Viva zoekt alle pijlers

Viva Iphone app

26-08-2010 14:27 59 berichten
Update 21 april 2011:



Naar verwachting lanceren we dinsdag 26 april de gratis Viva Forum Iphone app.



Deze app is een vereenvoudigde versie van het forum, waarmee je op je iphone nog gemakkelijker dan met de mobiele site het forum kunt bezoeken en reacties kunt plaatsen.



De app is voorzien van een codeslot. Dit slot zorgt ervoor dat je, wanneer je de app opent, eerst een code moet invoeren. Hierdoor kun je ingelogd blijven en hoef je je geen zorgen te maken als je je iPhone even uit handen geeft.



Met de nieuwe app is het ook mogelijk vanaf je telefoon topics aan te maken. Ook kun je andere berichten quoten en het profiel van andere forummers bekijken.



Met vriendelijke groet,



Beheerder Viva forum

iphone app

Totaal aantal stemmen: 153

Ja hoor, een of twee eurootje(s) heb ik er wel voor over (12%)
Ja hoor, maar niet meer dan ¤0,70 (29%)
Nee, ik betaal niet voor apps (58%)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan via safari ook op het forum dus zeg in eerste instantie nee. Maarrr.. Leuke extra's klinken altijd goed! Dus ik zeg ligt eraan wat de extra's zijn
Alle reacties Link kopieren
Kan ik dan de reacties onder blogs lezen? Dat vind ik zo vervelend dat dat niet kan..

Ja zou er wel wat voorover hebben.
Alle reacties Link kopieren
Als er leuke extra's bijzitten wil ik gerust ¤0,79 betalen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Als de extra's leuk zijn wel.
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard afhankelijk van de extra's, maar als die leuk/nuttig zijn dan wil ik er wel iets voor voor betalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 26 augustus 2010 @ 14:29:

Ik kan via safari ook op het forum dus zeg in eerste instantie nee. Maarrr.. Leuke extra's klinken altijd goed! Dus ik zeg ligt eraan wat de extra's zijn Helemaal mee eens
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen Iphone dus ik zeg nee .



Maar als er ook apps komen voor andere besturingssystemen ben ik graag van de partij.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel makkelijk met betalen voor apps, zeker als ze maar ¤ 0,79 kosten...



Lijkt mij wel leuk, ik vind dat je nu redelijk weinig kan op het forum met de iphone (bijv. quoten/smiley's als je de codes niet weet/berichten wijzigen werkt niet goed). Dus als dat dan verbetert kan worden: graag!
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het over ¤0,79?



Redactie, wat zal de prijs worden en wat zijn de extra's?
Alle reacties Link kopieren
En dan net als de site zeker helemaal volstorten met reclame?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga daar niet voor betalen.

Onzin.
Alle reacties Link kopieren
Ja! Als er extra's bij zitten zeker..



Ik kan nu bijvoorbeeld niet loepen, geen avatOrs zien en geen motto's. Ik denk dat dat voor mij dan wel vereisten moeten zijn bij een app. Dan wil ik er wel voor betalen.
Alle reacties Link kopieren
Oh en kunnen quoten zou ook erg fijn zijn!
Alle reacties Link kopieren
Quoten kun je nu toch ook?
Volgens mij is het overbodig. Forummen gaat nu al prima op de iPhone.
Alle reacties Link kopieren
ja maar niet te duur!
Alle reacties Link kopieren
quoten kun je nu ook. zal eens wat quoten..
Alle reacties Link kopieren
Bibi73, 49 minuten geleden

Ik heb geen Iphone dus ik zeg nee .



Maar als er ook apps komen voor andere besturingssystemen ben ik graag van de partij.





mee eens!

er zijn ook nog andere telefoons!
Alle reacties Link kopieren
Apps van bijv. Hyves, FB en linkedin zijn gratis, waarom een viva app niet?



*rent snel weer weg. Een vergelijking van viva met hyves, FB en linked in, ligt sinds knopjesgate misschien gevoelig*
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me wel handig een iPhone app voor de viva. Dat geklooi in zo´n minibrowsertje is altijd lastig.

Er voor betalen zou ik alleen doen als ik hoor van andere gebruikers dat het echt heel handig is. Dan zou ik er max 2 euro voor neertellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er wel voor betalen (max een euro), maar eigenlijk vind ik het not done om er iets voor te vragen... Vele andere populaire apps zijn gewoon gratis...



Wel zou ik idd willen quoten, loepje kunnen gebruiken, motto's kunnen zien etc.
Alle reacties Link kopieren
Wat is trouwens de status van de iPad-app?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet bereid zijn te betalen. Forummen gaat best aardig via safari (voor meelezers al helemaal )
Alle reacties Link kopieren
Met de Ipad kun je exact hetzelfde als op een laptop wat betreft internet dus dan moet het wel een héle fantastische app worden met zooooooveel extra's die niet op een gewone laptop kunnen. Op m'n Ipad kan ik gewoon loepen, quoten, reacties lezen etc. Op de telefoon niet dus de app zou alleen daarvoor handig zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven