Aangeboden alle pijlers

Kaartjes Ouwehands

26-12-2017 21:46 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan ik nog iemand blij maken met 4 vrijkaartjes voor Ouwehands dierenpark. Alleen deze week nog geldig. Het is een digitale code die ik kan doorsturen.
Heel graag Neeltje! Wil je er niks voor hebben?
Alle reacties Link kopieren
bloesem1977 schreef:
26-12-2017 21:50
Heel graag Neeltje! Wil je er niks voor hebben?
Hey! Ik hoef er niks voor, zou het fijn vinden als je ze wel echt gaat gebruiken.
Dat ze niet in de prullenbak belanden. Heb je een mailadres? Een privé berichtje lukt me niet.
Ah net te laat, jammer! Had ze graag gehad voor mn kinderen...
Super lief van je! Veel plezier ermee bloesem
Ik heb jouw een berichtje gestuurd Neeltje, lukt dat niet dan zet ik een mailadres hier neer.
Alle reacties Link kopieren
bloesem1977 schreef:
26-12-2017 22:33
Ik heb jouw een berichtje gestuurd Neeltje, lukt dat niet dan zet ik een mailadres hier neer.
Ik heb je gemaild! Toch gaat er iets niet helemaal goed met de privé berichten bij mij. Er stond een hele andere naam bij.
Laat je hier anders even weten of je het hebt ontvangen?
Hoi Neeltje, ik heb geen pb ontvangen. Je mag mailen naar bloesem1977@gmail.com.

Dank je wel! Als het je lukt vandaag te mailen gaan we morgen naar de panda’s kijken😀
Jammer , niks meer gehoord
Misschien nog even een pb sturen dat ze nog even op dit topic kijkt? Want het lukte jou wel om haar een pb te sturen.
Nee, ik had pb gestuurd maar staat niet bij mijn verzonden items, dus toch niet gelukt denk ik.
Ik heb een pb aan Neeltje gestuurd of ze even hier wil kijken. Bij mij staat het wel bij verzonden items dus wie weet.
Wat lief weer Prada!
Geen dank hoor. Ik denk dat je met je kindjes gaat als het lukt. Dat zou gewoon leuk zijn. Was een kleine moeite en ik hoop echt dat het lukt. (als je niet met je kindjes gaat maar met anderen is het je nog steeds heel erg gegund). En het is een heel lief gebaar van Neeltje.
Ik zou inderdaad met mijn zoontjes gaan, maar dan gaan we gewoon zelf een andere keer. Geen probleem, ik wilde ook best wat geven voor de kaartjes, maar laten verlopen is ook zo zonde. Bedankt in elk geval prada!
Graag gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven