Aangeboden alle pijlers

Fotograaf bied zich gratis aan! zoekt leuk bruidspaar!r

20-11-2016 22:51 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond!



Beginnende trouwfotografe zoekt leuk bruidspaar (misschien meerdere) op korte termijn om hun trouwdag vast te mogen leggen, dit voor opbouw portfolio.



Dit bied ik GRATIS aan. (Exc reiskosten) het liefst nog 2016 of begin 2017.



Meelopen met de fotograaf die u al heeft, als second shooter is ook een leuke optie! Heeft u dubbel zoveel foto's, ook dat hoor ik graag als u dat zou willen!



Ik ben al jaren fotograaf en heb dan dus genoeg ervaring met fotograferen. Mijn doelgroep nu was voornamelijk; baby's, kinderen, gezinnen, bolle buiken etc. Heb op de bruiloft van vrienden ook al eens gefotografeerd.

Dus je zorgen maken over dat ze foto's niet goed zullen zijn is niet nodig ??.



Ik zal erbij zijn vanaf begin van de dag; jurk aantrekken opmaken etc, ceremonie, de fotoshoot, diner en tot aan het feest tot ongeveer aan de eventuele openingsdans. (Of natuurlijk anders als dat de wens is, alles is mogelijk!)



Je krijgt de foto's aangeleverd via USB zo'n 200 a 300 stuks, allemaal bewerkt in photoshop en eventueel naar wens zwart wit.

In ruil ervoor wil ik de foto's gebruiken voor mijn portfolio, een paar van de allermooiste foto's zullen te zien zijn op mijn Facebook pagina en mijn website. Uiteraard dit allemaal in overleg! De links van mijn site kan ik je doorsturen in een bericht, zodat je al mijn fotos kan bekijken, en zien of mijn stijl je aanspreekt.



Als je interesse hebt en enthousiast word van mijn bericht?! Stuur mij een PB of een mailtje;

Met wie jullie zijn, wanneer jullie gaan trouwen, waar en hoe de dag er ongeveer eruit gaat zien.



Wie weet tot ziens!

Groetjes,

Roanna
Alle reacties Link kopieren
Jammer, ben recentelijk getrouwd (en niet tevreden met de foto's). Dus kan je helaas niet helpen.



Hopelijk vind je een mooi bruidspaar!!
3 keer hetzelfde topic? Beetje overdreven.



Ik ben al getrouwd, hoop dat je iemand vindt.
Alle reacties Link kopieren
Zou je ook een shoot doen zonder het huwelijk erbij? Ik zou graag nog een reportage hebben van onszelf in onze huwelijkskledij, die hebben we namelijk niet...
Alle reacties Link kopieren
Mag het ook in België zijn? Ik trouw 13-01-2017
Beter overdressed dan underdressed!
Alle reacties Link kopieren
Waarom de oproep vraag ik me af. Meelopen met een prof lukt niet zonder deze oproep? Ben je niet professioneel genoeg dan dat dat niet lukt.

Sorry hoor maar ik vind het een beetje vreemde oproep. Een huwelijksdag is namelijk meer dan alleen plaatjes schieten. Je moet kunnen inschatten waar je moet gaan staan op voorhand, niet dat je nog even met je spullen een plekje moet zoeken als het bruidspaar of de gasten al klaar staan. En dat is echt een vak apart. Schrijf gewoon eens een paar profs aan, heb je meer kans om het onder de knie te krijgen dan hier een oproep plaatsen.

Jij leert er wel van maar van gemiste kansen krijg je geen goede recensies.
Alle reacties Link kopieren
Tien_voor_tien; Hartstikke leuk! Stuur mij anders even een prive bericht.



Het is zeker geen vreemde oproep, juist een hele normale, ik zie ze zat genoeg voorbij komen op alle trouwforums.

Ben zeker professioneel genoeg, fotografeer al jaren, en loop binnenkort ook mee met een bruidsfotograaf en volg een fotografie trouw cursus. Ik wil alleen in een zo'n kort mogelijke tijd ervaring opdoen, en op die manier ook een goeie website te maken.



Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Gaea; Waar ongeveer woon je in Belgie? Als het te ver is, is dan niet zo praktisch, je wilt natuurlijk wel dat ik goed scherp ben :-). Na een autorit van 3 uur is dat ietsje minder haha
Alle reacties Link kopieren
Regio Brugge
Beter overdressed dan underdressed!
Alle reacties Link kopieren
Als je nog steeds op zoek bent, heb ik een trouwerij voor je
Alle reacties Link kopieren
Hoi Roanna,

Je mag bij ons huwelijk komen fotograferen als je wilt! Wij trouwen 2 juni a.s. Mocht je nog interesse hebben, mail mij maar even. Els_nieuwenhuis@hotmail.com.

Groetjes,

Els
Alle reacties Link kopieren
tien_voor_tien schreef:
20-11-2016 23:15
Zou je ook een shoot doen zonder het huwelijk erbij? Ik zou graag nog een reportage hebben van onszelf in onze huwelijkskledij, die hebben we namelijk niet...

Hoi,

interesse :=)

Grt
Alle reacties Link kopieren
AmFotograaf schreef:
23-04-2018 21:15
Hoi,

interesse :=)

Grt
Kan je een Pb sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ouder bericht maar als je nog op zoek ben heb ik evt wel interesse.
Stuur me maar een pb als je nog op zoek ben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven