Aangeboden alle pijlers

Nieuwe Michael Kors Jet Set Tas Zwart

09-01-2017 13:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik heb voor kerst deze tas aan mijn moeder gegeven.



Jet Set Travel MD TZ Multifunctional Tote Black.



Zij vindt hem te groot en hij ligt dus in de verpakking in haar kast.

Helaas kon ik hem niet meer ruilen gezien de termijn.



De tas heeft mij €324,95 gekost. Hij mag weg voor een realistisch bod! Wie kan ik er blij mee maken?!
Alle reacties Link kopieren
Online vind je hem al voor 279 euro, dus meer dan dat is hij sowieso niet waard: http://www.fashionette.nl ... -item-lg-ew-tz-tote-black
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Wat veel geld voor een lelijke tas.



En raar dat je zo'n duur cadeau krijgt en het in de kast legt, omdat je het niets vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil 'm nog niet met geld toe.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Zoveel geld ga ik niet aan een tas uitgeven.
Ik snap nooit zo goed waarom je in dit topic reageert als je hem lelijk of te duur vindt.



TO: Een vriendin van me heeft deze tas op haar verlanglijstje staan. Ik zal haar het topic eens laten zien In welke regio woon je trouwens?
quote:handigmetgeld schreef op 09 januari 2017 @ 13:38:

Online vind je hem al voor 279 euro, dus meer dan dat is hij sowieso niet waard: http://www.fashionette.nl ... -item-lg-ew-tz-tote-blackNee hoor, dat is een andere.
Kan hij niet gewoon nog retour? Mbt kerstcadeautjes zijn bedrijven toch vaak wel coulant.
quote:lunaleeflang schreef op 09 januari 2017 @ 13:55:

Ik snap nooit zo goed waarom je in dit topic reageert als je hem lelijk of te duur vindt.



TO: Een vriendin van me heeft deze tas op haar verlanglijstje staan. Ik zal haar het topic eens laten zien In welke regio woon je trouwens?Omdat het kan
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!



Ik woon in Rotterdam.

Helaas kan hij niet meer retour :( had hem al in november gekocht en pas met de kerst gegeven. Ik snap wel dat als je hem te groot vindt, je hem liever niet draagt en hem dus in de kast legt. Kan haar het dus absoluut niet kwalijk nemen.
Ik hoop dat je er iemand heel blij mee kunt maken, want zonde als hij ongebruikt blijft.
Alle reacties Link kopieren
Waarom bel je niet een keer met de winkel. Heb je de bon nog of heb je hem gepind? Misschien mag je hem omruilen voor een tas van dezelfde waarde of voor iets minder? Ik heb dat wel eens geprobeerd en toen was het geen probleem.



Je kan ook een mailtje sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven