Aangeboden alle pijlers

Fotoshoots

31-01-2018 23:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het nog een keer...

Ik heb via vakantieveilingen twee waardebonnen voor fotoshoots gekocht op 17 dec jl. Helaas heb ik door omstandigheden zelf geen kans om ze te gebruiken.

-1 Newborn- / zwangerschapsfotoshoot Incl 1 digitale foto zonder watermerk of logo. Geldig tm 17 maart 2018. Locaties: door heel Nederland verschillende locaties. Duur: Min 45 minuten.
Ik heb er 6 euro voor betaald (1 euro geboden plus 5 euro administratiekosten).

-2 Fotoshoot max 3 pers Incl 1 afgedrukte en digitale foto 15x20 cm. Geldig tm 17 juni 2018. Locaties: Almere, Amstelveen, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam.
Duur: 60 min.
Ik heb er 10 euro voor betaald (5 euro geboden plus 5 euro administratiekosten).

Is er iemand die ze over wil nemen? Mag voor een prikkie!!!
Ik kan de bonnen sturen per email.

Groetjes Wiezel
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Maar wat heb je aan een foto shoot waar je maar 1 foto van krijgt en de rest voor 30 euro per foto kan bijkopen? Kan je net zo goed een kwaliteits fotograaf boeken waar je sowieso alle fotos krijgt.
Het was 11 euro bij elkaar. Je wilt er 4 euro ofzo voor hebben?
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
31-01-2018 23:10
Het was 11 euro bij elkaar. Je wilt er 4 euro ofzo voor hebben?
Het was 16 euro bij elkaar. Maar wat de gek ervoor geeft ben ik blij mee.
Ik geef ze nog liever weg dan dat ze ongebruikt blijven liggen. Als ik er iemand blij mee maak.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Martje2801 schreef:
31-01-2018 23:10
Maar wat heb je aan een foto shoot waar je maar 1 foto van krijgt en de rest voor 30 euro per foto kan bijkopen? Kan je net zo goed een kwaliteits fotograaf boeken waar je sowieso alle fotos krijgt.
Als je het leuk vindt eens een professionele foto te krijgen en niet zoveel geld hebt :).
Of helemaal geen geld hebt...
Ik geef ze nog liever weg voor niks dan dat ze ongebruikt blijven liggen.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
wiezel schreef:
31-01-2018 23:16
Het was 16 euro bij elkaar. Maar wat de gek ervoor geeft ben ik blij mee.
Ik geef ze nog liever weg dan dat ze ongebruikt blijven liggen. Als ik er iemand blij mee maak.
Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken, maar waarom niet gewoon weggeven?

Sowieso niet zo’n beste koop. Je krijgt 1 foto op klein formaat.
Alle reacties Link kopieren
Mijn portemonnee is leeg :proud: .
Maar met: "ik geef ze nog liever weg.." bedoel ik ook dat als iemand ze heel graag wil hebben, ik ze ook wel voor niks op wil sturen.
Hoop er nog iemand blij mee te kunnen maken.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Het is geen interessant aanbod, je hebt hier nauwelijks wat aan. Ik zou het gratis weggeven aan je vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
Martje2801 schreef:
31-01-2018 23:10
Maar wat heb je aan een foto shoot waar je maar 1 foto van krijgt en de rest voor 30 euro per foto kan bijkopen? Kan je net zo goed een kwaliteits fotograaf boeken waar je sowieso alle fotos krijgt.
Geen enkele kwaliteits fotograaf gaat gaat je alle foto’s geven aan €30 per stuk.
Een hobby fotograaf waarschijnlijk wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er twee mensen blij mee gemaakt. Niet via hier overigens, maar via een Facebook weggeefgroep.
Zij blij, ik blij.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven