Aangeboden alle pijlers

X box one met spellen bijna gratis af te halen of te leveren

15-05-2018 18:28 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Heb een X Box One 500 gb die hier al meer dan een jaar alleen maar stof staat te happen en waar ik dus niks mee doe. er zijn 2 spellen digitaal geïnstalleerd namelijk Forza horizon 3 en FIFA 17.

Zou het liefst ruilen tegen een paar afgedragen/ afgetrapte damesschoenen die met blote voeten zijn gedragen, en waar je toch niks meer mee doet.

Zowel afhalen als afgeven ( kan op een neutrale plek zoals een CS ) zijn mogelijk, ik woon redelijk centraal in Nederland.

Verder geen bijbedoelingen, contact, of addertjes , jij de console en ik de Shoes , allebei blij.

Alleen serieuze reacties aub !
Reactie hier of per Pm
Nieuwe fetisj?
Alle reacties Link kopieren
Ew.
Alle reacties Link kopieren
Je pinpas uitlenen lukte niet?
Is het erg dat ze zo stinken dat de vliegen bij de buren vh dak vallen?
Alle reacties Link kopieren
En de OP begon zo normaal o_o
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat met die trollen de laatste dagen? Of was dit altijd al zo en dat het me nu pas opvalt?
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
15-05-2018 18:52
Wat is dat met die trollen de laatste dagen? Of was dit altijd al zo en dat het me nu pas opvalt?
Deze TO hangt hier al een poosje rond, deze hoort niet bij de invasie van de afgelopen dagen.
Alle reacties Link kopieren
stripverhaal schreef:
15-05-2018 19:07
Deze TO hangt hier al een poosje rond, deze hoort niet bij de invasie van de afgelopen dagen.
Oh, ik zie het nu. Excuses Pinpas, succes met je bijzondere transactie!
Maakt het nog uit wat voor schoenen? Heb nog wel een paar afgetrapte crocs staan die de buurvrouw blootvoets droeg toen ze haar voetschimmel probeerde te bestrijden :rofl:
Alle reacties Link kopieren
DolleMina81 schreef:
15-05-2018 19:34
Maakt het nog uit wat voor schoenen? Heb nog wel een paar afgetrapte crocs staan die de buurvrouw blootvoets droeg toen ze haar voetschimmel probeerde te bestrijden :rofl:
Waarom heb jij die? :-?
Om ze in te wisselen voor een X Box One 500 gb (met spellen) :P
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden verkocht ik nog wel eens spullen op E-bay. Op een dag kreeg ik een mailtje van een meneer die vroeg of ik hem een extra foto van de schoenen die ik te koop had staan kon sturen. Het ging er om dat mijn voet in die schoen zat. Ik snapte daar echt helemaal niets van (en heb de foto ook niet gestuurd). Toen ik het aan een vriendin vertelde begon zij te lachen. Zij vertelde mij dat er mensen (vrouwen) waren op E-bay die echt grof geld verdienden met het verkopen van afgetrapte schoenen en vieze gedragen sokken. Schijnt een enorme markt voor te zijn. Who knew?!
Alle reacties Link kopieren
TO, ik heb een idee. Jij koopt een paar schoenen voor me, ik draag die een week, dan krijg jij die schoenen en ik de xbox :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook vele paren op Mp gekocht ...
En ook voor flinke prijzen omdat
1) het ook een extra kick is als de dame in kwestie er hard om kan lachen dat je er zoveel voor geeft
2) soms extra betaald voor afhalen als ik niet wist wie de persoon was ( want anders koop je zonder het te weten een paar over van een man met baard die er ik weet niet wat mee heeft gedaan

Maar goed dat was niet het topic
Alle reacties Link kopieren
Waarom sleep ik mezelf nog elke dag naar kantoor? Ik heb toch zeker wel 60 paar schoenen. Moeten ze per se helemaal afgedragen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Nee, gewoon duidelijke draagsporen of de afdruk van de voet mooi zichtbaar , zoals bv in ballerina’s . Maar pumps etc ook goed
Alle reacties Link kopieren
Nog iemand met interesse ?
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
15-05-2018 19:59
TO, ik heb een idee. Jij koopt een paar schoenen voor me, ik draag die een week, dan krijg jij die schoenen en ik de xbox :proud:
Deze negeer je :cry:
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet gewoon naar een kringloop voor gedragen schoenen?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
16-05-2018 18:44
Kun je niet gewoon naar een kringloop voor gedragen schoenen?
Ik denk dat het er om gaat dat TO vernederd wordt door een vrouw. Dat element mis je natuurlijk bij een kringloop. Bovendien zie ik nooit vieze afgetrapte schoenen bij mijn plaatselijke kringloop. Ik denk dat die container in gaan.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
16-05-2018 18:46
Ik denk dat het er om gaat dat TO vernederd wordt door een vrouw. Dat element mis je natuurlijk bij een kringloop. Bovendien zie ik nooit vieze afgetrapte schoenen bij mijn plaatselijke kringloop. Ik denk dat die container in gaan.
O. Ja, weet ik veel..... o_o Ik ben niet zo bekend met dat soort dingen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
En zo gaat er op een doodgewone woensdagavond weer een heel nieuwe wereld voor je open! :high5:
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
16-05-2018 18:41
Deze negeer je :cry:
Nee, ik snap hem alleen niet, als je de OP nog eens leest lijkt me dat het niks voor jou is, omdat er een irl element in zit ... need i say more?
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
16-05-2018 18:46
Ik denk dat het er om gaat dat TO vernederd wordt door een vrouw. Dat element mis je natuurlijk bij een kringloop. Bovendien zie ik nooit vieze afgetrapte schoenen bij mijn plaatselijke kringloop. Ik denk dat die container in gaan.
Weet dan ook niet wie ze gedragen heeft ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven