Aangeboden alle pijlers

Gratis zonnehemel

15-08-2017 18:08 14 berichten
Wegens te weinig gebruik en daardoor een grote stofergenis, gratis zonnehemel af te halen.
Er zitten vrij nieuwe lampen in, 30 uur gebruikt. (Bijgehouden)
De hemel zelf heeft nieuwe veren en is niet echt mooi maar doet wat het moet doen.
Regio zuid Gelderland.
Noem me bot, maar ik zou het ding weggooien. Is een verhoogde kans op kanker die je iemand cadeau doet.
Ze heeft geen zin om hem zelf naar de stort te brengen.
:woa: Wat een aanname.
Pluisi schreef:
15-08-2017 18:31
Ze heeft geen zin om hem zelf naar de stort te brengen.
Flauwe opmerking..
De waarheid is soms hard.
Alle reacties Link kopieren
Jullie liggen vast ook nooit in de zon.
Wat een gezever om een zonnehemel
Alle reacties Link kopieren
Kringloop even bellen, die komen hem vast graag voor je ophalen.
Ik heb daar laatst zelfs een saunacabine zien staan.
Dat kan, doen ze ook.
Veel mensen hebben last van een winterdip en knappen op door onder de zonnehemel te gaan. Die mensen wil ik graag helpen.
JustcallmeTuT schreef:
15-08-2017 19:51
Dat kan, doen ze ook.
Veel mensen hebben last van een winterdip en knappen op door onder de zonnehemel te gaan. Die mensen wil ik graag helpen.
Kunnen ze beter een lichttherapielamp gebruiken, veel beter voor de gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf ook niemand zo'n ding aanraden, maar genoeg mensen die wekelijks bij de zonnestudio staan hoor. Denk dat TO het aardig bedoelt.
De kringloop heeft vorige week de zonnehemel bij mijn ouders opgehaald, maar hebben aangegeven dat deze niet verkocht mag worden in de winkel, ivm aansprakelijkheid.
Ze hebben het ding enkel meegenomen omdat er kennelijk een stekker aan zit.

Moeder heeft gewoon even gebeld, hadden ze 'm niet opgehaald, dan was mijn vader naar de stort gereden. Nu konden meerdere meubelstukken mee naar de kringloop, waaronder de zonnehemel. Scheelt toch een ritje naar de stort.
Alle reacties Link kopieren
JustcallmeTuT schreef:
15-08-2017 19:51
Dat kan, doen ze ook.
Veel mensen hebben last van een winterdip en knappen op door onder de zonnehemel te gaan. Die mensen wil ik graag helpen.
Gooi het ding op de plaatselijke weggeefhoek van jouw regio. Ben je hem zo kwijt.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Sjonge wat kunnen mensen weer agressief reageren op een vriendelijk aanbod.

TO als ik er plek voor had zou ik hem graag van je overnemen, maar die heb ik helaas niet. En voor de wijsneuzen die alleen aan het woord huidkanker denken, associeer ook eens vrijelijk met de termen 'psoriasis', 'eczeem' en 'met mate'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven