Aangeboden alle pijlers

Fotograaf bied zich gratis aan! zoekt leuk bruidspaar!r

20-11-2016 22:51 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond!



Beginnende trouwfotografe zoekt leuk bruidspaar (misschien meerdere) op korte termijn om hun trouwdag vast te mogen leggen, dit voor opbouw portfolio.



Dit bied ik GRATIS aan. (Exc reiskosten) het liefst nog 2016 of begin 2017.



Meelopen met de fotograaf die u al heeft, als second shooter is ook een leuke optie! Heeft u dubbel zoveel foto's, ook dat hoor ik graag als u dat zou willen!



Ik ben al jaren fotograaf en heb dan dus genoeg ervaring met fotograferen. Mijn doelgroep nu was voornamelijk; baby's, kinderen, gezinnen, bolle buiken etc. Heb op de bruiloft van vrienden ook al eens gefotografeerd.

Dus je zorgen maken over dat ze foto's niet goed zullen zijn is niet nodig ??.



Ik zal erbij zijn vanaf begin van de dag; jurk aantrekken opmaken etc, ceremonie, de fotoshoot, diner en tot aan het feest tot ongeveer aan de eventuele openingsdans. (Of natuurlijk anders als dat de wens is, alles is mogelijk!)



Je krijgt de foto's aangeleverd via USB zo'n 200 a 300 stuks, allemaal bewerkt in photoshop en eventueel naar wens zwart wit.

In ruil ervoor wil ik de foto's gebruiken voor mijn portfolio, een paar van de allermooiste foto's zullen te zien zijn op mijn Facebook pagina en mijn website. Uiteraard dit allemaal in overleg! De links van mijn site kan ik je doorsturen in een bericht, zodat je al mijn fotos kan bekijken, en zien of mijn stijl je aanspreekt.



Als je interesse hebt en enthousiast word van mijn bericht?! Stuur mij een PB of een mailtje;

Met wie jullie zijn, wanneer jullie gaan trouwen, waar en hoe de dag er ongeveer eruit gaat zien.



Wie weet tot ziens!

Groetjes,

Roanna
Alle reacties Link kopieren
Jammer, ben recentelijk getrouwd (en niet tevreden met de foto's). Dus kan je helaas niet helpen.



Hopelijk vind je een mooi bruidspaar!!
3 keer hetzelfde topic? Beetje overdreven.