Aangeboden alle pijlers

Freek Vonk Plaatjes van AH

15-10-2017 17:39 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een poging de perfecte tante uit te hangen heb ik heel trouw Freek Vonk plaatjes bij AH verzameld. Nu blijkt dat mijn lieve neefjes dat dit jaar alleen helemaal niet interessant vinden... Dus nu heb ik een halve verzameling van Freek Vonk (zo'n 20 pakjes) en geen geïnteresseerden. Ik kan ze uiteraard weggooien, maar wellicht is er hier iemand met een kind die wel heel blij wordt van het feit dat ik als alleenstaande, kinderloze vrouw van in de 30 speciaal bij Albert Heijn boodschappen ben gaan doen en elke keer bij de kassa keurig om die plaatjes heb staan vragen.

Heb jij zo'n kind? Laat het me weten en ik stuur ze naar je op!
Alle reacties Link kopieren
Lief!

Ik moest wel lachen om deze zin:
van het feit dat ik als alleenstaande, kinderloze vrouw van in de 30 speciaal bij Albert Heijn boodschappen ben gaan doen en elke keer bij de kassa keurig om die plaatjes heb staan vragen.

:-D
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
15-10-2017 17:42
Lief!

Ik moest wel lachen om deze zin:
van het feit dat ik als alleenstaande, kinderloze vrouw van in de 30 speciaal bij Albert Heijn boodschappen ben gaan doen en elke keer bij de kassa keurig om die plaatjes heb staan vragen.

:-D
Ja, daar sta je dan met 6 flessen wijn, een kratje bier, veel franse kaas en nootjes (want een feestje) en ander eten waar een student jaloers op zou zijn bij de kassa. 'Mag ik ook Freek Vonk plaatjes'? :facepalm:
Ik heb al een stapel liggen :mrgreen: Ergste is dat je er echt om moet vragen, ze zijn niet zo attent hier.
Alle reacties Link kopieren
Erizon schreef:
15-10-2017 17:54
Ik heb al een stapel liggen :mrgreen: Ergste is dat je er echt om moet vragen, ze zijn niet zo attent hier.
Hier ook! Echt elke keer. Wel 'wilt u het bonnetje?', maar nooit "spaart u plaatjes?".

Maar als ik er dan om vraag - ik spaar voor 2 nichtjes - dan krijg ik er altijd wel 2-3x zoveel dan waar ik recht op zou hebben. Dat dan weer wel.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze vandaag ook maar meegenomen, omdat ik weet dat mijn collega's kinderen hebben in de leeftijd dat ze dit soort dingen wel leuk vinden. Leg dat soort dingen gewoon op de tafel in de koffiekamer neer en de kaartjes verdwijnen vanzelf :proud:
Alle reacties Link kopieren
saartje- schreef:
15-10-2017 18:04
Ik heb ze vandaag ook maar meegenomen, omdat ik weet dat mijn collega's kinderen hebben in de leeftijd dat ze dit soort dingen wel leuk vinden. Leg dat soort dingen gewoon op de tafel in de koffiekamer neer en de kaartjes verdwijnen vanzelf :proud:
Wij hebben hier bij elke actie een plaatjesbibliotheek, keurig in een bakje op volgorde. Een ex-collega al 4 jaar met pensioen komt er elke keer nog voor langs. :D
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
saartje- schreef:
15-10-2017 18:04
Ik heb ze vandaag ook maar meegenomen, omdat ik weet dat mijn collega's kinderen hebben in de leeftijd dat ze dit soort dingen wel leuk vinden. Leg dat soort dingen gewoon op de tafel in de koffiekamer neer en de kaartjes verdwijnen vanzelf :proud:
Ik ben ZZPer dus die kaartjes gaan nergens heen als ik ze op mijn bureau neerzet :proud:
Alle reacties Link kopieren
hoelahoepla schreef:
15-10-2017 17:44
Ja, daar sta je dan met 6 flessen wijn, een kratje bier, veel franse kaas en nootjes (want een feestje) en ander eten waar een student jaloers op zou zijn bij de kassa. 'Mag ik ook Freek Vonk plaatjes'? :facepalm:
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh ik wil ze wel!! Mijn lieve neefje spaart ze ook, maar zij wonen niet in de buurt van een ah. Ik wel, maar ik ben alleenstaand en bovendien al een maand ziek dus ik heb al welgeteld twee plaatjes kunnen scoren voor hem :lol: .
Als er nog meer gegadigden zijn/ komen dan ben ik ook blij met een paar plaatjes.

Moet toch wel een beetje popi tante blijven :-D
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ik heb 3 zulke kinderen die er erg blij mee zullen zijn :)

En ik sta ook met flessen wijn en toastjes bij de kassa om plaatjes te vragen hoor..maar ben al lang niet meer in de 30

edit..oh wiezel is me net voor, geef maar aan haar :)
Alle reacties Link kopieren
hoelahoepla schreef:
15-10-2017 18:12
Ik ben ZZPer dus die kaartjes gaan nergens heen als ik ze op mijn bureau neerzet :proud:
Dat is dan inderdaad geen goede tip voor jou. Wel erg lief dat je ze hier aanbiedt
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
15-10-2017 18:27
Ik heb 3 zulke kinderen die er erg blij mee zullen zijn :)

En ik sta ook met flessen wijn en toastjes bij de kassa om plaatjes te vragen hoor..maar ben al lang niet meer in de 30

edit..oh wiezel is me net voor, geef maar aan haar :)
We kunnen toch delen :)
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Wiezel en Tomcat, als jullie je adres willen PMen dan stuur ik ze op!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een PM gestuurd. Hopelijk komt hij aan, hij blijft in postvak uit hangen...

Dankjewel hartstikke leuk van je
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Nee, heel lief maar Wiezel was eerst en ze heeft ze ook harder nodig als ik het zo lees..wij hebben de AH op de hoek en zijn een gezin van 5 dus er komen hier genoeg plaatjes binnen hoor ..zet hem op tante Wiezel ! 8-)
Alle reacties Link kopieren
Haha dankjewel tomcat!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een klas met kinderen waar een heleboel kids thuis niet bij AH bosbessen kunnen doen! Zouden wij welkom zijn
Alle reacties Link kopieren
Wij zoeken alleen nog de volgende plaatjes: 10, 30 en 48.

Zelf hebben we de volgende plaatjes dubbel:
4, 12, 19, 28, 40, 44, 55, 67, 90, 120, 125, 136, 143

Zou leuk zijn als we elkaar kunnen helpen :-)
Ik heb 10, 30 en 48 voor je. Zoek zelf alleen nog nr 40 (en die heb jij dan weer, zo te zien). Deal? :-D
Alle reacties Link kopieren
Hey wat leuk!

Zullen we in pb even verder gegevens uitwisselen?
Ik heb je zojuist een berichtje gestuurd despie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven