Aangeboden alle pijlers

Roompot midweek 4 pp 8-10-18

07-10-2018 13:50 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overleiden van me opa bied ik een midweek aan weertersberge van roompot. Hoer ziet u de kosten die nog gemaakt moet worden.

UW KOSTENOVERZICHT

Lokale heffingen 16 x € 2,83 € 45,28
balansextra 1 x € 20,00 € 20,00
wijzigingskosten 1 x € 25,00 € 25,00
Gratis sport en animatie 1 x € 0,00
Waarborg 1 x € 65,00 € 65,00
Totaal € 155,28
Reeds door u betaald € 0,00
Nog door u te betalen € 155,28
TERMIJNEN
termijn aanwezige gast € 155,2 het is een wf huisje vraag er een klein prijsje voor 50€ .
Mvg nathalie
Alle reacties Link kopieren
Is dit voor een bepaalde periode?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Titel geeft me de indruk dat de midweek morgen ingaat. Vlakbij Weert in Limburg. Helaas veel te ver van mijn werk. Hoop dat TO iemand vind!

En sterkte!
Gatti schreef:
07-10-2018 13:56
Is dit voor een bepaalde periode?

Kijk eens naar de titel ;-)
Deel hem ook in facebookgroepen. Ik zie vaak reacties op dit soort berichten.

Heel veel sterkte verder!
En ff een dagje terugrijden voor de begrafenis is niet mogelijk?
Gatekeeper* schreef:
07-10-2018 14:13
En ff een dagje terugrijden voor de begrafenis is niet mogelijk?
meeste mensen hebben niet zo'n zin in een vakantie na overlijden van een dierbaar familielid
Gecondoleerd :rose:
gizzmo-returns schreef:
07-10-2018 14:15
meeste mensen hebben niet zo'n zin in een vakantie na overlijden van een dierbaar familielid
Tsja met thuis zitten verandert er ook niks. Beetje afleiding doet een mens altijd goed toch?
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
07-10-2018 14:05
Kijk eens naar de titel ;-)
Klopt het is voor morgen
Alle reacties Link kopieren
Dankje wel voor jullie steun allemaal ja en me hoofd staat er dan echt niet na om gezellig op vakantie te gaan na een begravenis
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
07-10-2018 14:05
Kijk eens naar de titel ;-)
Ik kreeg 'm door dankzij Watervrouw.

Gecondoleerd T.O.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Hallo Nathalie,
Dat je geen zin in vakantie hebt is volkomen begrijpelijk.
Heb je al nagevraagd of nagelezen of je mogelijk verzekerd bent bij overlijden van familie? Of misschien is er een mogelijkheid dat je de vakantie mag verzetten?
Ik zie dat je zaterdag om kortingsbonnen voor Landal vroeg en vandaag bied je de bon voor Roompot aan. Nu ik beter lees, heb ik het vermoeden dat je zelf nog helemaal niets hebt betaald voor Roompot? Je kunt niet met vakantie, maar zoekt op zaterdag wel iets van korting, omdat je graag met vakantie wilt met Landal?
Er gaan toch wat alarmbellen af.
Misschien kun je duidelijkere uitleg geven van wat jij aanbiedt, wat de waarde is, wat jijzelf hebt betaald en wat dus het voordeel is voor diegene die het overneemt.
Nu staat het er, als je het koppelt aan je bericht van zaterdag, toch wat dubieus.
Waar zou ik voor betalen dan? En zijn de kosten die jij in je OP aangeeft de enige kosten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven