Aangeboden alle pijlers

Sauna bijna gratis ticket

28-02-2018 11:57 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ga zo (rond 2 uur) naar de sauna (elysium) in bleiswijk, hierbij kan ik bij 1 betaalde entree 1 persoon gratis meenemen. Helaas kan mijn vriendin niet mee :(

Wie o wie wilt mee om eventueel de entree bedrag door tweeen te delen? Entree kost 16,75, dus we komen dan op 8 euro nog iets per persoon uit.

Ik heb deze topic geplaatst om de entree bedrag door tweeen te delen, ik ben toe om even ALLEEN te relaxen. Nothing else. Ps. Ik ben een student, ben niet gierig :p wil zo goed mogelijk met mn geld omgaan om rond te komen

Groeten.
anoniem_351302 wijzigde dit bericht op 28-02-2018 12:07
25.45% gewijzigd
Ga gewoon lekker alleen! Heerlijk rustig.

Overigens, snake, ben je man of vrouw? Edit: Ah, je bent een man. Hmm. Beetje dubieus.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat to samen naar de sauna wil de hele dag maar samen binnen komen vanwege de korting.

Maar TO dit is een oproepje en die mogen hier niet, daar hebben we een prikbord voor.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
28-02-2018 12:01
Ga gewoon lekker alleen! Heerlijk rustig.

Overigens, snake, ben je man of vrouw?
Ps. Ik ga puur om de entree bedrag door tweeen te delen. Ik zal dat even in mn topic aanpassen.

Ik ben een man.
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
28-02-2018 12:01
Ga gewoon lekker alleen! Heerlijk rustig.

Overigens, snake, ben je man of vrouw? Edit: Ah, je bent een man. Hmm. Beetje dubieus.
Gooi aub geen hele 'volk' onder 1 dak...
Je kunt ook een willekeurige bezoeker bij de incheck aanspreken en kijken of je een deal hebt!
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
28-02-2018 12:10
Je kunt ook een willekeurige bezoeker bij de incheck aanspreken en kijken of je een deal hebt!
Goed idee! Thnx
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
28-02-2018 12:10