Aangeboden alle pijlers

2 gratis kaartjes Ouwehands Dierenpark Rhenen

31-07-2018 21:18 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 kaartjes over voor de dierentuin. Aangezien het nogal uitbundige weer van de laatste weken heb ik geen gegadigden gevonden tot nu toe. Ze zijn alleen geldig voor aanstaande (4 augustus dus) zaterdag. Verder zijn kinderen tot en met 2 jaar gratis, dus dat bied mogelijkheden...

Het liefst geef ik ze aan een gezin/koppel dat het niet zo breed heeft en anders wellicht weinig kans heeft op zo'n uitje. Maar goed, uiteindelijk is het natuurlijk zonde om de kaarten te laten verlopen.

Wie heeft interesse? Ik hoef er niets voor terug.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zou ze heel graag willen hebben voor mijn nichtje. Zij zou heel graag een keer in de zomervakantie met de 2 kindjes naar de dierentuin willen gaan.

Groetjes!
Rise and shine! ;)
Alle reacties Link kopieren
Mocht je ze niet kwijt raken heb ik wel intresse. Maar het is leuker om ze te geven aan iemand die normaal niet zo'n uitstapje kan financieren.
Alle reacties Link kopieren
Super lief LunchLover.
En degene die gaat, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
demi-32 schreef:
31-07-2018 21:28
Hallo,

Ik zou ze heel graag willen hebben voor mijn nichtje. Zij zou heel graag een keer in de zomervakantie met de 2 kindjes naar de dierentuin willen gaan.

Groetjes!

Hoi Demi,
wat mij betreft zou ze ze mogen, maar ze zijn dus alleen geldig aanstaande zaterdag. Wil je even navragen of ze dan wel kan? Anders is het wel zonde...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Wat ontzettend lief! En ik heb haar al gepolst....ze kan, want ik haal en breng ze! Ik gun het haar zo!
Dank je wel!
Rise and shine! ;)
Alle reacties Link kopieren
demi-32 schreef:
31-07-2018 21:51
Hai,

Wat ontzettend lief! En ik heb haar al gepolst....ze kan, want ik haal en breng ze! Ik gun het haar zo!
Dank je wel!

Ahh fijn!! Laten we even via PB fixen hoe we het met de kaarten doen :cheer:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Met Demi gaat het helaas niet lukken. Ik ben er inmiddels achter dat ik de kaarten niet kan loskoppelen, wat dus inhoud dat we gezamenlijk naar binnen moeten. Ik begrijp dat dit een barrière is voor sommigen.

Mocht iemand zich over de angst dat ik bijt heen kunnen zetten hoor ik het wel. :proud:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven