Aangeboden alle pijlers

50 wenskaarten

08-06-2018 19:48 8 berichten
Hoi!

Ik heb mijn lade met wenskaarten uitgemest en doe er 50 weg omdat ik die niet meer ga versturen. Oa met tekeningen van Eric Carle en alfabet kaarten uit de Flow.

Wie kan ik hier blij mee maken? Iemand die aan postcrossing doet misschien?

Je mag ze gratis hebben, of tegen verzendkosten bij opsturen.
Alle reacties Link kopieren
Doe eens gek, en stuur zomaar een gezellig kaartje naar je oude tante, of naar een vriendin die je te lang niet meer hebt opgezocht, naar een oude kennis of naar je kleine nichtje die het geweldig vindt om zomaar post te krijgen...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Die mik ik in de doos voor de kringloop daar zijn ze er gek op
pejeka schreef:
08-06-2018 20:00
Doe eens gek, en stuur zomaar een gezellig kaartje naar je oude tante, of naar een vriendin die je te lang niet meer hebt opgezocht, naar een oude kennis of naar je kleine nichtje die het geweldig vindt om zomaar post te krijgen...
Er is nog een hele lade met wenskaarten over waar ik dit al regelmatig mee doe. Ik vind deze kaarten alleen niet meer zo mooi/geschikt en had teveel kaarten om in mijn lade te laten passen.

Assumption is the mother of all fuck-ups ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel ruilen!

Ik heb ook kaarten die ik niet meer ga versturen. Maar het zijn er niet super veel.. (denk 10)
TheSky=moreBlue@Malibu
Next2UinMalibu schreef:
10-06-2018 11:25
Ik wil wel ruilen!

Ik heb ook kaarten die ik niet meer ga versturen. Maar het zijn er niet super veel.. (denk 10)
Je mag ze wel gewoon hebben, ik ben nog ruim voorzien!
Stuur me anders even een pb, kunnen we afstemmen of je ze komt halen of dat ik ze opstuur.
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik kon niey meer naar dit topic door die vreselijke adds. Ik stuur je een pb:)
TheSky=moreBlue@Malibu
Pb terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven