Aangeboden alle pijlers

Kruidvat treinkaartjes te koop

13-04-2017 19:27 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Vanwege een wijziging in de plannen doe ik mijn twee treindagkaarten van Kruidvat in de verkoop. Ze zijn geldig tot en met 16 april. Los of samen te verkrijgen.



€11,99 per stuk. Op te halen in omgeving Nijmegen of te versturen per post (excl. verzendkosten).



Ik hoor graag of ik er nog iemand blij mee maak.



Voorwaarden: https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes



P.s. Op 16 april zijn ze gewoon geldig



Update: Er is er nog een beschikbaar.
Per post komen ze nooit meer op tijd aan voor de 16e en met Pasen zijn ze niet geldig.
Alle reacties Link kopieren
Als je in de link kijkt dan zie je dat de goedkoopste prijs 11,99 was dus ik weet niet helemaal waar je dat op baseert. En proberen te verkopen staat vrij niet waar. Ze maar in de la laten liggen is ook zonde.



En op 16 april zijn ze gewoon geldig.
Tip van mijzelf : ga naar het station en kijk of je ze daar direct kunt doorverkopen.
Op marktplaats worden dit soort aanbiedingen ook gedaan. En dan kan je fluiten naar je kaartjes..
Alle reacties Link kopieren
quote:Labalade schreef op 13 april 2017 @ 19:57:

En dan kan je fluiten naar je kaartjes..Hoe bedoel je dit Labalade?
Alle reacties Link kopieren
Hang het op het prikbord van de lokale supermarkt.



Als iemand daar zoekt woont hij in ieder geval in de buurt. Ik heb zo wel eens een last minute kaartje aangeschaft.
óu sont les neiges d'antan

Is er geen verkoopgroep op FB in je omgeving.

Als iemand ze in de buurt op kan halen raak je ze misschien op tijd kwijt.



(En ik zou ze iets onder de aankoopprijs doen als ik jou was)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips. Ik heb ze inderdaad op meerdere plekken te koop, maar dacht kan het ook nog even hier proberen niet waar. Heb er inmiddels een verkocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven