Aangeboden alle pijlers

iPhone 6S plus 64GB rosé goud

30-10-2017 10:04 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verkocht :cheer:
maaique wijzigde dit bericht op 31-10-2017 17:26
97.44% gewijzigd
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie telefoon!
Die ben je vast zo kwijt.

Ik heb net een nieuwe en ben gewend aan android maar ik ben bijna geneigd om over te stappen.
Gewoon omdat het een mooie telefoon is.

Ik weet het, je hebt niets aan mijn reactie ;)
Alle reacties Link kopieren
bartjes schreef:
30-10-2017 10:19
Wat een mooie telefoon!
Die ben je vast zo kwijt.

Ik heb net een nieuwe en ben gewend aan android maar ik ben bijna geneigd om over te stappen.
Gewoon omdat het een mooie telefoon is.

Ik weet het, je hebt niets aan mijn reactie ;)
Ja mooi he! Ik heb nu de 8 plus in het goud, die is ook al zo mooi!
Ik krijg via marktplaats alleen maar berichtjes van 'voor 150 kom ik hem halen', je ehhh doeiii haha.
Daarom heb ik hem hier ook even neergezet, naar mijn idee is het 'publiek' hier een stuk serieuzer :P

Mocht je je bedenken hoor ik het wel van je ;) Het is écht een super fijne telefoon.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
30-10-2017 10:28
Het is écht een super fijne telefoon.
Mag ik vragen waarom je hem dan wegdoet?
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
30-10-2017 10:34
Mag ik vragen waarom je hem dan wegdoet?
Staat in m’n op, eerste zin :) Ik heb een nieuwe gekocht. De 8 plus heeft wat mogelijkheden in de camera die de 6 niet heeft en mij heel erg aanspraken (ik maak veel foto’s waar dit van pas zou kunnen komen) dus ik ben overgestapt :)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
30-10-2017 11:12
Het is dat ik net een nieuwe telefoon heb (iPhone 7 nu :proud:), anders had ik dit nog wel overwogen. Woon nog dichtbij ook ;-D
Jammer jammer! Mocht je iemand anders kennen... :)
Internagelaktisch
Vind de prijs aan de dure kant, heb nu zelf eindelijk een smartphone android voor 85 euro zonder abo met extra simkaart van 10 euro gratis, wel andere provider.
Zit er vloeibaar goud in of zo, dat die prijs zo hoog is?
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
30-10-2017 11:18
Vind de prijs aan de dure kant, heb nu zelf eindelijk een smartphone android voor 85 euro zonder abo met extra simkaart van 10 euro gratis, wel andere provider.
Zit er vloeibaar goud in of zo, dat die prijs zo hoog is?
Het is een iPhone, deze richtprijs is heel normaal voor een goed uitziende iPhone 6S plus met 64GB incl alle accessoires.
Internagelaktisch
Dan nog vind ik het duur.
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
30-10-2017 11:23
Dan nog vind ik het duur.
Dan koop je hem niet :)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Wat veel reacties.
Ik dacht die is verkocht 😀

Ik zou ook liever een telefoon via iemand van het forum kopen dan via marktplaats.

Die prijs is echt niet verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
bartjes schreef:
30-10-2017 11:32
Wat veel reacties.
Ik dacht die is verkocht 😀

Ik zou ook liever een telefoon via iemand van het forum kopen dan via marktplaats.

Die prijs is echt niet verkeerd.
Nee helaas nog niet verkocht! En de prijs is echt wel prima, maar ik denk dat mensen die een goedkope Android hebben niet snappen dat een iPhone gewoon 'duurder' is en blijft. Maakt ook niks uit :) Er komt vanzelf iemand die ik er blij mee kan maken!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Als het je hier niet lukt zet hem dan nog een keer op marktplaats. Mijn ervaring is dat je hem binnen een dag of 3 voor je vraagprijs kan verkopen. Gewoon de advertentie een paar keer opnieuw plaatsen.

Ik heb nog niet zolang geleden mijn iPhone 6s ( de gewone versie) voor 350 verkocht. Dus met de prijs is niks mis.
Alle reacties Link kopieren
Jalisa schreef:
30-10-2017 11:37
Als het je hier niet lukt zet hem dan nog een keer op marktplaats. Mijn ervaring is dat je hem binnen een dag of 3 voor je vraagprijs kan verkopen. Gewoon de advertentie een paar keer opnieuw plaatsen.

Ik heb nog niet zolang geleden mijn iPhone 6s ( de gewone versie) voor 350 verkocht. Dus met de prijs is niks mis.
Ja precies, dat doe ik ook hoor!
Ik word alleen een beetje gek van alle 'wil je hem versturen naar m'n zoon in nigeria' en 'ik kom hem voor 150 halen' berichtjes.. :nut: haha
Ik heb ook geen haast met hem verkopen ofzo, dus ik negeer dat.
Internagelaktisch
Hier een iPhone fan! Ik wil nooit meer terug naar Android. Ik ben destijds overgestapt van een Samsung Galaxy S5 naar de iPhone 5S, en heb inmiddels al weer een jaar een iPhone 7. Ja, ze zijn duur, maar ze zijn het geld wel waard vind ik.

Succes met de verkoop Maaique, als ik een koper weet, stuur ik je een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad gewoon negeren. Het is dat ik al een 7 heb, maar alleen voor de 64 gb betaal je al 100 euro. Dus die prijs is echt niet zo hoog. Het zou wel wat voor mijn dochter zijn, die heeft veel gespaard en kan wel een nieuwe telefoon gebruiken, maar ik denk dat ze er te zuinig voor is.
Alle reacties Link kopieren
250,-
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
30-10-2017 11:51
Inderdaad gewoon negeren. Het is dat ik al een 7 heb, maar alleen voor de 64 gb betaal je al 100 euro. Dus die prijs is echt niet zo hoog. Het zou wel wat voor mijn dochter zijn, die heeft veel gespaard en kan wel een nieuwe telefoon gebruiken, maar ik denk dat ze er te zuinig voor is.
Mocht ze hem toch willen hoor ik het graag! :)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
30-10-2017 12:11
Jij bent gek ;-D
Best wel haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
MissLotus17 schreef:
30-10-2017 11:49
Hier een iPhone fan! Ik wil nooit meer terug naar Android. Ik ben destijds overgestapt van een Samsung Galaxy S5 naar de iPhone 5S, en heb inmiddels al weer een jaar een iPhone 7. Ja, ze zijn duur, maar ze zijn het geld wel waard vind ik.

Succes met de verkoop Maaique, als ik een koper weet, stuur ik je een berichtje.
Helemaal mee eens! Ik ben ook een fanatiek gebruiker (lange reistijd naar werk enzo) en heb nooit gezeur met iPhone, terwijl ik om me heen iedereen hoor over traagheid en weet ik t wat.
Als je iemand weet hoor ik dat zeker graag! Dank je.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
275,-
Alle reacties Link kopieren
JoLo2016 schreef:
30-10-2017 13:29
275,-
Haha, hou maar op hoor. Ik ga hem echt niet voor zo weinig verkopen.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
300,-
Alle reacties Link kopieren
Ze zegt toch 375
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
30-10-2017 14:16
Ze zegt toch 375
Ik krijg op marktplaats steeds ‘150’ lol, neeeee
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven