Aangeboden alle pijlers

Giftcard ici paris xl €100,-

26-09-2018 10:54 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een geldige giftcard van ICI Paris XL van €100,- die ik echt niet ga besteden. Ik heb genoeg parfum en gebruik niets op mijn lijf van de andere dingen die ze daar verkopen.

Ik kan je de code toesturen of je mag hem ophalen.


Bestemming gevonden
aankleefsjaan wijzigde dit bericht op 26-09-2018 14:50
7.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Graag. Zal ik je een pb sturen?
Wat lief.
Stuur de code maar door in een privé bericht. :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen vriendin of familielid die het niet zo breed heeft en die je er blij mee kunt maken? Bij een vreemde weet je nooit aan wie je hem geeft, misschien wel aan iemand die geld zat heeft.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniempje19877 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 11:52
98.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je voor de bon hebben?
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
ik neem hem graag over voor €50 :)
Ik denk dat je in je bericht even moet aangeven wat je ervoor wilt hebben, want ik ben bang dat je nu veel berichten krijgt van mensen die de bon gratis willen hebben. En er komen ongetwijfeld veel mensen op af met een 'zielig' verhaal.
Ik zou een richtprijs aangeven in je bericht.
Alle reacties Link kopieren
Haha nou ik dacht gewoon aan €100,- eigenlijk. Of was dat niet logisch?
Alle reacties Link kopieren
Je bracht het alsof je hem gratis weg ging geven ;)
aankleefsjaan schreef:
26-09-2018 11:50
Haha nou ik dacht gewoon aan €100,- eigenlijk. Of was dat niet logisch?


Blijkbaar niet :P
aankleefsjaan schreef:
26-09-2018 11:50
Haha nou ik dacht gewoon aan €100,- eigenlijk. Of was dat niet logisch?
:proud:
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
26-09-2018 11:51
Je bracht het alsof je hem gratis weg ging geven ;)
Sorry :flag:
Alle reacties Link kopieren
aankleefsjaan schreef:
26-09-2018 11:50
Haha nou ik dacht gewoon aan €100,- eigenlijk. Of was dat niet logisch?
Dat was niet uit je openingspost te halen hoor.
En je verlangt wel heel veel vertrouwen, ik ga echt geen €100,- overmaken in de hoop een geldige code te ontvangen.
Dan geef ik die €100,- liever zelf direct uit bij ICI.
Wat is de meerwaarde van €100,- uit te geven aan een bon van €100,-?
aankleefsjaan schreef:
26-09-2018 11:50
Haha nou ik dacht gewoon aan €100,- eigenlijk. Of was dat niet logisch?
:lol:
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
26-09-2018 12:03
Dat was niet uit je openingspost te halen hoor.
En je verlangt wel heel veel vertrouwen, ik ga echt geen €100,- overmaken in de hoop een geldige code te ontvangen.
Dan geef ik die €100,- liever zelf direct uit bij ICI.
Wat is de meerwaarde van €100,- uit te geven aan een bon van €100,-?
Nou, mij uit de 'brand' helpen :A:
Kan me voorstellen dat er misschien groot afnemers hier op viva denken 'oh ik kom daar zo vaak, ik neem hem wel van je over'. Ja overmaken is idd een kwestie van vertrouwen, daarom mag ophalen ook. Kan dan live een saldo check op de website doen.
Alle reacties Link kopieren
Dan verwacht je best veel, zoveel extra moeite doen terwijl je dan net zo goed bij de ICI kan afrekenen.
Ik zou hem cadeau doen aan vrienden bijv. Evt kan je vragen of dat ze hem willen verdelen over meerdere kaarten?
aankleefsjaan schreef:
26-09-2018 12:22
Nou, mij uit de 'brand' helpen :A:
Kan me voorstellen dat er misschien groot afnemers hier op viva denken 'oh ik kom daar zo vaak, ik neem hem wel van je over'. Ja overmaken is idd een kwestie van vertrouwen, daarom mag ophalen ook. Kan dan live een saldo check op de website doen.
Irreëel. Waarom zou iemand zijn anonimiteit opgeven dan wel omrijden naar jou, om precies hetzelfde uit te geven als wanneer men rechtstreeks naar de winkel gaat?
Kost extra tijd en km's en de moeite om afspraken te maken.

Dat doen mensen misschien om iemand werkelijk uit de brand te helpen in geval van nood. Niet om iemand het onderste uit de kan te laten halen.
Alle reacties Link kopieren
Fluithaas schreef:
26-09-2018 12:30
Irreëel. Waarom zou iemand zijn anonimiteit opgeven dan wel omrijden naar jou, om precies hetzelfde uit te geven als wanneer men rechtstreeks naar de winkel gaat?
Kost extra tijd en km's en de moeite om afspraken te maken.

Dat doen mensen misschien om iemand werkelijk uit de brand te helpen in geval van nood. Niet om iemand het onderste uit de kan te laten halen.
Iemand die ze kennen misschien.
Echt niet dat ik tijd aan ga besteden en geld (benzine) uit ga geven.
Dan kost de bon meer dan hij waard is.
Er geld voor vragen vind ik meer dan logisch. De volle mep dan weer niet.
Als je de volle mep wilt, dan zou ik ‘m in je eigen kring verkopen. Je bent toch een vreemde via internet. Waarom zou men jou van de bon willen helpen?
Er zit waarschijnlijk ook nog een einddatum aan vast? Dat maakt de boel ingewikkeld.
Ik vraag mij wel af welke vrouw nou niet weet wat ze moet kopen van zo’n bon?
Alle reacties Link kopieren
Monchu69 schreef:
26-09-2018 13:53

Ik vraag mij wel af welke vrouw nou niet weet wat ze moet kopen van zo’n bon?
Iemand die alles al heeft misschien
Alle reacties Link kopieren
Jullie brengen me wel op goede ideeën. Denk dat ik gewoon moeder en schoonmoeder een parfum kado ga doen.
Thanks en sorry voor mijn verwarrende post :)
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet iets kopen en binnen een week ongebruikt retourneren? Misschien heb je geluk en krijg je dan je geld terug. Of koop er andere cadeaubonnen van die je zelf weggeeft.
Wat een gehannes allemaal bizar...
Alle reacties Link kopieren
Een tip voor het vervolg:
Je kunt op www.wissel.nl cadeaubonnen inleveren voor geld. Je krijgt er niet de volle 100% voor terug in cash, maar wel een aardig groot percentage. Het ligt er soms aan hoelang de bon nog geldig is of bij wat voor winkel(s) deze te besteden is. Je kunt hier andermans cadeaubonnen bijv. ook weer kopen met een kortingspercentage.

Gaat allemaal digitaal/snel en betrouwbaar, dus zeker een tip voor als je in het vervolg een bon écht niet kwijt raakt en liever een deel van het bedrag in cash overhoudt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven