Aangeboden alle pijlers

Desktop computers over: wie kan een PC goed gebruiken?

21-01-2018 13:06 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend gaat de PC's in zijn bedrijf vervangen. Ze zijn zo'n vier jaar oud, werken allemaal prima, maar voor sommige toepassingen (vooral CAD/CAM) zijn ze aan de langzame kant. Office, internet / foto gaat prima.

Nu vraag ik me af of er gezinnen zijn met een laag inkomen waarvan de kinderen een PC nodig hebben. Ik heb al een mail gestuurd naar een organisatie die gezinnen met weinig inkomen ondersteunt, maar daar kreeg ik geen reactie op. Voor de duidelijkheid: het is dus gratis, alles werkt.

Tips?
Alle reacties Link kopieren
Wat lief dat je hier de moeite voor neemt :loveys:
Zeker, heel lief.. Zorg je wel dat alle data goed wordt verwijderd?
En hoeveel heb je er, en waar staan de Pc's?
Alle reacties Link kopieren
mooi initiatief! Misschien eens naar binnen lopen bij de voedselbank? Zij kennen immers de gezinnen die het zouden kunnen gebruiken.
Ik zou er zelf een heel goed kunnen gebruiken voor mijn opleiding. Het beeld bevriest nu steeds en de computer is echt extreem langzaam :-[
En verder geen recht op enige vorm van stufi helaas :(

Maar goed, dat is off topic misschien via een lokale basisschool?
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook basisscholen kunnen benaderen eventueel. Daar deed ik vroeger verouderde pc’s naar toe
Neem eens contact op met het maatschappelijk werk in jouw stad/dorp.
Zij hebben contact met deze gezinnen en kunnen vast zorgen dat het goed terecht komt.
Poeszie schreef:
21-01-2018 13:24
Je zou ook basisscholen kunnen benaderen eventueel. Daar deed ik vroeger verouderde pc’s naar toe
Volgens mij werken die alleen nog maar met tablets
Alle reacties Link kopieren
Hoi.

Mooi initiatief. Ik weet een gezin die ongetwijfeld een gat in de lucht zou springen met een "nieuwe" pc. Gezin met vier kinderen in de schuldsanering. Zijn vrienden van mijn broer, trotse, hardwerkende mensen die nu de boel draaiende proberen te houden. Wist niet eens dat ze in de schuldsanering zaten tot ze mij vroegen om alsjeblieft te proberen hun negen jaar oude pc die het had begeven te repareren. Ding is helaas niet meer te maken.
anoniem_147574 wijzigde dit bericht op 21-01-2018 13:47
0.22% gewijzigd
Ik wil wel voor je navragen. Ken een jongerencentrum waar deze nuttig kunnen zijn. En daar komen ook jongeren die uit een gezin komen met een laag inkomen. Heb je hier wat aan?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
21-01-2018 13:45
Volgens mij werken die alleen nog maar met tablets
Ah, dat zou kunnen idd
Omgeving?
Alle reacties Link kopieren
Wat lief!

Mocht je ze in NL niet kwijt kunnen, of sowieso geïnteresseerd zijn, ik ken aantal hulporganisaties in Griekenland die ze zeker zouden kunnen gebruiken! (m.n. social centers voor vluchtelingen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven