Aangeboden alle pijlers

Mediamarkt Gekkenhuis Vliegtickets 50 euro

01-05-2017 13:18 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege dat wij ze niet gaan gebruiken voor de vakantie die we in gedachte hadden, bied ik deze kaartjes te koop aan.



Te koop!

Media markt vliegtickets, aangekocht in de Gekkenhuisdagen oktober 2016.

Twee retourtickets voor een bestemming in Europa. Diverse vertrek (amsterdam, eindhoven, maastricht, dusseldorf, brussel) en aankomstplaatsen (veelal citytrip steden)

Twee boekingsperiodes:

-1 tm 10 mei voor vluchten van 16 mei tm 30 juni

-1 tm 10 september voor vluchten van 16 september tm 30 november.

De lengte van je vakantie maakt niet uit, je kan heen en terug zelf een datum kiezen.

Meer info op www.mediamarkt.nl/vliegtickets



Betreft een voucher dus de voucher kan worden opgehaald of worden ge-emaild.

LET OP. Zijn aangekocht voor 59 euro en ik wil er dus 50 euro voor. Echter moet je dus bij de boeking wel nog 140 euro betalen. Je hebt dus 2 retours voor in totaal 190 euro.
Dat is dus de moeite niet waard die aankoop...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik vlieg goedkoper....
Ik vlieg ook goedkoper



Zo goedkoop is die actie dus niet.
Alle reacties Link kopieren
We zijn toch niet gek.



Jij hebt ze netjes bewaard van de aanschaf datum tot de eerste dag

Dat het mogelijk is om te boeken omdat je er gebruik van wilde maken.



Blijkbaar zijn de meeste vluchten nu al vol of op rare tijden of iets anders waardoor het zo gunstig lijkende aanbod toch niet zo gunstig is en nu hoop je dat iemand anders er bijna voor de volle prijs intrapt.



Zodat jij er zonder al te veel kosten mooi onderweg komt.
140 euro bijbetalen vind ik nogal veel.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind het ook wel heel toevallig dat je ze precies nu op 1 mei te koop zet.

Waarschijnlijk is rechtstreeks boeken naar je favoriete bestemming toch goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
@Sugarmiss

Toevallig niet.

Toevallig zijn mijn reisplannen gewijzigd vanwege persoonlijke omstandigheden en kunnen deze kaartjes daar inderdaad niet meer voor gebruikt worden. Vluchten zijn niet vol, er zijn genoeg opties.

Deze aannames slaan echt nergens op.



En ik vind 2 retours voor dus 2 personen voor in totaal 190 euro echt niet duur. Ik had er graag zelf gebruik van gemaakt, maar dat kan dus helaas niet.
quote:AnAppleADay schreef op 01 mei 2017 @ 13:30:

Ja ik vind het ook wel heel toevallig dat je ze precies nu op 1 mei te koop zet.

Waarschijnlijk is rechtstreeks boeken naar je favoriete bestemming toch goedkoper.Waarschijnlijk wel. Of je moet kiezen tussen vluchten met vreemde tijden, lange overstappen of vreemde vertrekpunten.
Aha de maanden juli en augustus zijn uitgesloten net zoals de andere vakanties en feestdagen. Nutteloos dus.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn normale vertrekpunten, alleen rechtstreekse vluchten en gewone vluchttijden.

Jemig wat een zuur gezeur hier. Ik verkoop dit omdat het inderdaad niet meer bij mijn reisplan past.

Ik wil inderdaad in mijn vakantie naar een bepaalde plaats die er niet bij zit, omdat ik recent gehoord heb dat een familielid die daar woont niet heel gezond meer is en ik die graag wil opzoeken. Wij hadden eerst het plan deze kaartjes te gebruiken voor een 'fun' vakantie, en een plaats te kiezen die er bij zat. De plaats waar ik nu naartoe 'moet' zit er niet bij.

Plannen wijzigen.
Alle reacties Link kopieren
Stel ik koop de tickets, ik kan nu niet zien wat er nog beschikbaar is en op welke tijden. Dan is de vraag, wat heb ik eraan?
Alle reacties Link kopieren
Daar kan ik eventueel wel foto's/screenshots van maken van te voren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net even gekeken, Ibiza vanaf Eindhoven, willekeurig in oktober. Voor 2 personen, retour, €177,-
Alle reacties Link kopieren
Marrkech daaintegen: €577,- dan is het wel een goede deal...
Alle reacties Link kopieren
Vlieg jij in juni ook naar ibiza voor 177 euro voor twee personen? Vind ik knap.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ms-mieps schreef op 01 mei 2017 @ 13:54:

Vlieg jij in juni ook naar ibiza voor 177 euro voor twee personen? Vind ik knap.waar heb je dat gevonden? dat wil ik wel...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ms-mieps schreef op 01 mei 2017 @ 13:54:

Vlieg jij in juni ook naar ibiza voor 177 euro voor twee personen? Vind ik knap..
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Voor 190 kom je er dus midden juni met deze tickets ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zei: willekeurig in oktober...
Zo'n actiebon levert nooit iets op.

Net zoals die zogenaamde Grouponacties of VakantieVeilingen. Allemaal onzin.
To is op anoniem gegaan. Apart.
quote:sinnombre schreef op 01 mei 2017 @ 14:11:

Zo'n actiebon levert nooit iets op.

Net zoals die zogenaamde Grouponacties of VakantieVeilingen. Allemaal onzin.



Echt niet. Heb heerlijk een weekend in een geweldig hotel op een prachtige plek gezeten voor €40 (2 personen).

Even opgezocht; goedkoopste kamer daar is nu €71 p.p.p.n.
Alle reacties Link kopieren
En ik heb via Groupon een keer een twee gangen lunch gehad voor 7 euro, waar één gang normaal al 9 euro kost.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij Groupon of Social Deal heel vaak hele goede acties. Vakantieveilingen trouwens ook

Maar je moet wel even zoeken, want er zit ook veel onzin tussen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven