Aangeboden alle pijlers

Amoena postoperatieve/ prothese bh's zonder beugel

12-11-2017 21:59 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb 4 postoperatieve/prothese bh's van Amoena zonder beugel die ik niet meer gebruik.
1 is volledig nieuw met kaartjes eraan (verkeerde maat besteld), en 3 zijn gedragen maar in goede staat waar ik hopelijk iemand mee kan helpen.

Het gaat om twee keer model "Frances", dat is met voorsluiting. lichte ondersteuning, geen beugels, van zacht katoen. Kon ik zelfs 's nachts comfortabel dragen. Zitten 'zakjes' in voor een evt prothese.
- 1 x helemaal nieuw met kaartjes, maat 'XL cup C/D', komt overeen met omtrek 100/105; kleur roze/beige met bloemetjes
- 1 x gedragen, maat 'M cup C/D', komt overeen met omtrek 75/80, kleur grijs/zwart met bloemetjes

En twee keer een model zonder beugels maar met achtersluiting, type sportbh (wel rechte bandjes), omtrek gevoerd met badstof. Meer ondersteuning dan de Frances, maar wel zacht materiaal. Ook hier kan een prothese in geplaatst worden. In het label van beiden staat maat 75C, echter denk ik dat dit bij een een fout is. Beide zijn zwart, en modelnummer is 658z. Mijn ervaring met de maten:
- 1 x 70 a 75 C: nauwelijks gedragen wegens te strak voor mij
- 1 x 75 a 80 C: ook in goede staat, wel gedragen

Indien meer info over de modellen of plaatjes gewenst zijn laat het mij dan weten. Mogen voor kleine prijs weg, ik vind het zonde dat ze hier niets liggen te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen interesse (moet de mijne intussen ook maar eens te koop zetten juist), maar mocht je hier geen succes hebben, dan kun je het misschien ook proberen op de facebookgroep "Vraag en aanbod voor mensen met borstkanker": https://www.facebook.com/groups/1664615830532962/
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven