Aangeboden alle pijlers

Is er interesse in professionele foto's voor LinkedIn/CV?

23-10-2018 15:00 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2018 16:12
Reden: oproepje
98.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou was, zou ik aan ouders/siblings/ed vragen of ze (gratis) model voor je willen staan voor je portfolio. Zodat al die andere mensen gewoon kunnen betalen voor je diensten!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
23-10-2018 15:09
Als ik jou was, zou ik aan ouders/siblings/ed vragen of ze (gratis) model voor je willen staan voor je portfolio. Zodat al die andere mensen gewoon kunnen betalen voor je diensten!
Ja die heb ik al hoor! Het is meer dat ik nu nog niet zoveel reken omdat ik dus alleen nog maar vrienden/familie op de foto heb en het graag zou uitbreiden.
Alle reacties Link kopieren
Doe je ook creatieve headshots? Daar heb ik anders wel interesse in (zelfs tegen betaling)
Alle reacties Link kopieren
Tante_Ans schreef:
23-10-2018 15:14
Doe je ook creatieve headshots? Daar heb ik anders wel interesse in (zelfs tegen betaling)
Ja hoor, ik heb je even een bericht gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Zoek je gratis modellen of betaalde opdrachten? Het lijkt op het laatste en dit is geen plek voor je reclame.
Alle reacties Link kopieren
Envelop schreef:
23-10-2018 15:40
Zoek je gratis modellen of betaalde opdrachten? Het lijkt op het laatste en dit is geen plek voor je reclame.
Ah, excuus dan. Ik dacht dat dat in deze pijler wel mocht. Ik wil mezelf niet promoten als fotograaf o.i.d. ik wil graag ervaring opdoen
Alle reacties Link kopieren
Eventuele interesse wel ligt een beetje aan de afstand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven