Aangeboden alle pijlers

Louis Vuitton Sistina GM

19-08-2017 18:49 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hagelnieuwe Louis Vuitton Sistina GM. The ultimate every day bag, zoals hij ook wel wordt genoemd.

Complete set met stofzak en doos. De tas is volledig nieuw en ongedragen. Mag weg ivm overcompleet. 

Nieuwprijs EUR 2.300,-. mag nu weg  voor EUR 1.199,-  Een riante korting.

100% authentieke LV; mag op echtheid gecontroleerd worden. 

Stuur bij interesse aub een een PB.
anoniem_353110 wijzigde dit bericht op 19-08-2017 19:04
1.06% gewijzigd
Daar registreer je je speciaal voor? Lijkt mij dat er wel betere sites voor dit soort dingen.

Hoezo is dat trouwens een riante korting, het is ondanks dat hij nieuw is, wel een 2e hands particulieren aankoop. Heb je een bon?
Alle reacties Link kopieren
Dat dit mijn eerste bericht is wil niet zeggen dat het de enige blijft... :)

Maar ja, met bon.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat dure merktassen zo'n waardevaste investering zijn. Waarom doe je er zoveel af?
Keep on, keep keepin' on....
Alle reacties Link kopieren
Dat is wat de meeste zichzelf voor proberen te houden wanneer er weer eens een nieuwe "Investering" komt... :mrgreen:

Mijn man zegt dat ook altijd wanneer hij weer eens een horloge heeft gekocht... :P
Tea_bee schreef:
19-08-2017 19:26
Ik dacht altijd dat dure merktassen zo'n waardevaste investering zijn. Waarom doe je er zoveel af?

Waarschijnlijk omdat deze tas niet van leer maar van canvas is, ze reuze onpraktisch zijn, en ze online met echtheidsgarantie voor nog veel minder te koop worden aangeboden.
Alle reacties Link kopieren
Onzin! Post maar een link van een shop binnen de EU waar je deze voor minder kan krijgen. Die zijn er niet. In de VS/Hong Kong wellicht, maar alles is daar goedkoper. Om dat naar NL te halen zit je naar enkele honderen euro's btw en inklaringskosten te kijken helaas.
Alle reacties Link kopieren
Bij deze tassen hoort een verifieerbaar echtheidscertificaat. En ze verkopen ze niet aan Jan en alleman hoor. Je moet een VIP zijn om er een te mogen bestellen. Net als met Rolex-horloges.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Er was enkele maanden geleden een exemplaar in een veilingprogramma. De vrouw had een paar tassen te koop, dacht dat ze daarmee een aardig kapitaal in handen had maar haar Louis Vuitton bleek nep te zijn; ze had er dus veel te veel voor betaald.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat weten we het allemaal goed hier... Ik weet niet waar je dit vandaan haalt... LV tassen worden niet geleverd met een "certificate of authenticity" zoals dit bij sommige andere merken wel het geval is... Iedere tas heeft wel een uniek serienummer...

Verder kan jan alleman een Rolex dealer of een LV winkel binnen stappen om een horloge of tas te kopen... Neem 7000 euro mee en je staat met een half uurtje weer buiten met een nieuwe Rolex... Je hoeft daar geen VIP voor te zijn... Enkel op sommige populaire modellen kan een wachtlijst zijn. In die wachtlijst geven ze klanten die al eerder iets hebben gekocht wel voorrang vaak.
Alle reacties Link kopieren
Als hij 'hagelnieuw' is, kun je hem dan niet gewoon terugbrengen naar de winkel? Of bedoel je dat hij al oud is maar wel in goede conditie?
Alle reacties Link kopieren
Brigita01 schreef:
19-08-2017 20:47
Wat weten we het allemaal goed hier... Ik weet niet waar je dit vandaan haalt... LV tassen worden niet geleverd met een "certificate of authenticity" zoals dit bij sommige andere merken wel het geval is... Iedere tas heeft wel een uniek serienummer...

Verder kan jan alleman een Rolex dealer of een LV winkel binnen stappen om een horloge of tas te kopen... Neem 7000 euro mee en je staat met een half uurtje weer buiten met een nieuwe Rolex... Je hoeft daar geen VIP voor te zijn... Enkel op sommige populaire modellen kan een wachtlijst zijn. In die wachtlijst geven ze klanten die al eerder iets hebben gekocht wel voorrang vaak.
Ik kijk nogal vaak naar programma's waarin dergelijke zaken voorkomen en ik neem aan dat de informatie die ze daarin geven correct is. Ze hebben er geen enkele baat bij om verkeerde info te geven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
In het geval van de tas die in het pandhuis te koop werd aangeboden werd een Louis Vuitton-deskundige gevraagd om de tas te beoordelen en zij zag op de eerste blik al aan de details, m.n. aan de sluiting en het naaiwerk dat het een goedkope kopie was. Nog wel steeds een mooie tas, maar geen orginele.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeik allemaal en geneuzel over VIP. Als je interesse hebt dan koop je m, zo niet dan moet je je er niet mee bemoeien.
Een koper van dit type zal de nodige kennis moeten hebben en een goede inschatting inmaken van de persoon voor zich. Zo niet, dan lopen jullie samen een LV winkel binnen? .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven