Aangeboden alle pijlers

AH Eftelingkaartje 10 euro korting

20-02-2017 09:34 16 berichten
Ik heb acht kaarten, iedere kaart is 10 euro korting. Iemand interesse?
Alle reacties Link kopieren
Graag Viavia, je zou vooral mijn kinderen er erg blij mee maken
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Als je er nog overhebt Viavia, dan houd ik me ook aanbevolen. Wat had je graag in ruil terug gehad?
Ja graag (2, als het zou kunnen)!

Ik heb er eentje en verwacht er niet meer vol te krijgen want ik ga eigenlijk nooit naar de AH.

Ik heb nog overwogen om alleen naar de Efteling te gaan, maar ik denk dat het toch leuker is om man en kind ook mee te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb er maar 2 nodig, ik had er al 2 vol. Maar kom eigenlijk normaal ook niet bij de AH
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik heb er anders ook 4 in de aanbieding.

stuur maar een pb als je interesse in hebt.



zijn weg
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook belangstelling! Voor 2...
quote:mali30 schreef op 20 februari 2017 @ 09:36:

Graag Viavia, je zou vooral mijn kinderen er erg blij mee maken Stuur je mij even een PB? Dan kan ik ze opsturen. Ik zal er twee opsturen,ok?
quote:Fleet schreef op 20 februari 2017 @ 09:39:

Als je er nog overhebt Viavia, dan houd ik me ook aanbevolen. Wat had je graag in ruil terug gehad?Ik heb er nu nog vier, hoeveel heb je er nodig? Stuur je mij even een PB? Dan kan ik ze opsturen. Ik hoef er niks voor terug hoor....
quote:LieDieJa schreef op 20 februari 2017 @ 09:56:

Ik heb ook belangstelling! Voor 2...Volgens mij zij mijn laatste twee kaarten dan voor jou. Stuur je mij even een PB? Dan stuur ik ze op.
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 20 februari 2017 @ 09:59:

[...]



Stuur je mij even een PB? Dan kan ik ze opsturen. Ik zal er twee opsturen,ok?Ik heb je een pb gestuurd
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een boel zegels. Geloof 16 zegels of zo. Wie wil?
Don't waste your time or time will waste you.
quote:FiddlyDiddlyDoo schreef op 20 februari 2017 @ 10:39:

Ik heb ook een boel zegels. Geloof 16 zegels of zo. Wie wil?Wat lief! Zou ik er 8 mogen?
Alle reacties Link kopieren
quote:FiddlyDiddlyDoo schreef op 20 februari 2017 @ 10:39:

Ik heb ook een boel zegels. Geloof 16 zegels of zo. Wie wil?Heeft u nog zegels over? Dan hou ik mij graag aanbevolen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog zegels, geen idee hoe een PB werkt, maar stuur maar gegevens, dan kijk ik of ik ze ontvang. Of doe eerst een test pb.
Alle reacties Link kopieren
quote:batjang schreef op 17 maart 2017 @ 21:48:

Ik heb nog zegels, geen idee hoe een PB werkt, maar stuur maar gegevens, dan kijk ik of ik ze ontvang. Of doe eerst een test pb.Je hebt de optie bericht sturen niet aan staan. Bij instellingen kan je die optie aan doen en kan ik je een pb sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven