Aangeboden alle pijlers

Kamer in Zwolle aangeboden 30+

30-05-2019 11:38 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Net buiten het centrum van Zwolle woon ik samen met mijn hond in een ruim huis. De zolder wordt amper gebruikt en het afgelopen jaar heeft een vriendin hier gewoond. Nu gaat ze samenwonen en komt de zolder vrij.
Ik vind een huisgenoot gezellig en kan elke maand een extra zakcentje wel gebruiken om de hypotheek te betalen.

Ik zoek iemand van rond de 30. Die net als mij werkt en geen feestjes in huis wil organiseren. Je doet gewoon lekker je eigen ding en af en toe koken we gezellig samen of gaan we wat drinken in de stad. Geen verplichtingen wel gezelligheid. Je houdt van een schoon en opgeruimd huis en hebt geen kat ;-)

Mocht je meer info willen of een keer wat willen drinken om nader kennis te maken, stuur mij dan gerust een berichtje.

Groetjes Marloes
Nou, succes daarmee. Nogal veel eisen voor iemand die een zolderkamertje mag huren...
je mag geen feestjes geven?
geen kat hebben
schoon en opgeruimd zijn,
gezelschap bieden


en hoeveel krijg je daarvoor betaald?
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
30-05-2019 11:40
Nou, succes daarmee. Nogal veel eisen voor iemand die een zolderkamertje mag huren...
Hoezo veel eisen? Ik zie niks raars hoor.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
30-05-2019 11:40
Nou, succes daarmee. Nogal veel eisen voor iemand die een zolderkamertje mag huren...
.
Doeslief.
AllyMcBeal schreef:
30-05-2019 11:44
Hoezo veel eisen? Ik zie niks raars hoor.
geen feesten, geen kat, geen rommel

nou
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het op de buurt-app zetten.

Succes met een "succesvol " iemand vinden die op zijn 30e nog op een kamertje wil wonen buiten de randstad.
Alle reacties Link kopieren
Kan toch zijn dat de hond op katten jaagt? En verder is er niks mis met een rustig, schoon en opgeruimd huis.
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriendin is anders dan een onbekende vreemde.
De meesten willen dan wel een eigen keukenblok en douche en toilet.
Alle reacties Link kopieren
Op het ene topic wordt van alle kanten tegen een nog thuis wonende vrouw geroepen dat ze dan maar een kamer moet zoeken. Wordt er dan een kamer aangeboden, kan dat weer niet.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als ik mijn zolder zou verhuren zou ik ook eisen stellen. Wat vraag je voor de kamer?
Alle reacties Link kopieren
Er wordt hier vaak zat gepost door mensen die niet aan woonruimte kunnen komen om welke reden dan ook. Dat er wordt verwacht dat wel eens samen gekookt wordt, zou voor mij te geforceerd zijn (zo iets gaat met een huisgenoot vanzelf als het klikt). Maar klink verder prima toch? Heb als oudere student lang gezocht naar een huis zonder feesten waar het altijd netjes is. Weet niet of er in Zwolle vraag is naar studentenhuisvesting, maar had dit als nette verantwoorde student (ja die bestaan) best prima gevonden. Misschien dat een lagere leeftijdsgrens meer respons geeft.
Alle reacties Link kopieren
Het is zwolle mensen, daar wil je nog niet dood gaan :O
Kit_Kat schreef:
30-05-2019 12:14
Er wordt hier vaak zat gepost door mensen die niet aan woonruimte kunnen komen om welke reden dan ook. Dat er wordt verwacht dat wel eens samen gekookt wordt, zou voor mij te geforceerd zijn (zo iets gaat met een huisgenoot vanzelf als het klikt). Maar klink verder prima toch? Heb als oudere student lang gezocht naar een huis zonder feesten waar het altijd netjes is. Weet niet of er in Zwolle vraag is naar studentenhuisvesting, maar had dit als nette verantwoorde student (ja die bestaan) best prima gevonden. Misschien dat een lagere leeftijdsgrens meer respons geeft.
Er zitten hogescholen in Zwolle. Grote kans dat daar ouderejaars zijn die dolgraag een kamer in een net huis willen.
Alle reacties Link kopieren
Vlaginvaas schreef:
30-05-2019 12:18
Het is zwolle mensen, daar wil je nog niet dood gaan :O
Wat een onzin! Zeg dan niets... En nee, ik woon niet in Zwolle. Zoals eerder gezegd zal een ouderejaars best een rustige woonruimte willen. Of een starter die woonruimte zoekt, maar niet kan vinden. Want ook in Zwolle zijn de wachtlijsten lang.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
Vlaginvaas schreef:
30-05-2019 12:18
Het is zwolle mensen, daar wil je nog niet dood gaan :O
Huh, hoezo? Het is een prima stad om te wonen.

En inderdaad wat nlies ook al aangaf...
Alle reacties Link kopieren
"Marloes" zit alleen op het forum om die kamer te slijten (loepen).

Hmmm, waarom juist hier een woonruimte willen slijten terwijl Zwolle met zijn Windesheim studenten hebben die staan te springen om een kamer.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 30-05-2019 12:46
0.48% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Wat leuk, er zijn hier zat mensen die woonruimte zoeken dus ik hoop dat je iemand vind!
Met name de soort van vriendschap die er bij verwacht wordt... Daar zou ik het voor laten. Wat als het gewoon niet op die manier klikt?
De rest zijn begrijpelijke eisen...
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
30-05-2019 12:10
Op het ene topic wordt van alle kanten tegen een nog thuis wonende vrouw geroepen dat ze dan maar een kamer moet zoeken. Wordt er dan een kamer aangeboden, kan dat weer niet.
Zeg dat wel. En natuurlijk mag ze elke eis stellen die ze wil, het is haar huis. Take it or leave it. Ik vind dit ook helemaal geen vreemde eisen. Maar ik denk dat er ook wel jongere mensen zijn die graag rustig en netjes wonen zonder katten in huis.

Wb het samen koken, dat is toch handig om te weten dat dat in principe gezellig wordt gevonden (of juist niet).
.
SweetFirefly schreef:
30-05-2019 12:44
"Marloes" zit alleen op het forum om die kamer te slijten (loepen).

Hmmm, waarom juist hier een woonruimte willen slijten terwijl Zwolle met zijn Windesheim studenten hebben die staan te springen om een kamer.
Het is toch logisch dat je daar een aparte account voor aanmaakt? Anders zou ze daarna niet meer anoniem op het forum kunnen als ze hier een huisgenoot vindt.

En wie zegt dat ze elders niet ook adverteert?
Alle reacties Link kopieren
Je mag best eisen stellen wat gedrag en onderhoud betreft. Ook geen kat mag je als voorwaarde stellen. Maar samen koken, wat gaan drinken en verplicht gezellig doen? Nee, dat klinkt als een gezelschapsdame en ja die moet betaald worden.
Als TO de kamer nu gratis ter beschikking stelt en dan als voorwaarde geeft dat er leuk gedaan moet worden is dat nog tot daar aan toe. TO wil hetzelfde als ze met de vriendin had, en dat gaat op deze manier echt niet lukken.
Vind het een beetje zielig wel eigenlijk. Dat je op deze manier aan gezelschap probeert te komen.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, Viva op zn smalst. Degene van wie het huis is mag toch gewoon aangeven wat ze verwacht? Wel zo handig om te weten voor je op een kamer af gaat als potentiële huurder.
moosey wijzigde dit bericht op 30-05-2019 13:19
2.31% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven