Aangeboden alle pijlers

Heerlijke relaxvakantie Lesbos, 25 mei t/m 1 juni

07-05-2017 16:32 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



helaas kan de vakantie die ik met mijn vriendin zou vieren, niet doorgaan wegens ziekte. we hebben geen annuleringsverzekering en het is geen optie om zelf met iemand anders te gaan (willen we niet).

Daarom proberen we nu onze reis door te verkopen. De reis is geboekt via Sunweb en overzetten naar een andere naam kan zonder kosten.



Het is een 8-daagse reis naar Petra, Lesbos, in dit complex: Little Bird



Inbegrepen is de vlucht, een 3-kamerappartement met zeezicht en goede bedden, 1 week autohuur (kleinste model) vanaf het vliegveld (dus geen bustransfer) en 20 kg ruimbagage pp (je kunt maar beter genoeg bij je hebben ). Kleinschalig complex met zwembad, rustig gelegen en daardoor ook wat verder van strand en stadjes. Wel rijdt er een gratis pendelbusje naar Petra.



Wij hebben 1418 euro betaald voor 2 personen, we willen er graag 1000 euro voor terugkrijgen. Dus 500 euro pp



* vertrek 25-05 om 06.10u. Aankomst 11.45u

* terug 01-06 om 12.25u. Aankomst 14.55u



(disclaimer: ik ben al lang actief op het forum maar heb hiervoor een nieuwe nick aangemaakt. Omdat de reis ook via Facebook is aangeboden en door diverse forummers is gedeeld, wil ik voorkomen dat mijn naam aan mijn oorspronkelijke Viva-nick wordt gekoppeld)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven