Aangeboden alle pijlers

Ik brei of haak voor jou!

12-08-2017 23:49 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haken en breien doe ik graag en goed en al jaren ervaring. Ik vind het dan ook leuk om nieuwe uitdagingen aan te gaan dus mocht je een leuke gebreide trui of een lekkere, warme woondeken of een knusse, gezellige mand voor je kat of konijn willen hebben? En kun je zelf niet haken en/of breien of heb je er gewoonweg geen tijd voor? Laat het me weten en samen komen we er wel uit.
Het kan van alles zijn, ook als er geen patroon van is.... het is nu het moment, goed op tijd voor de koudere dagen/avonden.
Zou je een jasje kunnen haken (of breien) voor mn knuffelbeer (ja ik weet heel slecht, ik heb hem en ben er heel blij mee) Deze slaapt iedere nacht onder mn hoofd, maar na 25 jaar begint de buitenkant nogal lelijk te worden, en misschien kan hij nog een paar jaar mee met een mooi jasje. Ik heb zn knuffelbeer.

Afbeelding

Zet je je pb aan, zodat ik je kan contacten voor een vergoeding?
Martje2801 schreef:
13-08-2017 00:35
Zou je een jasje kunnen haken (of breien) voor mn knuffelbeer (ja ik weet heel slecht, ik heb hem en ben er heel blij mee) Deze slaapt iedere nacht onder mn hoofd, maar na 25 jaar begint de buitenkant nogal lelijk te worden, en misschien kan hij nog een paar jaar mee met een mooi jasje. Ik heb zn knuffelbeer.

Afbeelding

Zet je je pb aan, zodat ik je kan contacten voor een vergoeding?
Hahaha.

Mijn knuffelbeer ligt altijd bij mijn voeten. Lekker warm en zacht.
Martje2801 schreef:
13-08-2017 00:35
Zou je een jasje kunnen haken (of breien) voor mn knuffelbeer (ja ik weet heel slecht, ik heb hem en ben er heel blij mee) Deze slaapt iedere nacht onder mn hoofd, maar na 25 jaar begint de buitenkant nogal lelijk te worden, en misschien kan hij nog een paar jaar mee met een mooi jasje. Ik heb zn knuffelbeer.

Afbeelding

Zet je je pb aan, zodat ik je kan contacten voor een vergoeding?
:heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag twee wollen truien/ vesten willen voor mijn dochtertjes. Mijn oudste (3) is dol op oranje, wil een oranje broek, geen idee waar ik die vandaan moet halen. Maar denk dat ze een oranje trui of vest ook geweldig zal vinden.

Ik zal je een pm sturen. Lukt niet altijd, dus vandaar ook dit berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pm gestuurd. Weet niet of je em ontvangen hebt. Het gaat nog wel eens mis.
Alle reacties Link kopieren
Een oranje broek of jurk, rok, shirt etc. (Zonder vergoeding maar in ruil voor wat stof voor mijn dochtertje) kan ik wel maken. Ik heb je een P.m. gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, Ik zit vol prachtige brei ideeën, maar kom zelf maar niet verder dan een scheef lapje. Ik stuur je een pm, ik zou dolgraag een hesje voor mijn peuter willen. Of een tuinbroekje. Of iets anders dat jij leuk vindt om te maken. Wat leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven