Aangeboden alle pijlers

Sauna bijna gratis ticket

28-02-2018 11:57 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ga zo (rond 2 uur) naar de sauna (elysium) in bleiswijk, hierbij kan ik bij 1 betaalde entree 1 persoon gratis meenemen. Helaas kan mijn vriendin niet mee :(

Wie o wie wilt mee om eventueel de entree bedrag door tweeen te delen? Entree kost 16,75, dus we komen dan op 8 euro nog iets per persoon uit.

Ik heb deze topic geplaatst om de entree bedrag door tweeen te delen, ik ben toe om even ALLEEN te relaxen. Nothing else. Ps. Ik ben een student, ben niet gierig :p wil zo goed mogelijk met mn geld omgaan om rond te komen

Groeten.
anoniem_351302 wijzigde dit bericht op 28-02-2018 12:07
25.45% gewijzigd
Ga gewoon lekker alleen! Heerlijk rustig.

Overigens, snake, ben je man of vrouw? Edit: Ah, je bent een man. Hmm. Beetje dubieus.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat to samen naar de sauna wil de hele dag maar samen binnen komen vanwege de korting.

Maar TO dit is een oproepje en die mogen hier niet, daar hebben we een prikbord voor.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
28-02-2018 12:01
Ga gewoon lekker alleen! Heerlijk rustig.

Overigens, snake, ben je man of vrouw?
Ps. Ik ga puur om de entree bedrag door tweeen te delen. Ik zal dat even in mn topic aanpassen.

Ik ben een man.
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
28-02-2018 12:01
Ga gewoon lekker alleen! Heerlijk rustig.

Overigens, snake, ben je man of vrouw? Edit: Ah, je bent een man. Hmm. Beetje dubieus.
Gooi aub geen hele 'volk' onder 1 dak...
Je kunt ook een willekeurige bezoeker bij de incheck aanspreken en kijken of je een deal hebt!
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
28-02-2018 12:10
Je kunt ook een willekeurige bezoeker bij de incheck aanspreken en kijken of je een deal hebt!
Goed idee! Thnx
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
28-02-2018 12:10
Je kunt ook een willekeurige bezoeker bij de incheck aanspreken en kijken of je een deal hebt!
Trouwen heb net op de website gekeken, je moet online een resevering maken. Dus kan niet, toch thnx
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
28-02-2018 12:02
Ik denk niet dat to samen naar de sauna wil de hele dag maar samen binnen komen vanwege de korting.

Maar TO dit is een oproepje en die mogen hier niet, daar hebben we een prikbord voor.
Ik kan het indd onder contact zoeken zetten, maar dat wil ik niet met deze topic ;)
Snake1995 schreef:
28-02-2018 12:09
Gooi aub geen hele 'volk' onder 1 dak...
Oké, ik begreep het verkeerd. Ik dacht dat je samen met een vreemde de dag in de sauna wilde doorbrengen en ik dacht dat het voor mensen dan wel handig zou zijn te weten of je dan man of vrouw bent.

Maar het gaat je gewoon om het voordeeltje. Excuses. Ik zat fout!
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
28-02-2018 12:30
Oké, ik begreep het verkeerd. Ik dacht dat je samen met een vreemde de dag in de sauna wilde doorbrengen en ik dacht dat het voor mensen dan wel handig zou zijn te weten of je dan man of vrouw bent.

Maar het gaat je gewoon om het voordeeltje. Excuses. Ik zat fout!
Maakt niet uit, maar aub niet direct vooroordelen '' hmmm man dubieuz''...
Snake1995 schreef:
28-02-2018 12:54
Maakt niet uit, maar aub niet direct vooroordelen '' hmmm man dubieuz''...
Ik kon me gewoon niet voorstellen dat iemand voor €8 op een forum op zoek gaat. Hoop dat je een lekker middagje had!
Alle reacties Link kopieren
Snake1995 schreef:
28-02-2018 12:20
Ik kan het indd onder contact zoeken zetten, maar dat wil ik niet met deze topic ;)
Nee niet onder contact uiteraard maar onder aangeboden. Maar he je bent waarschijnlijk al in de sauna geniet ervan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
edit: zie nu pas dat die verhuisd is, thanks mod.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Haha ja het was heerlijk! Ben wel van plan om nog een keer te gaan dus iemand nog interesse laat het me weten dan kunnen we het bedrag door tweeen delen ;)
Alle reacties Link kopieren
Heb je een fijne dag gehad?

Ik woon niet in de buurt, maar werd getrokken naar je topic omdat ik op zoek was naar een welness weekendje.

De entree in elke sauna is toch echter minimaal 30 euro? Hoe kom jij bij 16??
Snake1995 schreef:
01-03-2018 11:55
Haha ja het was heerlijk! Ben wel van plan om nog een keer te gaan dus iemand nog interesse laat het me weten dan kunnen we het bedrag door tweeen delen ;)
Want jouw vriendin kan de volgende keer ook niet?
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
01-03-2018 12:11
Want jouw vriendin kan de volgende keer ook niet?
Die wilt nooit naar de sauna, probeer haar over te halen maar geen effect. Wil je op mn topic reageren kom dan met een nuttige reactie... alleen maar afkraken...
Alle reacties Link kopieren
taxi87 schreef:
01-03-2018 12:07
Heb je een fijne dag gehad?

Ik woon niet in de buurt, maar werd getrokken naar je topic omdat ik op zoek was naar een welness weekendje.

De entree in elke sauna is toch echter minimaal 30 euro? Hoe kom jij bij 16??
Is een winter actie. Als je in de site op reserveren klikt, heb je drie mogelijkheden. Winter actie entree waarbij je 1 gratis persoon mag meenemen voor 16,75 of een dagentree voor 33 nog iets of een avond entree voor 25 euro.
taxi87 schreef:
01-03-2018 12:07
Heb je een fijne dag gehad?

Ik woon niet in de buurt, maar werd getrokken naar je topic omdat ik op zoek was naar een welness weekendje.

De entree in elke sauna is toch echter minimaal 30 euro? Hoe kom jij bij 16??
Er zijn wel eens aanbiedingen als : 2e persoon voor één euro.
(inclusief mosterd....)

Ik vraag me nog iets af : als je sámen binnenkomt, komen toch alle consumpties op één bon? Daar moet je dan wel even mee uitkijken....
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 01-03-2018 12:26
Reden: mosterd
18.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
01-03-2018 12:25
Er zijn wel eens aanbiedingen als : 2e persoon voor één euro.
(inclusief mosterd....)

Ik vraag me nog iets af : als je sámen binnenkomt, komen toch alle consumpties op één bon? Daar moet je dan wel even mee uitkijken....
Ba dum tss??? O_o
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
01-03-2018 12:25
Er zijn wel eens aanbiedingen als : 2e persoon voor één euro.
(inclusief mosterd....)

Ik vraag me nog iets af : als je sámen binnenkomt, komen toch alle consumpties op één bon? Daar moet je dan wel even mee uitkijken....
Ja inderdaad maar ik geloof nog in de goede mens... i hope soo
Was het druk daar? Nog een behandeling gedaan? Ik heb pas een bon gekregen bij een parfum voor gratis entree. Op de site ziet het er mooi uit!
Alle reacties Link kopieren
rianne323 schreef:
01-03-2018 12:49
Was het druk daar? Nog een behandeling gedaan? Ik heb pas een bon gekregen bij een parfum voor gratis entree. Op de site ziet het er mooi uit!
Het was wel druk, in de avond is het wat rustiger merkte ik. Heb geen behandeling gehad. Ik ben ook in thermen Soeterberg geweest, Elysium is veel groter vind ik. Maar breide sauna's zijn fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven