Aangeboden alle pijlers

Horloge van het merk Head

30-01-2018 20:16 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hierbij bied ik een gloednieuw horloge aan van het merk Head. Het is mogelijk om met dit horloge te gaan zwemmen, perfect voor een zonvakantie dus!

https://i.imgur.com/jcNcvbt.jpg (foto)
https://i.imgur.com/nvxLa9U.jpg (foto)
https://i.imgur.com/JDRnfDq.jpg (foto)

De nieuwprijs voor dit horloge is €179,- via de webshop van headwatches. Ik bied dit horloge aan voor €75,-

Model: HE-004-05
Materiaal: RVS
Kleur: Goud, blauw
Aankoopdatum: 19/01/18
Aankoopbewijs: beschikbaar
anoniem_363634 wijzigde dit bericht op 31-01-2018 11:24
48.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In plaats van je hiervoor aan te melden op Viva had je je beter aan kunnen melden op Marktplaats denk ik.

Geef je het gratis weg? Zo nee, dan zou ik meer info geven.
Nou stuur maar op zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nu al 3 keer je bericht veranderd. Waarom is dat?
Alle reacties Link kopieren
Nu al 4 keer en je bent al 10 euro in de prijs gezakt. Ik wacht nog even 5 minuten, dan is het gratis.
En waarom verkoop je hem?

Hoe weet ik dat ie gloednieuw is
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
30-01-2018 20:24
Nu al 4 keer en je bent al 10 euro in de prijs gezakt. Ik wacht nog even 5 minuten, dan is het gratis.
Hey, ik had wat moeite met het aanpassen van mijn bericht. Inmiddels opgelost :)
Op welke manier kan je bewijzen dat het geen namaak is?
Heb je een aankoopbon
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
30-01-2018 20:28
Op welke manier kan je bewijzen dat het geen namaak is?
Stuur een privébericht, dan stuur ik een kopie van de factuur.

EDIT

Zie net dat er geen optie is om privéberichten te sturen. Bij interesse wil ik best een kopie van de factuur (persoonlijke gegevens weggelaten) naar je toesturen via de mail :)!
anoniem_363634 wijzigde dit bericht op 30-01-2018 20:37
32.88% gewijzigd
foute forum, privébericht verdwijnen ....... en komen nooit aan
Alle reacties Link kopieren
https://i.imgur.com/B6VjVwC.jpg (foto)

Extra informatie
Alle reacties Link kopieren
En welke type heb jij?
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
30-01-2018 22:10
En welke type heb jij?
Match Point - HE-004-05
Alle reacties Link kopieren
Die staat niet in het tabelletje wat je gelinkt hebt...
Alle reacties Link kopieren
In mijn eerste bericht zei ik al dat als je het wil verkopen, je meer informatie moet geven. Waarom vertel je zulke dingen dan niet uit jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Extra informatie toegevoegd.
Alle reacties Link kopieren
Waarom verkoop je het?

Als je iets via een webshop koopt, heb je 14 dagen bedenktijd om het zonder opgaaf van reden terug te turen. Aangezien jouw horloge daar nog onder valt, ben ik toch wel benieuwd waarom je bereid bent om het met 100 euro verlies door te verkopen.
Alle reacties Link kopieren
En bij de webshop waar jij het besteld hebt, heb je zelf 30 dagen.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
31-01-2018 12:09
Waarom verkoop je het?

Als je iets via een webshop koopt, heb je 14 dagen bedenktijd om het zonder opgaaf van reden terug te turen. Aangezien jouw horloge daar nog onder valt, ben ik toch wel benieuwd waarom je bereid bent om het met 100 euro verlies door te verkopen.
Het plastic verpakkingsmateriaal die om de band zat is er al afgehaald waardoor hij niet in originele staat verkeerd waardoor het niet mogelijk is dit te ruilen. Ook is het kaartje er al afgehaald. Daarnaast is dit met korting als cadeau gekocht alleen blijkt het dat niet iedereen even gek is op de kleur goud, miskoopje dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er helemaal niks van.
Alle reacties Link kopieren
Dat horloge is niet meer te koop bij de webshop en als ik het google, zie ik dat het maar 85 euro is. Waar heb jij het gekocht en hoeveel heb jij ervoor betaald?
Sbrn schreef:
31-01-2018 12:16
Het plastic verpakkingsmateriaal die om de band zat is er al afgehaald waardoor hij niet in originele staat verkeerd waardoor het niet mogelijk is dit te ruilen. Ook is het kaartje er al afgehaald. Daarnaast is dit met korting als cadeau gekocht alleen blijkt het dat niet iedereen even gek is op de kleur goud, miskoopje dus.
Wat voor een korting dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven