Aangeboden alle pijlers

3 kaartjes Land van Jan Klaassen nog een week geldig

24-08-2017 08:02 7 berichten
De titel zegt eigenlijk alles ;-)

Wij zijn er niet aan toegekomen ze op te maken, ze zijn geldig tot en met 31 augustus.
Alle reacties Link kopieren
Daar had ik nou nog nooit van gehoord! Ziet er leuk uit. Misschien leuk alternatief voor de Julianatoren, waar we ieder jaar naar toe gaan. Ben je er al eens geweest? Tot welke leeftijd is het zo'n beetje leuk?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Als mamavanf toch niet wil, houd ik me aanbevolen.
Wij zijn er in juni geweest op een doordeweekse dag (studiedag van school) met twee andere gezinnen dus het was toen heel erg rustig (heerlijk!). Onze jongens en meiden waren 3, 4 en 6 jaar oud en vonden het echt helemaal te gek. Ik denk dat het tot een jaar of 8 leuk is/blijft en vanaf 3 leuk is. Of het daaronder leuk is, kan ik me met terugwerkende kracht niet herinneren.

Het is een superkindvriendelijk park. Wij waren op een niet zo heel mooie dag, met een paar regenbuien (geen probleem, we konden naar de binnenspeeltuin en ook de poppenkastvoorstelling was geweldig). Iedere keer als we buiten kwam was personeel bezig om alle speeltoestellen droog te maken. Er gleed zelfs iemand 4x van de glijbaan om alle banen droog te maken ;-)
Alle reacties Link kopieren
Klinkt erg leuk!
Ik heb je een pb gestuurd Kastanjez. Eerste keer op het nieuwe forum, dus geen idee of hij aangekomen is. En hoe ik nu kan zien of jij iets teruggestuurd hebt :):):):)
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Nou... ik heb je teruggeschreven hoor! Heb hier al 15000 berichtjes gepost, maar nog nooit een PB gehad! ;-) Even kijken of ik je uit kan leggen hoe je er komt... Eerst naar je eigen profiel (op je nick klikken), dan naar 'alle reacties'. Dan krijg je een icoontje met 'inbox', daar vond ik jouw bericht.
Ben je nog geweest MamavnF?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven