Aangeboden alle pijlers

Treinkaartjes weekend vrij

17-03-2017 09:55 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 treinkaartjes van het kruidvat, vrij reizen in het weekend. Helaas kan ik zelf niet meer in het weekend. Ze zijn geldig tot 16 april. Prijs is 13,99 per stuk.



Wie wil deze overnemen?
Voor twee euro meer koop ik er één bij de AH
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 17 maart 2017 @ 10:09:

Voor twee euro meer koop ik er één bij de AHWat bedoel je hiermee? Dan ben je dus 2 euro meer kwijt.. en dan?
quote:RP7 schreef op 17 maart 2017 @ 10:15:

[...]





Wat bedoel je hiermee? Dan ben je dus 2 euro meer kwijt.. en dan?+verzendkosten. Scheelt het mss net een euro.
Alle reacties Link kopieren
ik heb die aanbieding ook gekocht.

als je er twee tegelijk kocht kostten ze 12.99 per stuk.... beetje kinderachtig om er dan nu 13.99 voor te willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:gemberpannekoek schreef op 17 maart 2017 @ 10:19:

ik heb die aanbieding ook gekocht.

als je er twee tegelijk kocht kostten ze 12.99 per stuk.... beetje kinderachtig om er dan nu 13.99 voor te willen hebben.



Ik heb gewoon de prijs op het kaartje aangehouden want ik heb de bon niet meer, over kinderachtig gesproken.



Ik hoef er niet aan te verdienen maar kan gewoon zelf ivm werk niet meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 17 maart 2017 @ 10:17:

[...]





+verzendkosten. Scheelt het mss net een euro. Ik zei niks over verzendkosten. Ga heus niet miepen over 70ct voor een postzegel maar dan niet.. maak er wel iemand anders blij mee..
Ik denk dat ze je beter in je eigen omgeving kunt proberen te verkopen.

Niemand wil via internet iets van een vreemde kopen als je ze voor dezelfde prijs op een meer betrouwbare manier kunt kopen.



Als je ze voor de helft aanbiedt wordt het voor mensen interessanter.
quote:RP7 schreef op 17 maart 2017 @ 10:21:

[...]





Ik heb gewoon de prijs op het kaartje aangehouden want ik heb de bon niet meer, over kinderachtig gesproken.



Ik hoef er niet aan te verdienen maar kan gewoon zelf ivm werk niet meer.Geef ze dan weg aan vrienden of familie.
quote:sinnombre schreef op 17 maart 2017 @ 10:24:

Ik denk dat ze je beter in je eigen omgeving kunt proberen te verkopen.

Niemand wil via internet iets van een vreemde kopen als je ze voor dezelfde prijs op een meer betrouwbare manier kunt kopen.



Als je ze voor de helft aanbiedt wordt het voor mensen interessanter.



Dit.



Het is ook maar de vraag of To betrouwbaar is. 7/8 euro zou ik er wel voor over hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 17 maart 2017 @ 10:25:

[...]





Geef ze dan weg aan vrienden of familie.



Er is een verschil tussen niet aan verdienen of echt gratis weggeven. Heb het zelf ook niet zo breed dat ik maar klakkeloos dingen koop om ze vervolgens weg te gooien of niet te gebruiken.



De verpakking zit trouwens nog gewoon helemaal dicht dus als je insinueert dat ik gebruikte kaartjes ga lopen verkopen...
Ik heb vorige week nog zo'n kaartje via Marktplaats verkocht voor 13,99. Het regende mails, een paar pogingen om de helft ervoor te geven, maar ook een aantal die de volle mep wilden geven. Probeer het daar eens.
Wat je ook kunt doen is op zaterdag of zondag naar het station gaan en bij de kaartautomaat mensen aanspreken of ze de kaartjes van je willen kopen.



Of zijn het van die kaartjes waar je via internet nog iets voor moet regelen?



Of bestaat de kaartautomaat niet meer (??). Ik reis nooit per trein, dus neem me niet kwalijk als je helemaal niets aan mijn berichtje hebt...
Alle reacties Link kopieren
quote:Beter.Laat schreef op 17 maart 2017 @ 19:52:

Wat je ook kunt doen is op zaterdag of zondag naar het station gaan en bij de kaartautomaat mensen aanspreken of ze de kaartjes van je willen kopen.



Of zijn het van die kaartjes waar je via internet nog iets voor moet regelen?



Of bestaat de kaartautomaat niet meer (??). Ik reis nooit per trein, dus neem me niet kwalijk als je helemaal niets aan mijn berichtje hebt... Best een goed idee, alleen werk ik dus zelf nu op zaterdag en zondag waardoor ik ze niet kan gebruiken. Kan dus ook niet bij het station gaan staan (zit voor 7u al in de auto) maar toch bedankt voor het idee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven