Aangeboden alle pijlers

2 tickets Wildlands Emmen

23-11-2018 00:44 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar ik hoef er geen winst op, ik heb er zelf €57 voor betaald doordat mijn dochter erop heeft geboden. De kaarten zijn ter waarde van €60 stond er bij VakantieVeilingen.
Ik ben een eerlijk persoon dus ik hoef geen reacties te horen dat ik mensen aan t naaien ben, wat denken jullie wel niet, jullie kennen mijn niet eens en dan oordelen. Vind ik heel triest hoor!

Ik heb het al weggehaald hoor!

Fijne avond mensen!
anoniem_266243 wijzigde dit bericht op 23-11-2018 20:14
Reden: Belachelijke reacties!!!
66.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de kaartjes kado geven, niemand zal die prijs gaan betalen.
Alle reacties Link kopieren
Online kost een ticket 22,50, dus waarom zou iemand risico lopen om het tweedehands bij jou te kopen voor dezelfde prijs als 2 nieuwe tickets?
Alle reacties Link kopieren
In geen 45 jaar. Zelf kaartjes gewonnen via de postcodeloterij en hier iemand blij mee gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Dacht het niet wie zegt niet dat je ze voor een prikkie gewonnen heb op die veiling en nu met winst door verkoopt?
Ik was ook al verbaasd over de prijs...
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
23-11-2018 01:48
Online kost een ticket 22,50, dus waarom zou iemand risico lopen om het tweedehands bij jou te kopen voor dezelfde prijs als 2 nieuwe tickets?


En dan ook nog via VakantieVeilingen ‘gewonnen’ .. :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je kunt beter de kaarten goedkoper aanbieden dan de reguliere prijs. Voor dezelfde prijs als aan de kassa neemt niemand het risico natuurlijk.

Overigens ben ik laatst in Wildlands geweest en dat was geen succes. Ik vond het het geld echt niet waard.
Het is echt veel duurder dan de grote dierentuinen en daar zie je echt veel meer.
Alle reacties Link kopieren
Die kaartjes heb je niet gewonnen maar gekocht.

Nu wil je ze met winst door verkopen. Daar trapt dus niemand in.

En als je zelf wel dat bedrag hebt betaald dan is dat een goede les voor je. Dat je niet de prijs van de kaartjes moet opdrijven als je toch niet gaat zodat iemand anders die wel echt wil gaan ze niet goedkoop kan kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven