Aangeboden alle pijlers

Gratis: 2 x toegangskaarten Safaripark Beekse Bergen

30-10-2017 13:47 11 berichten
Ik heb 2 toegangskaarten voor Safaripark Beekse Bergen. Ze zijn geldig tot en met 7 november as. Wij zijn door omstandigheden niet meer in de gelegenheid om er gebruik van te maken.
Het zijn e-tickets dus kan ze mailen bij interesse.
Ik wil ze wel graag hebben! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Wat aardig! Ik zou ze heel graag willen, wij hebben weinig gepland dit weekend 😊
Let it be..
Alle reacties Link kopieren
Jammer, net te laat. Veel plezier bearnaise!
Let it be..
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer Bernaise zich bedenkt hou ik me graag aanbevolen. Leuk om mijn twee zoontjes mee naar toe te nemen.

Veel plezier Bernaise!
Bearnaise schreef:
30-10-2017 13:50
Ik wil ze wel graag hebben! :cheer:
He mag ze hebben! Kan ik je een pb sturen?

(Sorry was aan het werk)
Happymonkey schreef:
30-10-2017 16:38
He mag ze hebben! Kan ik je een pb sturen?

(Sorry was aan het werk)
:yes: Die optie staat normaal aan. Ik zie je pb tegemoet.
Bearnaise schreef:
30-10-2017 16:50
:yes: Die optie staat normaal aan. Ik zie je pb tegemoet.
Als het goed is heb ik je gemaild.
De kaartjes werden vandaag gebruikt! :cheer:

Ik ben samen met mijn zus geweest. We worstelen samen al een poosje tegen een depressie (of iets dergelijks. Nog geen diagnose) en proberen zoveel mogelijk te ondernemen omdat we simpelweg niet thuis kunnen zitten. Zolang we afleiding hebben gaat het goed maar als we alleen zijn dan gaat het heel snel bergaf.

Uitjes zoals die van vandaag helpen ons enorm om op te laden. Hier kunnen we weer een paar dagen op "teren" want we hebben ons gigantisch vermaakt! :applause: De autosafari is absoluut een aanrader en ik ben verliefd geworden op de giraffen. Wat een heerlijke beesten! :love: We hebben fantastisch weer gehad en het was zeer rustig vandaag. Echt heerlijk!

Dus nogmaals bedankt TO! :smooch:
Bearnaise schreef:
01-11-2017 20:45
De kaartjes werden vandaag gebruikt! :cheer:

Ik ben samen met mijn zus geweest. We worstelen samen al een poosje tegen een depressie (of iets dergelijks. Nog geen diagnose) en proberen zoveel mogelijk te ondernemen omdat we simpelweg niet thuis kunnen zitten. Zolang we afleiding hebben gaat het goed maar als we alleen zijn dan gaat het heel snel bergaf.

Uitjes zoals die van vandaag helpen ons enorm om op te laden. Hier kunnen we weer een paar dagen op "teren" want we hebben ons gigantisch vermaakt! :applause: De autosafari is absoluut een aanrader en ik ben verliefd geworden op de giraffen. Wat een heerlijke beesten! :love: We hebben fantastisch weer gehad en het was zeer rustig vandaag. Echt heerlijk!

Dus nogmaals bedankt TO! :smooch:
Heel graag gedaan!
Zou willen dat ik meer kaartjes voor uitjes had :-)
En natuurlijk geen dank!
Maak liever iemand anders er blij mee dan dat ze hier ongebruikt blijven liggen.

Sterkte voor jullie dames! Fijn dat jullie elkaar zo steunen 💐

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven