Aangeboden alle pijlers

Iemand behoefte aan presale Amex Justin Timberlake?

08-02-2018 20:30 12 berichten
Helaas alleen nog betaalbare/1e rang kaarten voor het concert in het Gelredome.

Stuur me even een berichtje als je kaarten wilt.

Er zijn nog 1e rang zitplekken en veldplaatsen.

Kijk anders even op:

www.ticketmaster.nl/feature/americanexpress

Ik wil bij voorkeur maximaal 2 x 2 kaarten bestellen en bestel het liefst e-tickets dit keer.
Ik ben een vaste gebruiker hier en heb dit vaker gedaan. Misschien verhoogt dit de betrouwbaarheid :)

Ik vind het gewoon schandalig dat concertkaarten altijd opgekocht worden door idioten die er het 6-dubbele voor vragen en ik heb die American Express kaart toch...
O, je kunt de kaarten kopen voor de normale prijs: 279,45 voor twee kaarten (incl. 9,45 voor creditcardbetaling met Amex).

Ik heb nog geen kaarten besteld, omdat ik geen idee heb of er behoefte aan is....
Alle reacties Link kopieren
Hoi TO Jii had toen toch mensen heel blij gemaakt met Beyoncé tickets destijds? Zelf niet opzoek naar kaarten maar lief dat je dit doet
cilly2 schreef:
08-02-2018 20:47
Hoi TO Jii had toen toch mensen heel blij gemaakt met Beyoncé tickets destijds? Zelf niet opzoek naar kaarten maar lief dat je dit doet
Klopt inderdaad :)
Grappig dat je dat nog onthouden hebt. Is alweer een tijdje geleden; inmiddels komt ze niet meer met drie kleine kids :)
Alle reacties Link kopieren
Nee die heeft het vast te druk : )
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Ik heb zéker interesse!! Hoef niet perse van die hele dure kaarten 😁 zal ik je pb sturen?
Yes, doe maar!
Alle reacties Link kopieren
Gedaan maar geen idee of het goed gegaan is :-D
Ik heb niks gekregen.. Ik heb jou even een PB gestuurd (heel kort)... Hopelijk heb je die wel?
Alle reacties Link kopieren
Ontvangen en gereageerd!
Alle reacties Link kopieren
Per toeval zoe ik je topic.
Wat leuk Miss-Pippilotta.
Ik heb met toen met Beyonce meegeschreven.
Is het deze keer ook gelukt?
Alle reacties Link kopieren
Te toevallig.
Vrijdag lees ik dit topic.
En net lees ik dat Beyonce met Jay-Z op tour gaat. In juni komt ze al hier.
Hoezo heeft ze het te druk ? ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven