Aangeboden alle pijlers

Beyonce Amsterdam Arena 16 juli (presale Amex)

10-02-2016 07:59 191 berichten
Niet meer van toepassing
Alle reacties Link kopieren
Toevallig kwam ik dit gisteren tegen op facebook.

Iemand had al kaarten. Dus ik dacht al huh? Ze zijn toch nog in de verkoop gegaan?

Anderen vroegen zich het ook af, en het antwoord was Amex card.

Weet jij toevallig of dit vaker voorkomt?

Ik zit serieus te overwegen om een American Express kaart aan te schaffen.



Ik vind je aanbod erg lief, maar ik weet niet of ik het aan zou durven.
Snap ik heel goed hoor!



Ja, American Express heeft al heel lang en heel regelmatig dit soort acties. Ik heb het voor Beyoncé of andere grote R&B-namen waar ik graag naartoe zou willen alleen nog nooit gezien.

Voor de concerten in 2013 en 2014 kon je geen kaarten bestellen via een presale van Amex. Ik was dus heel blij toen ik het las; heb ze gelijk een bedankmail gestuurd... ;)



Ik krijg er altijd mailtjes van; zal eens even terugkijken en laten weten voor welke comcerten je kaarten kon kopen in de presale.

Het is wel een leuk voordeel, want ik zoe wel vaak mailtjes met concerten voorbij komen. Ik dacht ook wel vaker van grotere artiesten, maar ga het even nakijken.



Ik houd mijn kaart nu, om deze reden.

Maar moet zeggen dat ik hem daarvoor eigenlijk al een tijdje op wilde zeggen. American Express heeft een fijne klantenservice en is een prima kaart. Alleen de dekking is in NL niet supergoed. Alles is hier veel meer Visa of Mastercard.

Op internet kun je op de meeste plekken wel betalen met Amex. Maar in winkels en voor bijvoorbeeld geldopname is het in NL beduidend minder dan Mastercard en Visa. Geld opnemen kan met die kaarten wel bij pinautomaten. Met American Express lukt dat vaak niet.



In het buitenland is het volgens mij wel weer prima qua dekking en mogelijkheden.

Dus als je het vooral in het buitenland en voor internet gebruikt is het zeker een fijne kaart.

Je kunt online vast ook wel ergens zien hoe het in NL zit met de dekking.



Ik ga even wat mailtjes voor je bekijken voor die acties/presale.
En ja.... Die mensen op Facebook hebben de kaarten dan idd via de presale van American Express



Het zou kunnen dat er nog meer partners zijn die al presales hebben, dat weet ik niet.



Ik zie op ticketmaster wel dat de veldkaarten steeds uitverkocht zijn en daarna weer beschikbaar.

Mensen krijgen 10 minuten om hun bestelling af te ronden en daarna gaan de kaarten weer in de verkoop. Volgens mij zijn dat dus allemaal fans die proberen een kaartje te kopen en daarna niet verder kunnen in het bestelproces.



Ik snap dat je het niet aan durft hoor.



Ben je wel van plan om te gaan en ben je al eerder geweest?
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat vind ik super. Ik ben wel benieuwd eigenlijk.



Ik hebzelfl een mastercard, dus ik twijfel om er een andere card er bij aan te schaffen.

Zijn toch weer extra kosten enzo.



Ik zou toch een paar personen blij kunnen maken met kaarten! Dat wil je niet weten.

Ga je zelf niet?

Ik begreep nl dat je maar 1 x per concert kaarten kan bestellen.
De voor-voorverkoop kaarten ( via Amex of elders) zijn altijd een maximaal aantal.. meestal niet zo veel. Dus zal ook binnen no time uitverkocht zijn.

Vind wel tof dat je het aanbied.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het best mee willen maken Miss-Pippilotta.



Ik zie dat de goedkoopste Amex card 75 euro kost.

Dat is niet niks zeg.
Ik zie zo eventjes Lady Gaga, North Sea Jazz festival, Lowlands, Bryan Adams, Katy Perry, Madonna, Paul McCartney, Golden Earring, 5 seconds of summer, Janet Jackson, UB40, Coldplay.



Toch echt wel de moeite waard misschien, zo'n kaart.

Ik geloof dat ik er niet eens veel voor betaal. Ik dacht 25 euro per jaar.



Ik heb ook een kaart van een andere maatschappij, maar daar zie ik nooit dit soort acties.



American Express is in Amerika natuurlijk wel heel groot, dus daarom denk ik veel goede deals met Amerikaanse artiesten.



Wel gaaf.. Voor die 25 euro per jaar. Ik heb gewoon een eenvoudige kaart via hun.
quote:bartjes schreef op 10 februari 2016 @ 08:46:

Ik zou het best mee willen maken Miss-Pippilotta.



Ik zie dat de goedkoopste Amex card 75 euro kost.

Dat is niet niks zeg.



Ik ben twee keer eerder geweest en het is echt echt zó de moeite waard.

Beyoncé is echt zo goed! Haar stem, die shows.. Echt de beste concerten die ik ooit heb gezien.



Ow... Dat vind ik ook veel en ik betaal dat zeker niet voor mijn kaart! Maar ik heb hem wel al een paar jaar.

Ik heb de simpelste kaart van Amex. Zal eens kijken.
quote:Goede-Fee schreef op 10 februari 2016 @ 08:40:

De voor-voorverkoop kaarten ( via Amex of elders) zijn altijd een maximaal aantal.. meestal niet zo veel. Dus zal ook binnen no time uitverkocht zijn.

Vind wel tof dat je het aanbied.



Ja, dat zal inderdaad zo zijn. Geen idee hoeveel kaarten zij altijd ongeveer hebben.

Maar je moet er voor dit soort concerten wel snel bij zijn (zowel in presale als in de reguliere verkoop).
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn best gave concerten zeg!

Bijzonder dat ik er nog nooit eerder over gehoord heb.

Misschien maar beter ook.

Straks heeft iedereen zo'n card en kun je een ticket wel vergeten hahaha.



25 euro is te doen.

Ik kwam er ook nog 1 tegen van 50 euro.
Ik zie zo snel ook helemaal geen prijzen voor die cards. Maar ik heb volgens mij zo'n doorzichtige Blue kaart. Ik betaal daar zeker geen 75 euro voor. 25 per jaar of max. 50.
quote:bartjes schreef op 10 februari 2016 @ 09:01:

Dat zijn best gave concerten zeg!

Bijzonder dat ik er nog nooit eerder over gehoord heb.

Misschien maar beter ook.

Straks heeft iedereen zo'n card en kun je een ticket wel vergeten hahaha.



25 euro is te doen.

Ik kwam er ook nog 1 tegen van 50 euro.



Ha ha. Ja... Zeker!

Idd bijzonder dat ze er niet meer reclame voor maken om niet-klanten te bereiken hiermee.



Dan zal ik me wel vergissen en zal het 50 euro zijn.

Een card via je bank is wel een stuk goedkoper, dat wel!
quote:bartjes schreef op 10 februari 2016 @ 08:40:

Oh, dat vind ik super. Ik ben wel benieuwd eigenlijk.



Ik hebzelfl een mastercard, dus ik twijfel om er een andere card er bij aan te schaffen.

Zijn toch weer extra kosten enzo.



Ik zou toch een paar personen blij kunnen maken met kaarten! Dat wil je niet weten.

Ga je zelf niet?

Ik begreep nl dat je maar 1 x per concert kaarten kan bestellen.



Snap ik.

Twee creditcards is wel zonde. En Mastercard via je bank is goedkoper.

Ik wilde hem zelf ook opzeggen.



Ik ga zelf wel, maar zoals ik het zie mag je 8 kaarten bestellen.



Ik zal even nakijken of je maar één bestelling mag doen, hoop van niet....



Ha ha. Jaaaa, ik snap dat je een paar mensen heel blij kunt maken! Zou dat zelf voorgaande jaren ook gehad hebben als een vriendin opeens al kaarten had voor de reguliere verkoop.

Ik heb een keer ook met een omweg en voor meer geld dan de normale prijs een kaartje moeten kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar die heeft niet zulke goede acties!



Waarom heb je niet meer kaarten gekocht? Zeker weten dat je die kwijtraakt.
Blue Card kost 50 euro. En al zou je misschien maar 1x kunnen bestellen in deze Amex presale, er is ook nog een normale voorverkoop he?
quote:bartjes schreef op 10 februari 2016 @ 09:11:

Ja, maar die heeft niet zulke goede acties!



Ik heb mijn bericht nog aangevuld.



Nee... Klopt! Visa ook niet..



En American Express heeft ook niet een harde limiet van bijvoorbeeld 1000 euro. Zij kijken naar je koop- en betaalgedrag. Maar dit kan natuurlijk ook voor sommige mensen een nadeel zijn.

De kaart komt vreemd genoeg ook niet terug als krediet in BKR (de Visa en Mastercard volgens mij wel, ook wanneer je de bestedingsruimte niet gebruikt).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu even weg, dus kan voorlopig niet reageren.

Ik lees wel mee
Ik ben een ex Amex medewerker en het is geen creditcard, maar een chargecard en die dient elke maand volledig betaald te worden.

Omdat er geen limiet op zit en ze kijken idd naar je inkomen en bestedingspatroon en het volle bedrag dient betaald te worden is er geen melding bij BKR vooraf. Want het is geen krediet.

Pinnen met een Amex kaart gaat ook binnen een paar uur van je eigen bankrekening af. Is een nood faciliteit.



Pas als je niet betaald gaan ze je melden bij BKR.
quote:bartjes schreef op 10 februari 2016 @ 09:11:

Ja, maar die heeft niet zulke goede acties!



Waarom heb je niet meer kaarten gekocht? Zeker weten dat je die kwijtraakt.



Ik heb niet zo'n zin in dat gedoe en die handel. Ik weet dat ik 6 kaarten met dikke winst kan verkopen via Marktplaats. Maar ik kan dat niet; voelt voor mij niet goed om ergens meer voor te krijgen dan ik zelf betaald heb.

Ik kan ze wel aan bekenden verkopen, maar ik heb geen Facebook en dan moet ik er moeite voor gaan doen om te informeren wie er wil gaan.

Dus ik ga gewoon lekker met een vriendin
quote:Goede-Fee schreef op 10 februari 2016 @ 09:19:

Ik ben een ex Amex medewerker en het is geen creditcard, maar een charge card en die dient elke maand volledig betaald te worden.

Omdat er geen limiet op zit en ze kijken naar bestedingspatroon en volle bedrag betaald dient te worden is er geen melding bij BKR vooraf. Want het is geen krediet.



Pas als je niet betaald gaan ze je melden bij BKR.



Klopt, er moet elke maand betaald worden.

Oké, thanks voor de uitleg.

Vond het vreemd, want ook bij Visa moet ik maandelijks betalen en die staat wel in BKR (ook zonder achterstand oid).
quote:Miss-Pippilotta schreef op 10 februari 2016 @ 09:21:

[...]





Klopt, er moet elke maand betaald worden.

Oké, thanks voor de uitleg.

Vond het vreemd, want ook bij Visa moet ik maandelijks betalen en die staat wel in BKR (ook zonder achterstand oid).Verschil in het soort kaart dus. Bij Visa kan je als je wil altijd deelbetalingen doen , dat is een creditcard. Ze zullen het bij sommige betaalproducten niet promoten. Maar bij Amex kan gewoon nooit, die optie is er niet.
Oké, thanks!
Er staan idd al kaarten op marktplaats voor veel meer geld. Sommige mensen hebben echt bewust het maximale aantal kaarten gekocht om ze voor veel meer geld te verkopen.

Echt zo kansloos en triest!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gepbt! Is dit goed gegaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven