Aangeboden alle pijlers

Weekendkaart pinkpop

12-06-2018 10:11 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Hopelijk mag dit hier.

Ik heb een Weekend kaartje Pinkpop over (incl camping).
Ik kan helaas zelf niet gaan door een HG-zwangerschap. Ontzettend jammer.

Het kaartje heeft me 230,- gekost incl servicekosten en staat op ticketswap voor 194,- euro. Bieden (in dit topic) mag.
Het moet volgens mij wel via ticketswap verkocht worden omdat de kaartjes oorspronkelijk in 1 pdf file zaten en de anderen wel gewoon gaan.
Maar als we tot een ok prijs met elkaar komen, pas ik de prijs aan op ticketswap en stuur ik je de naam waaronder het wordt verkocht.

Groetjes
Yellow
Je kan dan beter de PDF files scheiden, daar heb je apps en sites voor. Dan kan je een van de tickets gewoon los verkopen. Of heb je dat gedaan?



Wat bedoel je precies hiermee?

Het moet volgens mij wel via ticketswap verkocht worden omdat de kaartjes oorspronkelijk in 1 pdf file zaten en de anderen wel gewoon gaan.
Maar als we tot een ok prijs met elkaar komen, pas ik de prijs aan op ticketswap en stuur ik je de naam waaronder het wordt verkocht.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
12-06-2018 10:35
Je kan dan beter de PDF files scheiden, daar heb je apps en sites voor. Dan kan je een van de tickets gewoon los verkopen. Of heb je dat gedaan?



Wat bedoel je precies hiermee?

Het moet volgens mij wel via ticketswap verkocht worden omdat de kaartjes oorspronkelijk in 1 pdf file zaten en de anderen wel gewoon gaan.
Maar als we tot een ok prijs met elkaar komen, pas ik de prijs aan op ticketswap en stuur ik je de naam waaronder het wordt verkocht.
Ja precies wat je zegt eigenlijk. We hadden 3 kaartjes gekocht en die kaartjes zijn per email in een pdf verzonden. Dus in die pdf zitten alle 3 de tickets. Maar om zeker te zijn dat de koper het juiste kaartje krijgt, moet het dus gesplitst. Printen en opnieuw scannen vond ik minder betrouwbaar voor de koper. En ohhh ik ben echt slecht in dat soort dingen..Ik kan de tickets dus ook zelf splitsen? Welk programma raadt je aan?
Als me dat lukt vind ik dat ook prima natuurlijk.

Had je interesse in het kaartje? :D
Yellow002 schreef:
12-06-2018 12:00
Ja precies wat je zegt eigenlijk. We hadden 3 kaartjes gekocht en die kaartjes zijn per email in een pdf verzonden. Dus in die pdf zitten alle 3 de tickets. Maar om zeker te zijn dat de koper het juiste kaartje krijgt, moet het dus gesplitst. Printen en opnieuw scannen vond ik minder betrouwbaar voor de koper. En ohhh ik ben echt slecht in dat soort dingen..Ik kan de tickets dus ook zelf splitsen? Welk programma raadt je aan?
Als me dat lukt vind ik dat ook prima natuurlijk.

Had je interesse in het kaartje? :D

Ik zou dat zeker doen, splitsen en niet hele bestand versturen naar iemand. Ook niet via ticketswap.

Je moet echt niet het hele bestand zoals die nu is versturen, dan kan die ander die andere kaartjes ook nog gebruiken.

https://computertotaal.nl/artikelen/tab ... ken-66499/

En nee, dank je. ;-) Succes met verkopen!
Alle reacties Link kopieren
Kaartje is verkocht inmiddels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven