Aangeboden alle pijlers

Verkopen van een complete inboedel!?

20-08-2017 22:46 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haiii!

Weet iemand waar je je meubels (Complete Inboedel) kwijt kan die je niet meer hebben wilt? Op marktplaats werkt het niet en het is nog best veel waard. Een prachtige tafel, met 4 leren stoelen, een leren bank, een leren stoel (kan je ook in liggen), 2 bijzettafeltjes, 2 salontafeltjes, 3 mooie kasten (waarvan een grote glazenkast!), een grote spiegel!

Daarnaast heb ik nog een bureau en nog een heel mooi oud antiek-kastje!

Zoveel meubels.. en marktplaats werkt niet! WAT NU?!

Iemand suggesties?!?!
Alle reacties Link kopieren
opkoper googelen, ook nog best een gedoe hoor...
die ik wilde bestaat al...
Plaatselijke kringloopwinkel (tweedehands)?

Of als het antiek zou zijn ... antiquair erbij halen?
Is dit een verkapte poging je spullen kwijt te raken?
Alle reacties Link kopieren
kringloop komt het alleen maar ophalen, krijg je er niets voor.
die ik wilde bestaat al...
Als niemand het wil, is het niet best veel waard. Het valt me op Marktplaats juist altijd op dat de echt mooie stukken altijd weer hoge biedingen krijgen. Een buitenkansje is er maar moeilijk te vinden.
Dymphnatam schreef:
20-08-2017 22:49
Is dit een verkapte poging je spullen kwijt te raken?
Dan hoort het thuis op de pijler "Aangeboden".
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat iets zoveel waard is als dat
Iemand ervoor wil geven. Geeft niemand er een cent voor, dan is het dus niks waard... hoe vervelend ook.

Hoeveel wil je er voor hebben? Hier in de lokale verkoopgroepen op FB wil het nog wel eens werken, als je et hele schappelijke bedragen voor vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Op marktplaats werkt het niet en het is nog best veel waard

... vind jij :lightbulb: . Kennelijk denken anderen daar anders over.
Bobby-Pin schreef:
20-08-2017 22:55
Dan hoort het thuis op de pijler "Aangeboden".

Juist
Facebook. Daarop verkoop ik al mijn spullen (en meestal is het binnen een dag weg voor een goede/redelijke prijs)
Eenmaal gebruikt verliest (o.a.) meubilair simpelweg al gauw aan waarde, net als bijv. kleding. Tenzij het designer is en nog in perfecte staat. En/of iets voor verzamelaars en lastig te verkrijgen. Aanbod tweedehands meubels is bovendien hoog, veel hogere vraagprijs dan gemiddeld voor vergelijkbare stukken heeft geen nut. Verder facebook idd.
anoniem_207233 wijzigde dit bericht op 20-08-2017 23:21
3.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zijn het huis van mijn ouders aan het leegruimen, en dan merk je dat spullen weinig waard zijn. Nu hebben zussen en ik het motto als we iemand er blij mee kunnen maken is het goed. En geven dus veel gratis weg. En dan durven mensen nog te vragen of het echt nog wel goed is...
Alle reacties Link kopieren
Maar heb je op marktplaats ook 1 advertentie met complete inboedel of wel alle items los (of in sets) aangeboden? Dat eerste lijkt mij namelijk niet werken.
Goede foto's maken ook het verschil....
Lokale koopjeshoek op Facebook, en dan laten bieden. Zo ben ik veel kwijt geraakt toen ik ging samenwonen .
Alle reacties Link kopieren
Denk dat maar weinig mensen op een hele inboedel zitten te wachten. Ik zou het los verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is er ook van overtuigd dat haar Artifort zithoek een godsvermogen waard is (het zijn échte Artiforts).
Op Marktplaats zal het max. €500 zijn, ik heb er wel eens naar gekeken.
Volgens mij leeft zij met het idee dat het minimaal 4 cijfers zijn en dat het eerste cijfer geen 1 is.

Niet dat ze ze weg wil doen, maar het zal tezijnertijd de erfenis niet significant opstuwen, zeg maar.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Je prijs naar beneden bijstellen. Blijkbaar is het toch niet zoveel waard als je dacht.

Of geef het weg aan vrienden en/of familie waarvan je weet dat ze het goed kunnen gebruiken maar er zelf geen geld voor hebben. Dan zie je je prachtige meubels af en toe nog eens terug ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de ervaring dat zelfs de kringloop niet hard rent als je ze erg populaire spullen (bijvoorbeeld airco) gratis wil laten ophalen. Je moet er mee leuren hoor en in je handjes knijpen als ze willen komen. Dus ik gooi het eigenlijk liever op de vuilnishoop.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zelfs al zou je een kelder vol waardevol antiek hebben dan vragen ze nog geld om die te komen uitruimen. In elk geval dat is hun openingsbod. En bij Gods gratie doen sommigen het dan nog wel gratis maar dan laten ze alles staan wat ze niet kunnen gebruiken.

Ik denk dat dit het resultaat is van een enorm overschot aan aanbod.
retrostar wijzigde dit bericht op 21-08-2017 06:47
11.99% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Is je nick je echte naam?
Gratis op marktplaats zetten dan raak je het echt wel kwijt.
Onze vuilstort heeft een container met 'kringloop' daar hebben wij voor onze verhuizing onze halve inboedel neergezet. Je krijgt er niks voor, maar het spul krijgt wel een tweede leven en tegenwoordig mag je blij zijn dat je überhaupt nog ergens vanaf komt. Wat Retrostar zegt: er is een enorm overschot aan aanbod.
Alle reacties Link kopieren
Van ieder artikel een mooie foto maken en laten bieden. Blij zijn met alles wat je ervoor krijgt. En een lange adem. eventueel de meest slecht lopende dingen gratis weggeven. Dan ben je er met een maand of 2 wel vanaf.
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Een opkoper. Waarschijnlijk vind jij het veel waard maar het is mogelijk dat jij de enige bent die dat vindt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven