Aangeboden alle pijlers

Aangeboden: 8p gratis ticket varen/tram Enkhuizen/Hoorn

19-07-2018 08:36 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Allemaal,

Ik heb onverwacht 8 tickets over voor a.s. zaterdag waarmee je om 10.40 uur op een historisch schip stapt naar Medemblik. Aldaar met de stoomtrein naar Hoorn daar kun je nog een museum bezoeken (zit bij de prijs in). In Hoorn zijn de waterweken (o.a. drakenboten) met mogelijkheid om in de haven te zwemmen en twee kleine festivals. Er is genoeg te doen. Voor wie het leuk vindt met familie of vrienden. Misschien iemand met een klein budget die de tickets goed kan gebruiken.

Je kan mij bereiken via een persoonlijk bericht. Ik stuur je dan de tickets per mail en ook de reservering (deze staat vast).
Op stap is voor station Enkhuizen. Op tijd zijn is belangrijk, houd dus rekening met 10.30 uur.
Het kan evt ook naar 2 mensen: 4 om 4 tickets bijvoorbeeld.

Zie ook: https://www.stoomtram.nl/nl/dagtocht-vanuit-enkhuizen

Grts, Viva-amber
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen interesse, maar wil alleen even zeggen dat ik het een leuk en lief aanbod vind. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet want zaterdag gaan we al wat doen maar hartstikke lief aanbod :sun:
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het hartstikke leuk en aanlokkelijk, maar gun het iemand die dit zelf moeilijk zou kunnen betalen. Mocht die zich niet aandienen, of hou je kaartjes over: graag!
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
19-07-2018 09:41
Ik vind het hartstikke leuk en aanlokkelijk, maar gun het iemand die dit zelf moeilijk zou kunnen betalen. Mocht die zich niet aandienen, of hou je kaartjes over: graag!
Eens! Bij mij zou het gaan om 2 tickets. Superleuk, maar wil eerst iemand een kans geven die het zelf niet breed heeft. Lief van je!
-
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel. Ik wacht het even af en laat het later weten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het topic af en toe even uppen, want anders ziet niemand het.
Upperdeup.
.
Alle reacties Link kopieren
Impala en phloxx mochten jullie nog interesse hebben dat stuur ik de info aan jullie via mail.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
20-07-2018 08:22
Impala en phloxx mochten jullie nog interesse hebben dat stuur ik de info aan jullie via mail.
Ja heel graag. Ik zou graag mijn ouders meenemen.als je meerdere kaartjes over hebt. Ga even checken of zij kunnen. Mijn mail is in elk geval viva-impala@hotmail.com.
.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders vinden het fantastisch. Mocht je zes kaartjes hebben (phlox wilde er maar twee toch?) , kunnen mijn zus en haar dochtertje ook mee.
Echt leuk dit, zo'n verrassingsuitje!! :cheer2: :cheer2:
Thanks!! :lips:

Ik ga je ook pben maar weet niet of dat aankomt.
.
Alle reacties Link kopieren
Zus kan trouwens sowieso niet, heb ik inmiddels begrepen dus max 4.
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Amber gaat het nog door? Ik snap het als je een betere bestemming hebt gevonden voor de kaartjes, maar ik wil mijn ouders graag laten weten of we morgen nog op pad gaan. Ze wonen in Drenthe dus ze zouden al vroeg weg moeten en ze gaan nooit laat naar bed.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je pb gekregen. maar ik kan dus niet in je link komen. Forbidden !! zegt ie heel streng :rofl: Kreeg er een viva-ban pavlov bij :)

Mijn mail staat in mijn eerdere bericht en in een reply pb.

Thanks !!
.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand nog interesse heeft, ik heb ze allemaal gekregen van Amber (heel erg hartelijk dank!), maar ik gebruik er zelf maar 4. Mailen is lastig omdat de kaarten nogal vast zitten aan elkaar (1 document), maar als er nog liefhebbers zijn kunnen we morgen op station Enkhuizen afspreken, tegen 10.30 uur. Ik kon ze namelijk wel los printen, dus daarna kunnen we elk weer ons eigen weg gaan.

Ik check dit topic straks en morgenochtend nog wel even.
impala wijzigde dit bericht op 21-07-2018 08:20
14.86% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Up -
Nog iemand in voor een last minute uitje ?
.
Alle reacties Link kopieren
Nog één keertje up

(amber, mocht iemand zich melden dan maak ik jouw naam op de tickets onzichtbaar)
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
20-07-2018 23:08
Als iemand nog interesse heeft, ik heb ze allemaal gekregen van Amber (heel erg hartelijk dank!), maar ik gebruik er zelf maar 4. Mailen is lastig omdat de kaarten nogal vast zitten aan elkaar (1 document), maar als er nog liefhebbers zijn kunnen we morgen op station Enkhuizen afspreken, tegen 10.30 uur. Ik kon ze namelijk wel los printen, dus daarna kunnen we elk weer ons eigen weg gaan.

Ik check dit topic straks en morgenochtend nog wel even.
Dat dat maar even duidelijk is :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Yep! Als ik alleen zou zijn zou ik het wel leuk vinden als iemand aanhaakt, maar ik wil nu graag quality time met nijn ouders. Prive.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven