Aangeboden alle pijlers

Leuke oorbellen goud zilver rond de 1 euro

25-04-2020 23:14 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn dochter verkoopt oorbellen. Ze kosten maar 1 euro per stuk, met verzenden 1,90 euro. Met een olifantje, schildpadje of hartje, tijgerkop eraan,erg leuk. Stuur me een berichtje en dan kan ik foto's opsturen, ze zijn super leuk!
anoniem_20379 wijzigde dit bericht op 25-04-2020 23:37
10.82% gewijzigd
Edelmetalen voor een euro?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eerlijk gezegd niet wat voor materiaal het is. Die meiden kopen allemaal van die bedels en hangertjes via site's.
Alle reacties Link kopieren
ocharme en dan denken die meiden even snel rijk te worden? Nou ja van desillusies leer je ook
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ach nee, ze vindt het kei leuk. Verdient er niet eens wat aan. Vandaag een bestelling gedaan waarbij ze verlies had, maar wat was ze blij! Leuk toch!
Dit is niet echt het platform om zoiets te doen.

Voor nu fijn aan haar IG volgers verkopen zou ik zeggen en volgend jaar weer een kleedje neerleggen op 27 april.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik dacht dat je hier wat mocht aanbieden. Maar goed, dan moeten ze het bericht maar verwijderen als het niet mag. Waarom eigenlijk niet?
Via insta wil het nog niet zo lukken, dacht probeer het hier...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom het hier niet zou mogen. Er worden hier toch allerlei dingen verkocht?
Alle reacties Link kopieren
Lees de huisregels.
Dit is een forum, geen marktplaats.
Alle reacties Link kopieren
Er worden hier treinkaartjes en alles aangeboden? Sorry, dat ik het even niet snap
Tuurlijk snap je het niet. Uhuh.
Alle reacties Link kopieren
Nee serieus, er wordt hier vanalles verkocht, wat is hier anders aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer de huisregels als te zoeken, maar kan ze niet vinden. Maar prima dat het bericht verwijderd wordt, maar vraag me wel af wat er anders aan is dan concertkaarten treinkaarten enz verkopen
Alle reacties Link kopieren
Wat is Lees is, je mag zelfgemaakte dingen verkopen vanuit een hobby. Dat is dit toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde zeggen: bij Aangeboden.
Maar daar zit je al, dus mijn reactie klopte niet. Excuus.
Het mag best, ik denk alleen niet dat je veel succes hebt.

Meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
25-04-2020 23:41
Tuurlijk snap je het niet. Uhuh.
Waarom moet je zo onvriendelijk reageren? Wat is het nut daarvan?
strijkplank31 schreef:
25-04-2020 23:19
Ik weet eerlijk gezegd niet wat voor materiaal het is. Die meiden kopen allemaal van die bedels en hangertjes via site's.
Nikkel dus. Misleidende OP hoor.
strijkplank31 schreef:
25-04-2020 23:36
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom het hier niet zou mogen. Er worden hier toch allerlei dingen verkocht?
Nee
Wat denk je dat er gebeurt als iedereen dat hier zou doen?
Alle reacties Link kopieren
Ze kunnen net beter op marktplaats zetten, of insta inderdaad. Of tiktok! Leuk dansje en muziekje erbij :-)
Ik weet ook niet of wij de doelgroep zijn bereikt moet worden.
Leuk dat je dochter zich ontwikkeld als entrepreneur, wie weet wat daar nog uit voortkomt, een miljardaire in de dop. :-D

Helaas draag ik geen oorbellen meer, maar het lijkt me ook meer voor jonge meiden en die heb ik helaas niet in mijn omgeving, anders zou het wel leuk zijn geweest als cadeautje.

Wens haar maar veel succes.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag de oorbellen zelf ook, gewoon leuke oorbellen. En misschien had iemand het leuk gevonden voor kadootje voor dochters ofzo..

Maar ach dit bericht mag verwijderd worden, ik heb geen zin in discussie. Het was helemaal niet verkeerd bedoeld. Als iemand me gewoon uitleg geeft waarom het niet mag terwijl hier vanalles verkocht wordt IPV zo te reageren, dan kan dit toch gewoon verwijderd worden.
Je wil iets verkopen als edelmetaal terwijl het dat niet is. Misleidend en nog gevaarlijk ook.
Nemain• schreef:
26-04-2020 00:01
Je wil iets verkopen als edelmetaal terwijl het dat niet is. Misleidend en nog gevaarlijk ook.
Stel je niet aan zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet helemaal niet waar je het over hebt. Je doet net of ik de boel aan het belazeren ben. Je mag van mij best weten wat voor materiaal het is, maar ik heb geen idee. Ik zeg toch nergens dat het edelmetaal is. Tjee wat is dit!!!
Kan dit verwijderd worden graag!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven