Aangeboden alle pijlers

HOTEL LONDEN AANGEBODEN

26-01-2019 02:29 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloo,

Ik ben zo stom geweest om mijn hotel op de verkeerde datum te boeken, ik kan hem niet meer annuleren. Is er misschien iemand die van 21 t/m 25 maart met max. 3 personen naar london wil voor minder dan €200 euro. Het hotel is 30/40 minuten met openbaar vervoer van het centrum en het is een grote kamer met prive badkamer. Ben je of ken je iemand die nog een weekendje weg wilt, please let me know...

Groetjes fleur :hyper:
Heb je al geprobeerd of je de data kunt aanpassen? Als je persoonlijk contact opneemt kan dat vaak wel. Even bellen dus als je dat nog niet gedaan hebt.
Alle reacties Link kopieren
welk hotel is het?
Alle reacties Link kopieren
We hebben alles geprobeert, maar het hotel wil niks veranderen. Alleen de tenaamstelling is mogelijk te wijzigen. Het hotel heet The Ne Ville.
Alle reacties Link kopieren
hotel is nu 166, dan is er altijd wel een kortingscode voor 10% waarbij dus kan boeken voor 150 euro.
Ik denk dat je je vraagprijs dan daaronder moet zetten..(heb je de reviews gelezen? ik vraag me af of je mensen warm krijgt voor dit hotel hier, maar dat terzijde)
Om in het centrum van London te komen moet je 40 minuten reizen? Dat is toch afschuwelijk?
Heb je geen familieleden of vrienden die je deze overnachtingen cadeau kunt doen?
Volgende keer booking.com gebruiken als je iets reserveert, dan kun je nog data wijzigen of annuleren tot vrij kort voor vertrek.
Vind het overigens heel ver van het centrum als het om 'n citytrip gaat. Dan kun je beter centraal zitten.
Alle reacties Link kopieren
Monchu69 schreef:
26-01-2019 09:26
Om in het centrum van London te komen moet je 40 minuten reizen? Dat is toch afschuwelijk?
Heb je geen familieleden of vrienden die je deze overnachtingen cadeau kunt doen?
40 minuten is afschuwelijk?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Monchu69 schreef:
26-01-2019 09:26
Om in het centrum van London te komen moet je 40 minuten reizen? Dat is toch afschuwelijk?
Heb je geen familieleden of vrienden die je deze overnachtingen cadeau kunt doen?
Ze zit in zone 3, op de grens met 2. Niet in 6. Overdrijven is ook een vak zeg. Enig idee hoe groot London is?
Monchu69 schreef:
26-01-2019 09:26
Om in het centrum van London te komen moet je 40 minuten reizen? Dat is toch afschuwelijk?
Heb je geen familieleden of vrienden die je deze overnachtingen cadeau kunt doen?
Afschuwelijk is wel een bijzonder dramatische woordkeuze zeg.
Bovendien is Londen behoorlijk groot, dus die 40 minuten zijn niet zo heel gek hoor.
Mensen op mijn werk die uit de UK komen en veel reizen, geven aan dat je nu voorzichtig moet zijn met reizen naar Londen/Engeland boeken, zo lang er geen duidelijkheid is over een Brexit (en een eventuele no-deal Brexit).
Alle reacties Link kopieren
Miss-Pippilotta schreef:
26-01-2019 10:14
Mensen op mijn werk die uit de UK komen en veel reizen, geven aan dat je nu voorzichtig moet zijn met reizen naar Londen/Engeland boeken, zo lang er geen duidelijkheid is over een Brexit (en een eventuele no-deal Brexit).
waarom?
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Miss-Pippilotta schreef:
26-01-2019 10:14
Mensen op mijn werk die uit de UK komen en veel reizen, geven aan dat je nu voorzichtig moet zijn met reizen naar Londen/Engeland boeken, zo lang er geen duidelijkheid is over een Brexit (en een eventuele no-deal Brexit).
Verwachten ze volksopstanden ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje!
Heb je wel de foto's bekeken en de recensies gelezen voordat je boekte?

Weet je wel zeker dat jij er vanaf wilt omdat de datum verkeerd is?

Daar wil je toch voor je verdriet nog niet slapen?
Alle reacties Link kopieren
Miss-Pippilotta schreef:
26-01-2019 10:14
Mensen op mijn werk die uit de UK komen en veel reizen, geven aan dat je nu voorzichtig moet zijn met reizen naar Londen/Engeland boeken, zo lang er geen duidelijkheid is over een Brexit (en een eventuele no-deal Brexit).
Gaat dat dan niet om reizen boeken ná 29 maart? Gezien dat de datum is van de Brexit? Deal or no deal.
Alle reacties Link kopieren
CleopatraVII schreef:
26-01-2019 10:17
waarom?
Beetje spanning in dit druilerige weer
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
jo12345 schreef:
26-01-2019 10:21
Jeetje!
Heb je wel de foto's bekeken en de recensies gelezen voordat je boekte?


Weet je wel zeker dat jij er vanaf wilt omdat de datum verkeerd is?

Daar wil je toch voor je verdriet nog niet slapen?

Ik heb even gekeken. Dat is toch geen hotel :rofl:
vitamined schreef:
26-01-2019 10:22
Gaat dat dan niet om reizen boeken ná 29 maart? Gezien dat de datum is van de Brexit? Deal or no deal.
Ja. Je hebt gelijk!
Star² schreef:
26-01-2019 10:39
Ik heb even gekeken. Dat is toch geen hotel :rofl:
Wat is er mis mee dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het perongelijk verkeerd geboekt, we wouden een goedkoop hotel aangezien we toch daar alleen zouden slapen.wij hebben 200 voor betaald voor een 3 persoons kamer, en tuurlijk ben ik bereid om onder de prijs te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Zit je ook onder een andere naam op het forum?
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
26-01-2019 11:57
Zit je ook onder een andere naam op het forum?
Nee ik zit niet onder een andere naam, maar waarom wilt u dat weten?
Alle reacties Link kopieren
Fleurwieringa schreef:
26-01-2019 12:23
Nee ik zit niet onder een andere naam, maar waarom wilt u dat weten?

Omdat dat een stuk betrouwbaarder overkomt dan iemand die zich speciaal hiervoor aanmeldt bij een forum waar hij/zij normaal niet komt.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik, ik heb mij inderdaad speciaal hiervoor aangemeld. Jullie zijn mijn laatste hoop, heb al mn contacten al gevraagd. Als je het zo niet vertrouwd mag je ook op fb of insta een berichtje sturen, indien er iemand geintereseerd is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven