Aangeboden alle pijlers

Gemeubileerde studios Utrecht

01-02-2018 13:18 10 berichten
Opgelost
anoniem_248825 wijzigde dit bericht op 01-02-2018 13:36
Reden: Opgelost
97.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Que?
Wanhoop vanwege...?
Boekingen die je niet gewoon kunt cancellen?
Overigens klinkt het vaag allemaal, dus wat wil je precies? Mensen oplichten?
Vanwege prive omstandigheden heb ik momenteel geen eigen woonplaats en ben ik ook nog eens in de ziektewet. Ik zoek momenteel met spoed naar een eigen plekje waar ik rustig kan herstellen, dus nee ik wil niemand oplichten.

Om die boekingen te annuleren kost het €140. En nee dit wist ik niet van te voren.

Ik dacht als iemand in Utrecht ook met moeite een woonruimte kan vinden, kan ik een win-win situatie hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo moet je boeken voor een huurappartement? En hoezo kun je er dan 'zomaar' 4 boeken? Raar verhaal hoor.
Per boeking moest ik betalen. Maar goed laat maar, heb zelf al opgelost
Alle reacties Link kopieren
UTRECHT – In het voormalig kantoorpand aan de Vliegend Hertlaan komen 245 gemeubileerde wooneenheden voor tijdelijk gebruik. Deze zijn geschikt voor onder andere (buitenlandse) studenten, promovendi, expats, onderzoekers bij onderwijsinstellingen en starters.

Om te kunnen boeken bij ons, moet je kunnen aantonen dat je een student bent of dat je een (gezamenlijk) maandelijks inkomen hebt van tenminste 4 maal de kale huurprijs.
Je kan jouw boeking niet zomaar overdragen aan een ander.
Heb je al contact opgenomen met de verhuurder?
Ben ik gegarandeerd van een woning wanneer ik de administratie- en contractkosten vooruit betaal?
Je betaalt alleen de administratie- en contractkosten om te bevestigen dat je akkoord gaat met de woning die je hebt geboekt. Wanneer je deze kosten hebt betaald en wij keuren je aanvraag goed, dan ben je verzekerd van deze woning. Binnen 48 uur na betaling wordt de huurovereenkomst naar je gemaild. Mochten wij je aanvraag niet goedkeuren dan storen wij je betaling terug.

Kan ik mijn boeking annuleren?
Het is mogelijk om een gemaakte boeking te annuleren tot uiterlijk 30 dagen voordat je huurcontract start. Bij annulering vragen wij €75,- aan administratiekosten. Bij annulering minder dan 30 dagen voor de startdatum van het huurcontract brengen wij 100% van reeds gemaakte kosten in rekening.
Annuleren kost je inderdaad 3x €75,- euro. Of je betaalt 'gewoon' de kosten niet, dan krijg je de woningen ook niet. Dat vind ik niet netjes en ik kan me voorstellen dat je dan ook geen andere studio krijgt.

Nogmaals: neem even contact op en leg de situatie uit.
Mooie woorden zijn niet altijd eerlijk, eerlijke woorden zijn niet altijd mooi.
Alle reacties Link kopieren
Damn... ben ik op zoek naar info... OP weg... :cry:
Mooie woorden zijn niet altijd eerlijk, eerlijke woorden zijn niet altijd mooi.
Alle reacties Link kopieren
Vivalamor schreef:
01-02-2018 13:37
Per boeking moest ik betalen. Maar goed laat maar, heb zelf al opgelost
Oké :)
In elk geval succes verder.
*Visje* schreef:
01-02-2018 13:38
Damn... ben ik op zoek naar info... OP weg... :cry:
Tnx, nu weet ik wat er stond ;-D :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven