Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: powervrouwen met een Renault

12-06-2019 11:38 178 berichten
Ben jij een echte carrièretijger en rijd je in een Renault van bouwjaar 2014 of nieuwer? Dan zoekt VIVA jou.

Lijkt het jou wat om in VIVA te vertellen waarom jij een inspirerende carrière hebt? Grijp dan nu je kans en meld je aan. Wij kiezen iemand uit die wordt gefotografeerd met haar auto en wordt geïnterviewd voor in het tijdschrift.

Ben of ken jij degene die wij zoeken? Stuur een mail met een foto en wat informatie over je carrière en Renault naar redactie@viva.nl met als onderwerp ‘VIVA X Renault’.
Alle reacties Link kopieren
Psssst, oud blondje:
Was het, niet wat is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het al Woefie! Oud he en blond!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik noem ‘m de Kliko. Maar dat wil je toch niet meemaken dat zo’n motor onder het rijden uiteen knalt...
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
12-06-2019 19:59
Ik noem ‘m de Kliko. Maar dat wil je toch niet meemaken dat zo’n motor onder het rijden uiteen knalt...
Hier ook, nee dat wil je niet. Helemaal niet na 12 uur snachts op een donker stukje snelweg met de enige "veilige" plek waar auto's niet langs je heen razen allemaal buitenlandse vrachtwagens en je als vrouw alleen bent.
lemoos2 schreef:
12-06-2019 18:33
Nou, ik ben geen carrièretijger. Ik rijd wel in een Renault. Aangezien ik de vele garagerekeningen helemaal selluf kan behappen en met regelmaat koplampen vervang of een breuk in de kabelboom weet te verhelpen, vind ik mijzelf een powervrouw. Dankzij Renault kan ik zo vijf mogelijke oorzaken benoemen, opsporen èn repareren als je kofferbak weigert open te gaan of juist steeds openvliegt bij snelheden hoger dan 110 km p/u.

Stuur maar een PB dan kunnen we onderhandelen over de compensatie voor de advertorial :-D

Dus als je het zo bekijkt is het grote voordeel van Renault dat je goed leert omgaan met wat er allemaal kapot kan gaan aan een auto. Juist ja. Doe mij maar een wat minder educatief merk.
Alle reacties Link kopieren
TO: Ik denk dat er een slotje op het topic kan. Het vermoeden is dat de adverteerder zich morgen first thing terugtrekt wegens ' niet de juiste doelgroep'. Sowwy!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
RikM schreef:
12-06-2019 18:21
Viva wil reclame maken voor Renault en krijgt een topic vol met foto's van Land Rovers. :hihi:
En de rest bestaat uit klachten over Renault en een onuitputtelijke lijst van mankementen.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
12-06-2019 20:37
TO: Ik denk dat er een slotje op het topic kan. Het vermoeden is dat de adverteerder zich morgen first thing terugtrekt wegens ' niet de juiste doelgroep'. Sowwy!
Of de redactie laat zien aan adverteerders wat ze kunnen doen als adverteerders zich terugtrekken...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
lemoos2 schreef:
12-06-2019 19:31
Brabantse slepers zijn tha bomb. De laatste (vorige week) was zo leuk. “Wa denkde gij dat ge hier doet? Da’s gevaarlijk om zo te parkeren”. En ik ook nog serieus (was 22.30 dus het was in mijn belang om die man vooral niet te ergeren) “Meneer, hij is compleet dood. Er licht niets meer op en ik krijg hem niet aan de kant geduwd”. Die man begint gelijk die auto open te rukken en lacht zich een kriek “Meneer? Hahaha. Ik ben Ruud. Da’s Ruud met een -D”. Dus ik sta nog even met mijn bek vol tanden als Ruud mij in die sleepwagen duwt. “Zo, dan lust-e nu wel een bakske koffie of nie?” Nou daar had ik wel oren naar. “Ja da heb ik nie maar we kun effe stoppen bij de pomp”. Oké. Loop een paar minuten later een tankstation binnen met Ruud op mijn hielen: “Hé Es, hebde gij nog wa koffie? Tis een Limburgse helemaal hier gestrand bij Tilburg”. Alsof hij het eerste kievitsei had gevonden. Op het centrale afsleeppunt bemoeide hij zich ook met een telefoongesprek met man: “Als gij zelluf in zo’ne grote gaat rijden kan er toch ook wel wat beters vanaf voor uw vrouwke” aldus Ruud op de achtergrond.

Hij heeft ook nog een collega mij naar het station laten brengen na diens dienst :-D. En man maar appen ‘Wie was dat Lemoos? Lemoos bel even. Waarom bel je niet? Heb je schade gereden? Bel nou!’

Heerlijk :proud:
lemoos2 schreef:
12-06-2019 19:49
Over stellen die andere activiteiten ontplooien tijdens de wachttijd op de slepers, mannen die gestrand zijn met hun minnares of ingehuurde DVP en dan moeders de vrouw moeten bellen, doorgeflipte cokesnuivers die de vangrail invliegen, een of andere rapper die een supercar vernielde binnen een half uur na aanschaf, omstanders die met de politie op de vuist willen gaan bij ongelukken, debielen die de sleepwagen blokkeren als deze over de vluchtstrook naar een ongeluk gaat, hoe vaak hij al was aangereden, dat collega x een gore l*l was, dat de vrouw van de baas het deed met een collega, hoe blij hij was dat ik niet stond te janken over mijn auto (schijnt vaak voor te komen dat vrouwen dan bij ‘redding’ gaan huilen :-?), dat het Godsgeklaag was dat zo’n jonge auto zoveel mankeerde (scherp oog voor detail), enz.

Ik heb zelfs foto’s gezien van zijn kinderen en stiefkinderen en weet op welk AVI-niveau zij al boekjes lezen. Dat kwam volgens hem omdat Limburgers niet zo opgefokt zijn. En Limburgers klinken altijd aardig. En hij zou het niet doorhebben als ik hem zou uitschelden want dan klonk het nog allemaal heel vriendelijk. Want hij heeft ooit een klap op z’n smoel gekregen van een Limburger want hij had niet door dat die gast gewoon kwaad was.
:rofl: :heart:
Oudblond schreef:
12-06-2019 20:37
TO: Ik denk dat er een slotje op het topic kan. Het vermoeden is dat de adverteerder zich morgen first thing terugtrekt wegens ' niet de juiste doelgroep'. Sowwy!

Nee, het topic is veel te grappig!
the_Wicked_Witch schreef:
12-06-2019 19:48
Ja, dat weten wij ook eigenlijk niet.
Goeie conclusie 😄
Wel een beetje jammer dat je als forummer serieuzer wordt genomen door een trol die topics opent over een doorsnee lul van 20 cm dan door sanoma/Viva/CM/Renault zelf.
Alle reacties Link kopieren
Jawlensky schreef:
12-06-2019 21:00
Nee, het topic is veel te grappig!
Eens! Was ook een grapje omdat er nooit slotjes geplaatst worden. Was benieuwd of ze het uit 'bescherm de inkomsten' wel zouden overwegen. Hoppa hele topic over de schutting :proud:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
SHIFTY schreef:
12-06-2019 21:20
Wel een beetje jammer dat je als forummer serieuzer wordt genomen door een trol die topics opent over een doorsnee lul van 20 cm dan door sanoma/Viva/CM/Renault zelf.
Euh, geen idee hoe je dit bedoelt :confused:
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
12-06-2019 21:20
Wel een beetje jammer dat je als forummer serieuzer wordt genomen door een trol die topics opent over een doorsnee lul van 20 cm dan door sanoma/Viva/CM/Renault zelf.
Toch erg
Nee heb je, ja kun je krijgen
Sugar¹ schreef:
12-06-2019 21:24
Euh, geen idee hoe je dit bedoelt :confused:

Nou vooral dat viva/sanoma/renault je met deze oproep benaderen alsof je een halfzachte zwakzinnige bent.

Dan voel ik me niet echt serieus genomen, al ben ik een man en geen .. ahum .. powervrouw met geklutste eierstokken door haar rammelende renault.
lemoos2 schreef:
12-06-2019 21:29
Toch erg

Maar jouw beschrijving van de Brabantse ridder in z'n blikken paard maakt wel het topic weer goed .. witte wel witte nie :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ach, als we ook maar één iemand hebben kunnen behoeden voor de geneugten van een Renault dan is het het allemaal waard geweest.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ach, op zich is er niks mis mee met het merk; de manco’s die hier beschreven worden gaan voor bijna alle merken middenklassers, en daar beneden, op. ‘t Is alleen zo sneu om vivavrouwtjes proberen te porren zichzelf ten toon te stellen in een blad samen met zoiets banaals als een vervoermiddel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerst autootje was een R4. Alle rubbers verrot en het 'regende' binnen. Mijn vader maakte in de (verroeste) bodem een gat met een badstopje om het water weg te laten lopen en toch kwam dat ding (in de vorige eeuw) door de keuring. :lol:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Renault is echt een relatief onbetrouwbaar merk en niet voor niets ongunstig in de lease ten opzichte van de aankoopprijs. Dat is omdat onderhoud naar verhouding duur is en de restwaarde laag is.

Ik heb twee keer een motor opgeblazen van een renault espace (je weet wel zo'n familieslagschip). Dat viel 1x onder garantie en de tweede keer kostte me dat 6.500 euro; dat bleek een (dure) ontwerpfout te zijn. En ik ben vrijwel nog nooit een servicebeurt doorgekomen zonder een paar honderd euro extra aan reparatiekosten van het zoveelste onderdeel wat kapot ging.

Ik heb me echt drie keer een slag in de rondte gelachen toen ik een Hyunday kreeg en bij een toch al belachelijk goedkope servicebeurt 1,25 bij moest leggen voor een nieuwe zekering.
Een Hyunday :rofl:
Mijn vrienden waren minder blij met hun Hyundai toen deze hen in de steek liet op de snelweg. Beetje een onzindiscussie is dit aan het worden.
Alle reacties Link kopieren
Goh, nooit geweten dat Renaults zo prut zijn. Waar zo’n advertentie topic van Viva wel niet goed voor is. Ik was aan het twijfelen over een Clio, maar denk dat ik na dit topic toch voor de Alfa Romeo Mito ga, kan ik in ieder geval in stijl langs de weg staan.
Zoals verwacht loopt alles anders
Alle reacties Link kopieren
Ik durf bijna niet meer te zeggen dat ik een Renault Clio heb. Van net voor 2014, dus te oud om mee in de Viva te komen, maar dat wil ik toch niet.
Nu, na 180 000 km, krijgt hij wel wat onderhoudskosten, maar hij rijdt nog steeds 1 op 20 (diesel) en hij heeft me nog nooit laten staan. Ik vind het een prima auto. Het is het vorige model, dus niet hip of stoer (het is nogal een bejaardenwagen), maar het is maar een auto, dus dat maakt mij ook niet zo veel uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven