA te vertellen waarom jij een inspirerende carrière hebt? Grijp dan nu je kans en meld je aan. Wij kiezen iemand uit die wordt gefotografeerd met haar auto en wordt geïnterviewd voor in het tijdschrift.

Ben of ken jij degene die wij zoeken? Stuur een mail met een foto en wat informatie over je carrière en Renault naar redactie@viva.nl met als onderwerp ‘VIVA X Renault’.
lemoos2 schreef:
12-06-2019 18:33
Nou, ik ben geen carrièretijger. Ik rijd wel in een Renault. Aangezien ik de vele garagerekeningen helemaal selluf kan behappen en met regelmaat koplampen vervang of een breuk in de kabelboom weet te verhelpen, vind ik mijzelf een powervrouw. Dankzij Renault kan ik zo vijf mogelijke oorzaken benoemen, opsporen èn repareren als je kofferbak weigert open te gaan of juist steeds openvliegt bij snelheden hoger dan 110 km p/u.

Stuur maar een PB dan kunnen we onderhandelen over de compensatie voor de advertorial :-D
En handig met ducktape zeker?
Alle reacties Link kopieren
miekemv schreef:
12-06-2019 18:43
Dat zeg ik ook steeds, heb langer dan 10 jaar meerdere Renaults gehad en mijn kennis over autokwalen is toch zeker significant gestegen. En als iets bij Renault het niet doet wacht dan even een uurtje.
Wat niet vanzelf overgaat zijn de ramen die in de deuren vallen.
Dit is mijn eerste Franse uitstapje. Maar de volgende zal zeker te weten weer van een merk zijn dat zal eindigen met ‘oyota’, ‘itshubishi’ of ‘issan’.

Ik wist niet dat je zoveel gezeik met één auto kon hebben. En dan heb ik het ding ook nog spiksplinternieuw gekocht. As I write staat hij weer in de garage.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
12-06-2019 18:50
En handig met ducktape zeker?
Jep. Anders verzuipen de koplampen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
12-06-2019 18:51
Dit is mijn eerste Franse uitstapje. Maar de volgende zal zeker te weten weer van een merk zijn dat zal eindigen met ‘oyota’, ‘itshubishi’ of ‘issan’.

Ik wist niet dat je zoveel gezeik met één auto kon hebben. En dan heb ik het ding ook nog spiksplinternieuw gekocht. As I write staat hij weer in de garage.
Je hebt hem nieuw gekocht? Dat is ook wat. Maar als ze rijden, rijden ze zo lekker dat is de andere kant.
Ik heb een Hyundai. In 10 jaar tijd alleen distributieriem, accu en de banden een keer vervangen.

*klopt af*
Alle reacties Link kopieren
miekemv schreef:
12-06-2019 18:57
Je hebt hem nieuw gekocht? Dat is ook wat. Maar als ze rijden, rijden ze zo lekker dat is de andere kant.
Ik had die Toyota Yaris moeten kopen. Dat schreeuw ik iedere keer als ik weer iets zie flikkeren op het dashboard (of iets niet oplicht wat wel zou moeten). Zelfs Rijkswaterstaat herkent mij inmiddels aan mijn achtergrondgevloek “Ik had verdomme die Yaris moeten kopen” als ik weer eens een rijstrook op de A2 sta te blokkeren.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
1x is wel genoeg.
lemoos2 wijzigde dit bericht op 12-06-2019 19:00
95.45% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leeftijdsdiscriminatie! Mijn Renault is van 2004. Maar ja, ik zal toch wel niet in de categorie powervrouw of carrièretijger vallen (hoop ik!)
Ik en mijn garage gebruiken Ducktape om mijn ramen omhoog te houden. Nu gaat deze Renault weg maar zit veel taperesten op de ruiten. Ik zag echter op het forum een tip van Calamitycat om Baking Soda te gebruiken. Morgen ga ik een poging doen.
lemoos2 schreef:
12-06-2019 19:00
Ik had die Toyota Yaris moeten kopen. Dat schreeuw ik iedere keer als ik weer iets zie flikkeren op het dashboard (of iets niet oplicht wat wel zou moeten). Zelfs Rijkswaterstaat herkent mij inmiddels aan mijn achtergrondgevloek “Ik had verdomme die Yaris moeten kopen” als ik weer eens een rijstrook op de A2 sta te blokkeren.
:HA:

Dus als jij een Yaris koopt zijn we van de helft van het fileprobleem af!
renske1975 schreef:
12-06-2019 19:00
Ik vind het leeftijdsdiscriminatie! Mijn Renault is van 2004. Maar ja, ik zal toch wel niet in de categorie powervrouw of carrièretijger vallen (hoop ik!)
Met of zonder Ducktape?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil alleen meedoen aan die advertorial als het genoeg opbrengt om een Lexus van te kopen. Die Renault leen ik wel ergens.
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
12-06-2019 19:00
Ik had die Toyota Yaris moeten kopen. Dat schreeuw ik iedere keer als ik weer iets zie flikkeren op het dashboard (of iets niet oplicht wat wel zou moeten). Zelfs Rijkswaterstaat herkent mij inmiddels aan mijn achtergrondgevloek “Ik had verdomme die Yaris moeten kopen” als ik weer eens een rijstrook op de A2 sta te blokkeren.
Ah, dat ben jij elke keer als ik weer eens in de file sta en roep: Rij dan ook geen Fransoos!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
12-06-2019 18:39

Ik snap nog steeds de hele oproep niet.
Echt niet? Nou... als bijna niemand je blad nog wil lezen moet je niet aan je inhoud gaan twijfelen, maar zoeken naar andere bronnen van inkomsten. Dat weet elke powervrouw toch?

https://dundasbi.reports.nl/NOM/Dashboa ... e96617c1be
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
12-06-2019 19:06
Echt niet? Nou... als bijna niemand je blad nog wil lezen moet je niet aan je inhoud gaan twijfelen, maar zoeken naar andere bronnen van inkomsten. Dat weet elke powervrouw toch?

https://dundasbi.reports.nl/NOM/Dashboa ... e96617c1be
Ik moet inloggen bij iets.
Ik rijd nu een Hyundai na 20+ jaar Peugeot. Het is een verademing qua onderhoudskosten, maar ik vind het wel een truttenauto. Als volgende auto wilde ik een Clio, maar ik begrijp dat dat geassocieerd wordt met Schoeversmeisjes? Ik vind ze wel lekker rijden en er leuk uitzien, en niemand zal van mij denken dat ik een Schoeversmeisje ben :-) Als er ooit een schip met geld binnenvaart koop ik een stoere SUV, dat dan weer wel.
Om het on-topic te houden: waarom heeft Renault eigenlijk geen SUV's? Ik zie alleen maar crossovers, geen enkele stoere bak zoals bijv een Toyota Landcruiser.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens wel blij met mijn Renault.
Hij rijdt lekker en goedkoop (gastank).
Maar onderhoud is wel erg duur.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
12-06-2019 19:01
:HA:

Dus als jij een Yaris koopt zijn we van de helft van het fileprobleem af!
Het Zuiden wel. Kerensheide, Het Vonderen, de Hogt, Batadorp... En soms ben ik in een wilde bui en neem de A73. Nou, dan kan de rest van NL beter niet naar Maastricht willen dan heb ik gegarandeerd wel de Roertunnel geblokkeerd.

En dat alles met één en dezelfde auto. Maar ik heb een lichte voorkeur voor stranden in Brabant. Die slepers zijn aardiger.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
12-06-2019 19:00
Ik had die Toyota Yaris moeten kopen. Dat schreeuw ik iedere keer als ik weer iets zie flikkeren op het dashboard (of iets niet oplicht wat wel zou moeten). Zelfs Rijkswaterstaat herkent mij inmiddels aan mijn achtergrondgevloek “Ik had verdomme die Yaris moeten kopen” als ik weer eens een rijstrook op de A2 sta te blokkeren.


:idee:

Misschien moet je met je hoed langs de file voor een bijdrage. Als iedereen er een euro inmikt zijn we snel met z´n allen van het probleem verlost.

Ik rijd een Fiat (Freemont), maar moet eerlijk bekennen dat dat niet echt een verbetering is. Mijn oeroude Opel Omega was beter en ik heb er nog steeds spijt van dat ik afscheid heb genomen van die oude rammelkist.

Als je dan toch een artikel over vrouwen en auto´s maakt, dan graag over onverwoestbare oudjes. Dan weet ik tenminste welke auto hierna moet komen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
lemoos2 schreef:
12-06-2019 19:00
Ik had die Toyota Yaris moeten kopen. Dat schreeuw ik iedere keer als ik weer iets zie flikkeren op het dashboard (of iets niet oplicht wat wel zou moeten). Zelfs Rijkswaterstaat herkent mij inmiddels aan mijn achtergrondgevloek “Ik had verdomme die Yaris moeten kopen” als ik weer eens een rijstrook op de A2 sta te blokkeren.
Dus door jou stond ik elke ochtend en middag minimaal een half uur vast in de file :whip:


Gelukkig rij ik dan wel weer in een Yaris :proud:
anoniem_327839 wijzigde dit bericht op 12-06-2019 19:11
1.17% gewijzigd
lemoos2 schreef:
12-06-2019 19:10
Het Zuiden wel. Kerensheide, Het Vonderen, de Hogt, Batadorp... En soms ben ik in een wilde bui en neem de A73. Nou, dan kan de rest van NL beter niet naar Maastricht willen dan heb ik gegarandeerd wel de Roertunnel geblokkeerd.

En dat alles met één en dezelfde auto. Maar ik heb een lichte voorkeur voor stranden in Brabant. Die slepers zijn aardiger.
:rofl:

Wat klink jij blij met je Renault!
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
12-06-2019 19:07
Ik moet inloggen bij iets.
Wat grappig. Ik niet :) Misschien is het een bug. Die krijg je gratis bij dit forum, is weer wat anders dan een foto in een blad als je jezelf belachelijk wilt maken door je carrière aan je auto te koppelen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
12-06-2019 19:07
Ik rijd nu een Hyundai na 20+ jaar Peugeot. Het is een verademing qua onderhoudskosten, maar ik vind het wel een truttenauto. Als volgende auto wilde ik een Clio, maar ik begrijp dat dat geassocieerd wordt met Schoeversmeisjes? Ik vind ze wel lekker rijden en er leuk uitzien, en niemand zal van mij denken dat ik een Schoeversmeisje ben :-) Als er ooit een schip met geld binnenvaart koop ik een stoere SUV, dat dan weer wel.
Minke; jaaaaaren geleden had Guido Weijers hier een sketch over. Was op dat moment zo herkenbaar aangezien ik 3! vrouwen kende die daar op dat moment aan voldeden.
Nu lees ik deze oproep en *pling, zie t stukje zo weer voor me.


Ik ga als ik zo zin heb zoeken of ik t kan vinden..
lemoos2 schreef:
12-06-2019 19:10
Het Zuiden wel. Kerensheide, Het Vonderen, de Hogt, Batadorp... En soms ben ik in een wilde bui en neem de A73. Nou, dan kan de rest van NL beter niet naar Maastricht willen dan heb ik gegarandeerd wel de Roertunnel geblokkeerd.

En dat alles met één en dezelfde auto. Maar ik heb een lichte voorkeur voor stranden in Brabant. Die slepers zijn aardiger.
Slepers in regio Amsterdam zijn niet zo aardig kan ik je vertellen. Ben een paar jaar geleden gestrand op de A10 met de Renault (uit 2004) van mijn ouders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven