Aangeboden alle pijlers

Full-stack webdeveloper aangeboden

17-03-2018 00:54 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_366447 wijzigde dit bericht op 27-03-2018 19:58
99.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet werken in loondienst of als zzp-er?
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_366447 wijzigde dit bericht op 27-03-2018 19:58
99.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb je een diploma? Want dat geeft natuurlijk aan dat je een grote mate van kennis in huis hebt. Ongeacht je portfolio dus, en we moeten allemaal ergens beginnen. Zelf al heb je en heel sterk portfolio, dan nog betekent dat niet dat je meteen wordt aangenomen. Zelfs al heb je geen groot portfolio, dat betekent ook niet dat je niet wordt aangenomen. Succes ermee in ieder geval, ik denk alleen niet dat dit forum hiervoor heel geschikt is. En ik denk dat je beter al wel meteen kunt solliciteren.
chocolol wijzigde dit bericht op 17-03-2018 02:54
0.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu dat je je berichtje hebt aangepast. Heb je al eens over therapie nagedacht?
Alle reacties Link kopieren
Reactjs schreef:
17-03-2018 02:40
Ik kijk er heel erg tegen op om te beginnen met solliciteren. Daarom wil ik een ijzersterke portfolio opbouwen. Zodat ik zeker ben dat ik direct word aangenomen bij het eerste bedrijf waar ik solliciteer.

Dream on.
Een sterk portfolio is niet het enige wat telt. Je moet ook met mensen kunnen samenwerken, om maar iets te noemen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
@Reactjs Ben je nog op zoek? Wij hebben een paar super mooie opdrachten voor je portfolio denk ik. Als je interesse hebt kun je mij mailen: sanne@siag.nl (de prive berichten werken niet bij mij helaas...)
Alle reacties Link kopieren
@Hamsterweken Je weet niet eens voor welk mediabureau ik werk en wat voor grote opdrachten wij hebben dus waarom zou je zo reageren?

Ik denk dat een opdracht voor een websites met 50.000 unieke bezoekers per maand heel goed is voor je portfolio en als je je naam daarbij mag vermelden. Daarnaast heb ik nooit gezegd dat wij niks zullen betalen. Jammer voor deze reactie.
Alle reacties Link kopieren
@Hamsterweken Nee info-media.nl maakt onze websites en regelt de hosting/SSL certificaten, zij schrijven geen content voor ons.

Het topic is niet verwijderd. Het is niet voor niets dat ik dat emailadres op een openbaar forum gebruik. Ik ga natuurlijk niet mijn bedrijfsmail hier neer zetten. Ik kies bewust voor die website (en mailadres) omdat we daar niks mee doen op het moment.

Precies dat is het probleem, jij oordeelt enkel op één website die je gezien hebt, terwijl wij meer dan 100 websites beheren, waarvan meerdere op de eerste pagina van google staan. Als je ook maar een beetje kennis hebt van websites en SEO weet je dat je daar niet zomaar komt te staan. Dat kost jaren werk en dan staat er echt geen onzin op je website.
Alle reacties Link kopieren
@Hamsterweken Weten wat SEO is en weten hoe het werkt is een heel verschil. jij denkt dat websites met belabberde inhoudelijke kwaliteit op de eerste pagina van google staan? Nee zo werkt het niet. Je kunt misschien even bovenaan staan, maar dat doorziet google al snel en zul je zeker voor worden gestraft.
Alle reacties Link kopieren
@Hamsterweken Nee niet de content van onze websites worden door mensen van de oproep geschreven. Weetje laat maar, je hebt duidelijk geen kennis van zaken zoals @Sidhe1 wel heeft in mijn topic. Hij/zij weet naar wat voor teksten en met welk doel ik op zoek ben en dit hoeven geen inhoudelijk hoge pareltjes van teksten te zijn, het heeft namelijk een ander doel dan mensen informeren. Als mensen goede informatie willen, komen ze vanzelf wel op onze websites, waar deze teksten van de oproep dus NIET op geplaatst worden, maar wel inhoudelijke teksten staan geschreven door mensen met kennis van zaken én bronvermelding ;)
Alle reacties Link kopieren
@Hamsterweken Ja dat klopt, maar als je kennis hebt van SEO weet je hoe dit o.a. komt. Omdat 10.000den mensen daar gratis artikelen op kunnen plaatsen en deze linken naar hun eigen website of andersom. Hierdoor lijkt het alsof veel mensen naar die websites refereren. Dit is puur door de grote hoeveelheid backlinks.
Alle reacties Link kopieren
@Hamsterweken OMG... Nee! Echt serieus, wat denk jij allemaal te kunnen praten over zaken waar je totaal geen verstand van hebt. Wij hebben niet eens advertenties op de meeste top websites omdat dat onze inkomsten bron niet is en wij dat zelf super irritant vinden. Denk vooral wat je wilt denken, maar dit is absoluut niet waar. Gelukkig weten onze bezoekers dat en waarderen ze dat des te meer.
sanneschrijver schreef:
19-03-2018 14:34
@Hamsterweken OMG... Nee! Echt serieus, wat denk jij allemaal te kunnen praten over zaken waar je totaal geen verstand van hebt. Wij hebben niet eens advertenties op de meeste top websites omdat dat onze inkomsten bron niet is en wij dat zelf super irritant vinden. Denk vooral wat je wilt denken, maar dit is absoluut niet waar. Gelukkig weten onze bezoekers dat en waarderen ze dat des te meer.
Want je spreekt elke bezoeker regelmatig?
sanneschrijver schreef:
19-03-2018 12:41
Het topic is niet verwijderd. Het is niet voor niets dat ik dat emailadres op een openbaar forum gebruik. Ik ga natuurlijk niet mijn bedrijfsmail hier neer zetten. Ik kies bewust voor die website (en mailadres) omdat we daar niks mee doen op het moment.
Lekker transparant zaken doen zo.
Doe dan een heel anoniem mailadres, maar slinger geen vage berichten het internet op als 'geen inhoudelijke kennis nodig' en dan een mailadres dat mensen op het verkeerde been zet. Kom er gewoon voor uit voor wat je wil, wat je zoekt en hoeveel het betaalt.
Alle reacties Link kopieren
@lise1985 natuurlijk niet iedereen, maar onze vaste bezoekers wel ja. Die geven wekelijks reacties, hebben vragen of begeleiden wij met hun doelstellingen qua voeding en sport via mail/telefoon/app. Met grote regelmaat horen wij dat ze het fijn vinden dat wij zonder advertenties werken. Dus ja ik vind dat ik dat kan en mag zeggen.

Courage-- Waarom zou ik een nieuwe email aanmaken als ik verschillende mailadressen heb die ik daarvoor kan gebruiken omdat ze niet voor andere doeleinde gebruikt worden? Een commerciële oproep mag toch niet op dit forum? Ik zet mensen niet op een verkeerd been, dit komt omdat mensen allerlei dingen zelf invullen/opzoeken en geen open vragen stellen aan mij en daardoor zelf allerlei dingen bedenken, maar eigenlijk niet weten waar ze over praten of wat de bedoeling is. Dat vind ik jammer, want ik sta open voor het stellen van vragen, maar vind de toon behoorlijk vervelend. DIt is dan ook het laatste bericht.
Het wordt steeds vager zo :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
@Hamsterweken nogmaals voor de laatste keer. Er wordt geen onzin gepubliceerd. Teksten worden nagelezen door mijn gediplomeerde collega's en we werken met proefteksten zodat we weten of mensen serieus zijn of niet en of ze wat basis kennis hebben.

En nee we generen zo geen traffic naar onze websites want de teksten zijn niet voor onze websites bedoeld hoevaak moet ik dat nog zeggen! Het zijn teksten die een ander doel hebben, maar ik ga hier niet een deel van ons verdienmodel op tafel gooien.
Hamsterweken schreef:
19-03-2018 15:06
Content farming dus.
Daar heeft het alle schijn van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven