Aangeboden alle pijlers

Racoon 28-04 Ziggo Dome

25-04-2018 20:57 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
4 kaarten voor het concert van Racoon zaterdag 28-04 in Ziggo Dome Amsterdam.
Het betreft zitplaatsen en de kaarten moeten nog worden gepersonaliseerd!
Omdat ik de echte liefhebber er blij mee wil maken vraag ik voor de 4 kaarten slechts 25 euro!

Groetjes Pauline
Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat vaak toch ook?
Alle reacties Link kopieren
Wel dus, heb de kaarten gewonnen via AD en kan helaas (door ziekte) niet gaan. In mijn omgeving kan ik er niemand blij mee maken dus vandaar.
Zet ze anders op Ticketswap.
Aardig van je! Ik kan helaas niet, hoop dat iemand er blij van wordt. Racoon is heel erg goed live.
Klinkt wel verleidelijk, maar ik tel niet voor 4..
Alle reacties Link kopieren
Ticketwaps gaat helaas niet omdat ze gepersonaliseerd moeten worden. Ik heb hiervoor een link maar bestaande kaarten op naam kunnen niet worden verkocht. Wel bedankt voor het meedenken.
Geen belangstelling maar ik wist niet dat je hier kaarten te koop aan mocht bieden?

Ik heb voor a.s. mei nog tickets voor Harrie Jekkers en het Klein Orkest, 3 stuks op de 13e rij in het Circustheater, Den Haag.

Probeer ze nog te slijten bij vrienden & kennissen maar tot nog toe zonder succes....
Kan iemand me vertellen of ik ze hier aan kan bieden of gewoon bij Ticketswap wat ik eigenlijk van plan was? Ik wil er de prijs voor die ik zelf betaald heb, als ik er maar vanaf ben... 3 kaarten is een ramp blijkt nu wel :(
@Lenni : heb even de "inleiding" van deze pijler bekeken. Denk dat kaartje aanbieden mag zolang het duidelijk een gevalletje "ik ben consument en helaas zelf verhinderd" is. (dus geen handelaar die winst wil maken)
Watervrouw333 schreef:
25-04-2018 22:19
@Lenni : heb even de "inleiding" van deze pijler bekeken. Denk dat kaartje aanbieden mag zolang het duidelijk een gevalletje "ik ben consument en helaas zelf verhinderd" is. (dus geen handelaar die winst wil maken)
Dankjewel! Nee ben geen handelaar :) maar liefhebber, alleen kan ik tot nog toe werkelijk niemand vinden die er naartoe wil terwijl het prima plaatsen zijn maar 3 stoelen naast elkaar (ik en een stel dat ik ken maar nu uit elkaar enz enzoverder) en alleen gaan mwah.. ook zonde van die 2 tickets dus wie weet 3 vrienden M/V of zo wel? Je weet maar nooit.
Baal dat ik zelf niet kan gaan trouwens, leek me zo leuk.. :frusty:
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
25-04-2018 22:14
Ik wil er de prijs voor die ik zelf betaald heb, als ik er maar vanaf ben... 3 kaarten is een ramp blijkt nu wel :(

Dan lijkt het me logisch dat je er wat minder voor vraagt.

En als je zo graag had willen gaan: toch gewoon lekker gaan en die andere twee kaarten verkopen?
Of één iemand meevragen en het resterende kaartje ofwel verkopen ofwel als verlies nemen?
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw333 schreef:
25-04-2018 22:04
Klinkt wel verleidelijk, maar ik tel niet voor 4..
Maar als je graag erheen wilt dan kijk je maar wat je met de andere kaarten doet. Je weet wat een kaartje al kost en nu heeft niemand er wat aan...
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
25-04-2018 22:26
Dankjewel! Nee ben geen handelaar :) maar liefhebber, alleen kan ik tot nog toe werkelijk niemand vinden die er naartoe wil terwijl het prima plaatsen zijn maar 3 stoelen naast elkaar (ik en een stel dat ik ken maar nu uit elkaar enz enzoverder) en alleen gaan mwah.. ook zonde van die 2 tickets dus wie weet 3 vrienden M/V of zo wel? Je weet maar nooit.
Baal dat ik zelf niet kan gaan trouwens, leek me zo leuk.. :frusty:

Ik heb misschien wel interesse. Ligt even aan de datum. Mag ik je een pb sturen?
'We should all start to live before we get too old.'
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_237715 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 13:32
Reden: Dubbel
99.25% gewijzigd
'We should all start to live before we get too old.'
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Laatste kans; wie wil kan iets laten weten komen we wel uit over een prijs.
Nu liggen er 4 kaarten die niemand gaat gebruiken.

Nogmaals morgen 4 zitplaatsen concert Racoon Ziggo Dome Amsterdam!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven